MOTUL WSBK: Ο van der Mark υπέγραψε με την BMW!

Πρώτη φορά με ευρωπαϊκή ομάδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2020

Ο Michael van der Mark υπέγραψε με την BMW Motorrad WorldSBK Team για το 2021 σε συνέχεια της προ ημερών ανακοίνωσης για την μη ανανέωση του με την Yamaha της οποίας ήταν στο ενεργητικό από το 2017.

Ο Ολλανδός είναι ο άνθρωπος που το 2018 σταμάτησε το αρνητικό σερί της Yamaha χαρίζοντάς την τις πρώτες νίκες μετά από μία επταετία. Παγκόσμιος πρωταθλητής το 2012 στα Superstock το van der Mark και η Yamaha έχουν πάντα μπροστά τους έναν τοίχο που λέγεται Kawasaki και Rea αν και το 2019 έδειξαν πως είναι συνδυασμός για μόνιμο βάθρο, πράγμα που το 2020, αν πήγαινε καλά αυτή η χρονιά, ήθελαν να εξαργυρώσουν κάνοντας όνειρα ακόμη και για την νίκη.

Με βάση αυτή την προοπτική ο van der Mark στόχευσε πολύ παραπάνω για την επόμενη χρονιά και πήγε στην BMW που το 2019 έκανε έναν χρόνο προσαρμογής με στόχο να κάνει την επίθεσή της το 2020, πράγμα που δεν είδαμε. Το 2021 όμως, η BMW στοχεύει να τερματίσει την πρωτοκαθεδρία των Ιαπώνων στο MOTUL WSBK πράγμα που μόνο εύκολο δεν πρόκειται να είναι.

Shaun Muir (BMW Motorrad WorldSBK TeamTeam Principal) είπε: «Είμαστε χαρούμενοι που θα υποδεχτούμε τον Michael στην ομάδα. Κουβαλά μία πολύ πλούσια εμπειρία και είναι ένας από τους νεότερους και πιο ταλαντούχους αναβάτες στο παγκόσμιο superbike. Η εξασφάλιση του Michael σηματοδοτεί την προσήλωσή μας και την αποφασιστικότητα μας, για ανταγωνισμό στο υψηλότερο επίπεδο και θα δώσουμε στον Michael όσες ευκαιρίες γίνεται για πετύχει αυτό τον στόχο!».

Ο Marc Bongers (Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport) συνέχισε: «Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι για την συμφωνία με τον Michael, που έχει προοδεύσει πάρα πολύ στο WSBK τα τελευταία χρόνια. Είμαστε πεπεισμένοι πως θα αποτελέσει ένα αβαντάζ για την ομάδα και τον στόχο που έχει θέσει και μαζί, συνδυάζοντας το ισχυρό πακέτο που μπορούμε να του προμηθεύσουμε, θα φτάσουμε στο επόμενο επίπεδο από βαθμολογική πλευρά».

 

Ετικέτες

Motul WSBK – Στην πίστα του Estoril θα λάβει χώρα τελικά ο προτελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος

Η ακύρωση του γύρου της Ουγγαρίας, φέρνει νέα δεδομένα, με τα Motul WSBK να επισκέπτονται δύο φορές την Πορτογαλία το 2024
motomagMotul WSBK – Στην πίστα του Estoril θα λάβει χώρα τελικά ο προτελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

7/6/2024

Αλλαγές έχουμε στο πρόγραμμα των Motul WSBK 2024, με την πίστα του Estoril της Πορτογαλίας να είναι τελικώς αυτή που θα φιλοξενήσει τον 11ο και προτελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος στις 11-13 Οκτωβρίου, μία εβδομάδα πριν η αυλαία πέσει στην Jerez, με το Balaton Park της Ουγγαρίας να μένει εκτός προγράμματος.

Η ένταξη της πίστας του Estoril στο πρόγραμμα των Motul WSBK για το 2024 έρχεται ως έκτακτη προσθήκη, μετά την ακύρωση του γύρου της Ουγγαρίας στο Balaton Park, ο οποίος είχε προγραμματιστεί για τις 23-25 Αυγούστου, όμως οι εργασίες συντήρησης δεν προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τότε. Υπομονή τουλάχιστον μέχρι το 2025, λοιπόν, για την επιστροφή των Motul WSBK στην Ουγγαρία, καθώς δεν προβλέπεται να συμβεί φέτος. To Estoril, ωστόσο, έρχεται με νέα ημερομηνία, στις 11-13 Οκτωβρίου, παίρνοντας την θέση του 11ου και προτελευταίου γύρου του Πρωταθλήματος. Η πορτογαλική πίστα θα φιλοξενήσει τις κατηγορίες WSBK, WSSP και WorldWCR, αλλά και ο ευρωπαϊκός τελικός Superfinale του Yamaha R3 bLU cRU, όπως δηλαδή ήταν προγραμματισμένο να συμβεί και στην Ουγγαρία.

Η ημερομηνία αυτή, τοποθετεί το Estoril μία ακριβώς εβδομάδα, προτού τα Motul WSBK ταξιδέψουν στην δεύτερη χώρα της Ιβηρικής χερσονήσου, την Ισπανία, και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Jerez για τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος για το 2024. Μέχρι και το 2022 η πίστα του Estoril αποτελούσε έναν από τους σταθερούς θαμώνες του προγράμματος του Πρωταθλήματος, επομένως οι περισσότεροι αναβάτες έχουν ήδη εμπειρία, όσον αφορά την συγκεκριμένη πίστα.

Motul WSBK – Στην πίστα του Estoril θα λάβει χώρα τελικά ο προτελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος

Την τελευταία χρονιά μάλιστα, το Estoril χάρισε μπόλικο θέαμα, τόσο σε όσους βρέθηκαν εκεί για να παρακολουθήσουν τα Motul WSBK, όσο και σε όσους τα είδαν από την άνεση του σπιτιού τους. Σε όλες τις κατηγορίες, ο νικητής κλήθηκε να παλέψει μέχρι και την τελευταία στροφή, με όλα να κρίνονται στον τελευταίο γύρο. Οι απίστευτες μάχες περιλάμβαναν το Titanic Trio, με τους Jonathan Rea, Alvaro Bautista και Toprak Razgatlioglu να μάχονται μέχρις εσχάτων για την πρώτη θέση και στους τρεις αγώνες. Στην κατηγορία WSSP, ο Dominique Aegerter ήταν αυτός που πήρε την νίκη και στους δύο αγώνες, ενώ στην μικρότερη WSSP300, ο Samuel Di Sora κατάφερε το απίστευτο. Ξεκινώντας από την 31η θέση, κατόρθωσε να περάσει όλους του τους αντιπάλους, παίρνοντας στο τέλος την νίκη. Η ιστορία όμως δεν σταματά εκεί, καθώς το Estoril ήταν ο χώρος που ο Jonathan Rea γιόρτασε το 2020 τον 6ο του τίτλο. Ευελπιστούμε ότι όπως έχει συμβεί στο παρελθόν, έτσι και φέτος το Estoril θα μας χαρίσει σπουδαίες μάχες και μπόλικο θέαμα.

Ετικέτες