Motul WSBK - Παρουσιάστηκαν οι δυο ομάδες της BMW για το WSBK 2024

Οι Toprak Razgatlioglu, Michael van der Mark, Scott Redding, και Garrett Gerloff καβάλα στις νέες BMW M 1000 RR
motomag Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

18/1/2024

Στο Βερολίνο και συγκεκριμένα στο BMW Motorrad Welt η BMW Motorsport παρουσίασε τις δύο ομάδες της για τον θεσμό του Motul WSBK, -ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και Bonovo Action BMW Racing Team- με τον Toprak Razgatlioglu να είναι αυτός που συγκέντρωσε τα βλέμματα όλων, ενώ μαζί με τους Michael van der Mark, Scott Redding και Garrett Gerloff έδειξαν στο κοινό που βρέθηκε στον συγκεκριμένο χώρο τα νέα αγωνιστικά χρώματα των BMW M 1000 RR.

Μία ημέρα πριν την παρουσίαση, οι τέσσερις αναβάτες βρέθηκαν στο εργοστάσιο της BMW στο Βερολίνο για να δουν την γραμμή παραγωγής της γερμανικής εταιρείας ενώ στο πλαίσιο της επίσκεψης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους υπάλληλους της εταιρείας και να υπογράψουν αυτόγραφα. Οι δύο ομάδες της BMW Motorsport με τα νέα τους χρώματα θα βρεθούν στη Jerez της Ισπανίας στις 24 και 25 Ιανουαρίου για δοκιμές ενώ ένα μήνα αργότερα και συγκεκριμένα στις 25 Φεβρουαρίου θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στo Philip Island της Αυστραλίας.

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team

Ο Marc Bongers, Διευθυντής Motorsport της BMW δήλωσε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους βρέθηκαν στην παρουσίαση. Ήταν πολύ ωραίο να δείξουμε στις αγωνιστικές μας ομάδες τι κάνουμε εδώ στο Βερολίνο. Δεν το έχουμε ξανακάνει με αυτή τη μορφή στο παρελθόν. Η ατμόσφαιρα ήταν φανταστική, και αυτό είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό για την απόδοση μας. Είμαι αισιόδοξος για τη νέα σεζόν. Χρειαζόμαστε ακόμα μερικές δοκιμές, πέρυσι δεν είχαμε τις καλύτερες συνθήκες, αλλά έχουμε προετοιμαστεί καλύτερα. Τώρα δεν απομένει πολύς χρόνος μέχρι το Phillip Island. Παρόλο που οι δύο πρώτοι αγώνες διεξάγονται σε πίστες που δεν ήταν απαραίτητα το δυνατό μας σημείο στο παρελθόν, εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος ότι θα κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα, θα μεταφέρουμε αυτή τη θετική ενέργεια στους πρώτους αγώνες και σε όλη τη σεζόν."

Ο Shaun Muir, Αγωνιστικός Διευθυντής της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team ανάφερε: "Πρώτα απ' όλα είναι ένας εξαιρετικός χώρος για μια τέτοια παρουσίαση. Νομίζω ότι αποτυπώνει πραγματικά το πνεύμα αυτού που προσπαθεί να επιτύχει η BMW, οπότε είμαι πολύ περήφανος που συμμετέχω σε αυτό. Η ξενάγηση στο εργοστάσιο ήταν συγκλονιστική. Όσον αφορά στο πρωτάθλημα νομίζω ότι είναι απολύτως σαφές ότι ο συνδυασμός του Michael και του Toprak φέρνει κάποιες ιδιαιτερότητες. Ήδη μπορούμε να δούμε τι χρειάζεται ο Toprak σχετικά με την μοτοσυκλέτα. Είναι λίγο διαφορετικό στο στιλ του, όχι πάρα πολύ, απλά πρέπει να κατευθύνουμε προς μια ελαφρώς διαφορετική κατεύθυνση για να δώσουμε στον Toprak αυτό που χρειάζεται. Και το λέω αυτό από την άποψη ότι θα τον αφήσουμε να ενισχύσει τα δυνατά του σημεία, που είναι το φρενάρισμα και η είσοδος στις στροφές. Θέλουμε να διεκδικήσουμε το βάθρο στην Αυστραλία. Οι προσωπικοί στόχοι του Toprak είναι ότι πιστεύει ότι μπορεί να το κάνει, και ο Michael είναι έτοιμος για αυτή την πρόκληση. Ανυπομονώ να το δω αυτό γιατί είδαμε πόσο καλός μπορεί να είναι ο Michael όταν τα πράγματα πάνε καλά. Η μοτοσυκλέτα βελτιώνεται, υπάρχει μια ομάδα εξέλιξης πίσω μας. Από εκεί που ξεκίνησε το project το 2019 μέχρι εκεί που βρισκόμαστε τώρα είναι η μέρα με τη νύχτα. Ελπίζω να μπορέσουμε να το εκμεταλλευτούμε αυτό και να πάρουμε την ανταμοιβή μας."

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team

O Michael Galinski, Team Manager της Bonovo Action BMW Racing Team δήλωσε:"Η παρουσίαση της ομάδας ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Πολλοί άνθρωποι παρευρέθηκαν και ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η επίσκεψη στο εργοστάσιο της BMW και στο BMW Motorrad Welt. Ήταν η πρώτη μου φορά στο εργοστάσιο και ήταν συναρπαστικό να βλέπω το τμήμα κινητήρων και πώς συναρμολογούνται όλες οι μοτοσυκλέτες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το δίδυμο των αναβατών μας. Ο Scott Redding και ο Garrett Gerloff είναι δύο πραγματικά κορυφαίοι αναβάτες. Στόχος μας είναι να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο και με τη βοήθεια της BMW αυτό είναι σίγουρα εφικτό αυτή τη σεζόν. Έχει προστεθεί αρκετό ανθρώπινο δυναμικό και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι τώρα. Φυσικά, χρειαζόμαστε ακόμα λίγο χρόνο, αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα προχωρήσουμε μπροστά φέτος."

Ο αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, Toprak Razgatlioglu δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάχθηκα στην οικογένεια της BMW. Όταν έφτασα στο Βερολίνο έμεινα πραγματικά έκπληκτος γιατί όλοι μιλούσαν τουρκικά. Επίσης στο εργοστάσιο, υπήρχαν τόσοι πολλοί Τούρκοι υπάλληλοι. Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Σήμερα, υπήρχε πολύς κόσμος στην παρουσίαση, και καταλαβαίνω ότι πολλοί άνθρωποι με συμπαθούν. Πολλοί άνθρωποι ήρθαν εδώ για να με δουν, αρκετοί Τούρκοι, και πολλοί από αυτούς ήρθαν από πολύ μακριά. Όλοι ανυπομονούν για τη σεζόν και αυτό ισχύει και για μένα. Η προσοχή μου είναι τώρα στραμμένη στη νέα σεζόν. Συνειδητοποίησα ότι ο κόσμος πιστεύει σε μένα, αλλά είναι σημαντικό να πιστεύεις και εσύ στη μοτοσυκλέτα σου. Πολλοί λένε ότι η BMW δεν είναι έτοιμη να παλέψει για το πρωτάθλημα, αλλά εγώ πιστεύω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι έτοιμη να παλέψει για νίκες και το πρωτάθλημα. Απλά χρειαζόμαστε να αλλάξουμε στήσιμο, επειδή το στιλ οδήγησής μου είναι εντελώς διαφορετικό. Όταν θα το έχουμε αυτό, θα μπορούμε εύκολα να παλέψουμε για τη νίκη. Τώρα επικεντρώνομαι στις δοκιμές της επόμενης εβδομάδας. Είναι πραγματικά σημαντικό για μένα. Πρέπει να προσαρμοστώ στη μοτοσυκλέτα και πιστεύω ότι μπορούμε να παλέψουμε για το βάθρο και για νίκες αυτή τη σεζόν. Είμαι ενθουσιασμένος. Υπέγραψα με την BMW, αλλά είμαι επίσης μέλος της οικογένειας. Αυτό είναι κάτι που είδα και σήμερα είναι υπέροχο. Θα δώσω περισσότερο από το 100%, θα προσπαθήσω να κερδίσω με την BMW. Όλοι εργάζονται σκληρά και αυτό είναι ένα μεγάλο επιπλέον κίνητρο και για μένα. Αν συνεχίσουμε να το κάνουμε αυτό, θα κερδίσουμε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα."

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team

Ο δεύτερος αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, Michael van der Mark ανέφερε: "Είναι υπέροχο να βρισκόμαστε εδώ στο Βερολίνο. Όλοι ξέρουμε ότι η BMW είναι μια μεγάλη εταιρεία, αλλά έχουμε μια ωραία ξενάγηση στο εργοστάσιο και πρέπει να πω ότι είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Ήταν επίσης υπέροχο να δούμε πού προετοιμάζουν τους αγωνιστικούς κινητήρες και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω τη σεζόν. Ανυπομονώ να βρεθώ στις δοκιμές, είμαι σε καλή φόρμα και έχω έναν νέο teammate που είναι πολύ γρήγορος, οπότε ανυπομονώ. Όπως είπα, είμαι σε φόρμα και η μοτοσυκλέτα γίνεται όλο και καλύτερη, ο Toprak βοηθά στην εξέλιξη ακόμα περισσότερο και νομίζω ότι θέλουμε να κερδίσουμε αγώνες και να βρεθούμε στο βάθρο το συντομότερο δυνατό."

Ο Scott Redding αναβάτης της Bonovo action BMW Racing Team δήλωσε: "Είναι ωραίο να ερχόμαστε εδώ στο Βερολίνο. Το να μπαίνεις στο εργοστάσιο και να βλέπεις πώς φτιάχνονται τα πάντα είναι πάντα ενδιαφέρον, το να βλέπεις τους ανθρώπους εν δράσει στη δουλειά τους είναι πάντα καλό. Είναι επίσης πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις πού κατασκευάζονται οι κινητήρες και πώς το κάνουν, οπότε είναι πραγματικά ωραίο να βρίσκεσαι εδώ και να βλέπεις πώς γίνονται τα πάντα. Μια παρουσίαση είναι επίσης πάντα υπέροχη, για να αποκαλύπτεις τα χρώματα των μοτοσυκλετών, μαζί με τους υπόλοιπους αναβάτες της ομάδας. Μιλώντας για την ερχόμενη σεζόν, για μένα θα ήταν ωραίο να έχουμε μια μοτοσυκλέτα που θα είναι ανταγωνιστική, κάτι που πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε. Έχουμε κάνει κάποιες καλές αλλαγές και προφανώς ο Toprak θα βοηθήσει σε αυτό. Έχουμε επίσης μια ομάδα δοκιμών που κάνει μεγάλη διαφορά. Νομίζω ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, κάτι που είναι σημαντικό. Θα ήταν ωραίο να βρεθούμε στο βάθρο πιο συχνά, και να προσπαθήσουμε να κάνουμε τα “κακά” μας Σαββατοκύριακα να μην είναι τόσο “κακά” και να έχουμε μια καλή και σταθερή χρονιά."

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team

Ο δεύτερος αναβάτης της ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, Garrett Gerloff ανέφερε: "Ήταν συναρπαστικό. Υπήρξε μια πραγματικά καλή ενέργεια εδώ στο Βερολίνο. Είναι υπέροχο να βρίσκεσαι εδώ, είναι πραγματικά ωραίο να βλέπεις όλους τους καταπληκτικούς ανθρώπους που εργάζονται στο εργοστάσιο, που αναπτύσσουν και παράγουν την BMW M 1000 RR με την οποία αγωνιζόμαστε. Είναι πολύ ωραίο να έχουμε την παρουσίαση της ομάδας εδώ. Ήταν πολύ ωραίο να βρεθούμε με τον Scott, τον Toprak και τον Michael μετά από μερικούς μήνες διακοπών και να δούμε την οικογένεια και τους φίλους μας. Μπορώ να πω ότι είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι που θα επιστρέψουμε στην πίστα και θα αρχίσουμε ξανά τις δοκιμές. Σε ένα μήνα θα αγωνιστούμε στην Αυστραλία. Όλα θα συμβούν πολύ γρήγορα από εδώ και πέρα, αλλά έχω κάνει τα πάντα για να βεβαιωθώ ότι είμαι έτοιμος για τη σεζόν και είμαι ενθουσιασμένος που θα ξεκινήσουμε. Νομίζω ότι έχουμε μια πολύ καλή βάση τώρα. Έχω έναν χρόνο εμπειρία με την BMW Motorrad Motorsport και την Bonovo action BMW Racing Team, οπότε έχω πολλά δεδομένα και νομίζω ότι μπορούμε να βρούμε λύσεις πιο γρήγορα από πέρυσι, αν έχουμε κάποιο πρόβλημα. Θα είναι καλό να πηγαίνουμε σε κάθε πίστα με υψηλότερες δυνατότητες και νομίζω ότι μπορεί να είναι μια πολύ καλή σεζόν. Στόχος μου είναι να δουλέψω στις κατατακτήριες δοκιμές και να είμαι λίγο καλύτερος εκεί και αυτό μπορεί να με βοηθήσει στην αρχή των αγώνων και μετά στο τέλος των αγώνων, όταν είμαι δυνατός, νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε πραγματική πρόοδο και να είμαστε μπροστά."

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team

Μετά την παρουσίαση των δύο αγωνιστικών ομάδων της BMW παίρνουν σειρά σιγά σιγά και οι υπόλοιπες ομάδες του Motul WSBK. Στις 22 Ιανουαρίου στο Χιονοδρομικό θέρετρο Madonna di Campiglio στην Ιταλία θα παρουσιαστεί η αγωνιστική ομάδα της Aruba.it Racing - Ducati με τον πρωταθλητή Alvaro Bautista και τον νέο του teammate Nicolo Bulega να παρουσιάζουν τα νέα χρώματα της Ducati Panigale V4 R. Λίγες ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 28 Ιανουαρίου η Pata Prometheon Yamaha θα παρουσιάσει μέσω διαδικτύου τα νέα χρώματα της ομάδας με τους Jonathan Rea και Andrea Locatelli να βρίσκονται πάνω στη σέλα του R1. Την τελευταία ημέρα του Ιανουαρίου μέσω διαδικτύου θα παρουσιαστεί και η ομάδα της GMT94 Yamaha με τον αναβάτη Phillip Oettl να κάνει γνωστά στο κοινό τα νέα χρώματα του R1.

Συνεχόμενες παρουσιάσεις ομάδων θα έχουμε τον Φεβρουάριου. Στις 3 Φεβρουαρίου θα δούμε τον Andrea Iannone να παρουσιάζει τα χρώματα της ομάδας Team Go Eleven ενώ δύο ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 5 Φεβρουαρίου στο Misanο θα γίνει η παρουσίαση της GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team, με τους Dominique Aegerter και Remy Gardner να βρίσκονται για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική χρονιά υπό την στέγη της ομάδας. Η παρουσίαση της Kawasaki Racing Team WorldSBK θα γίνει διαδικτυακά με τους Alex Lowes και Axel Bassani να κάνουν την εμφάνιση τους με τα νέα χρώματα της ZX-10 RR έστω μέσα από το internet. Τελευταία παρουσίαση αυτή της ομάδας της BARNI Spark Racing Team, με τον Danilo Petrucci να εμφανίζει δια ζώσης στο κοινό τα χρώματα της Panigale V4 R με την οποία θα αγωνιστεί το 2024.

Αναλυτικά οι παρουσιάσεις των ομάδων του Motul WSBK

22 Ιανουαρίου, Madonna di Campiglio: Ducati - Aruba.it Racing - Ducati

28 Ιανουαρίου (Διαδικτυακά): Pata Prometeon Yamaha

31η Ιανουαρίου (Διαδικτυακά): GMT94 Yamaha

3 Φεβρουαρίου, Ιταλία: Team Go Eleven

5 Φεβρουαρίου, Misano: GYTR GRT Yamaha WorldSBK Team

8 Φεβρουαρίου, (Διαδικτυακά): Kawasaki Racing Team WorldSBK

11 Φεβρουαρίου, Ιταλία: BARNI Spark Racing Team

Motul WSBK – Παρουσιάστηκαν οι ομάδες ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team και η Bonovo Αction BMW Racing Team
Ετικέτες

MOTUL WSBK Catalunya: Ducati με βροχή και χωρίς βροχή!

Δύσκολοι αγώνες στα Superbike με πολλές πτώσεις
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/9/2021

Η βροχή του Σαββάτου έφερε τους αναβάτες αντιμέτωπους με αποφάσεις της τελευταίας στιγμής χωρίς να έχουν δοκιμάσει την πίστα στο βρεγμένο και με θερμοκρασίες που δεν είχαν καμία σχέση με τον δεύτερο αγώνα της Κυριακής.

Από την αρχή φάνηκαν τα δύσκολα όταν ο Gerloff έπεσε καθώς πήγαινε να πάρει την θέση του στην εκκίνηση. Ο Razgatlioglu έφυγε γρήγορα εμπρός με τον Rea να κυνηγά τον Locatelli, τον Rinaldi και τον Sykes και πολύ γρήγορα να ξεμπερδεύει και να μπαίνει δεύτερος. Πριν τελειώσει ο πρώτος γύρος θα είχαν ήδη παλέψει με τον Razgatlioglu περνώντας μπροστά, χάνοντας την θέση και ξανά κερδίζοντάς την.

Με ένα όμορφο σερί προσπεράσεων ο Bassani κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση με τον van der Mark πίσω του. Ο Bassani έφτασε να παλεύει με τον Razgatlioglu για την δεύτερη θέση πράγμα που ωφέλησε τον Rea για λίγο.

Στην μέση του αγώνα ο Razgatlioglu καταφέρνει να περάσει τον Rea μετά από μεγάλη μάχη με τον Bassani και λίγο αργότερα ο Bassani τον ακολουθεί μπαίνοντας δεύτερος, την ώρα που οι Ducati ανέβαζαν ρυθμό.

Τότε ήταν που ένα πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του Razgatlioglu τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη με τον Bassani εμπρός αλλά τον Redding σε πολύ καλύτερο ρυθμό στο βρεγμένο. Όχι μόνο πέρασε τον Bassani αλλά έκανε και διαφορά με το βάθρο του πρώτου αγώνα στο τέλος να έχει μόνο Ducati και τον Rea να μένει τέταρτο με μεγάλο απών τον Razgatlioglu!

Μετά από μία πτώση του Davies στον superpole και με τον καιρό να είναι ιδιαίτερα καλός, ο σημερινός, δεύτερος αγώνας των MOTUL WSBK, έδειχνε πως θα έχει τελείως διαφορετική εξέλιξη, όμως και πάλι έφερε Ducati στην κορυφή.

Μπροστά στην αρχή και πάλι ο Razgatlioglu με Rinaldi και Bautista πίσω του και τον Rea να ετοιμάζεται για αντεπίθεση. Δύο πτώσεις όμως διακόπτουν τον αγώνα με την δεύτερη ανάμεσα σε Mahias και Sykes να φέρνει την κόκκινη σημαία και ο αγώνας ξεκίνησε και πάλι με 19 όμως γύρους. Ο Razgatlioglu φεύγει μπροστά και έχει πίσω του τον Rea και να τον Rinaldi να παλεύουν για την δεύτερη θέση με τον Rea να κερδίζει γρήγορα την Ducati και να κυνηγά την Yamaha.

Στην ευθεία όμως ο Rinaldi περνά και τους δύο με την Ducati να δείχνει την υπεροχή της και τον Razgatlioglu να ξανά παίρνει την θέση του, που άλλου, στα φρένα. Τελείως διαφορετική η γραμμή του Rea από των δύο μπροστά στις επόμενες στροφές με τους τρεις πρώτους να αρχίζουν να ξεφεύγουν μπροστά.

Στον τέταρτο γύρο ο Rinaldi καταφέρνει τελικά να περάσει μπροστά με τον Redding να ανεβαίνει αλλά για λίγο καθώς έχασε την γραμμή του και λίγο αργότερα ο Locatelli κατάφερε να πιάσει τους πρώτους έχοντας πίσω του τους Bautista, Redding και Gerloff.

Ο Redding επανέλαβε την προσπάθειά του απέναντι στον Bautista με το ίδιο αποτέλεσμα, ενώ ο Rinaldi δεν κατάφερνε τελικά να διατηρήσει τόσο στενή επαφή με τους πρώτους όσο θα ήθελε.

Στην μέση του αγώνα ο Rinaldi καταφέρνει ακόμη να είναι μπροστά, με Razgatlioglu και Rea να ακολουθούν. Όμως ο Locatelli κατάφερε και πάλι να πιάσει τον τελευταίο των πρώτων, τον Rea φέρνοντας μαζί του τον Bautista και τον Redding. Ο Rea ήταν ήδη λίγο πιο αργός από τους πρώτους και τώρα έπρεπε να παλέψει και για την θέση του πράγμα που αφαιρούσε ακόμη περισσότερο χρόνο γύρο με τον γύρο. Στον 11 γύρο ο Locatelli τα καταφέρνει, αμέσως μετά ο Rea περνά ξανά εμπρός και πάλι όμως ο Locatelli εκμεταλλεύεται την καλύτερη τοποθέτησή του και ξανά περνά εμπρός σε μία διαδικασία που χάριζε θέαμα, καθώς ο Bautista έχανε την δικιά του γραμμή και καθάριζε τον δρόμο για τον Redding.

Ο Rea δέχτηκε την επίθεση του Redding και έχασε με τον Bautista να ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο στην ευθεία, όπου ο Rea χάνει τα φρένα και φεύγει εκτός στην πρώτη στροφή χάνοντας πλέον και την μάχη. Ο Razgatlioglu εκείνη την στιγμή περνούσε πρώτος με τον Rinaldi να μην τον αφήνει όμως να φύγει.

Ο Rinaldi ήταν τόσο έτοιμος να φέρει την Ducati στην κορυφή και στο στεγνό που πέρασε στον 15ο γύρο τον Razgatlioglu στην ευθεία μαζεύοντας θραύσματα από την πίστα και φρενάροντας εξαιρετικά, μπροστά στον μάστορα του φρεναρίσματος. Ο Redding προσπάθησε και εκείνος στο τέλος του αγώνα να εκμεταλλευτεί την καλύτερη πρόσφυση από την σκληρότερη γόμα του ελαστικού που φορούσε αλλά δεν τα κατάφερε και ο Razgatlioglu έκανε την διαφορά για την βαθμολογία του πρωταθλήματος ακόμη και για ένα πόντο, κρατώντας τελικά την δεύτερη θέση και με τον Rinaldi να παίρνει μία μεγάλη νίκη!