MOTUL WSBK Sandro Cortese: «Είμαι τυχερός που ζω»

Δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Ο Γερμανός, παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 το 2012 με KTM, και παγκόσμιος πρωταθλητής 2018 στην WSSP, είχε ατύχημα στο τελευταίο γύρο του πρώτου αγώνα στο Portimao και από την πρώτη στιγμή φάνηκε πως δεν θα ήταν κάτι απλό, καθώς έφυγε από την τεχνική και εντυπωσιακή πίστα της Πορτογαλίας με ελικόπτερο.

Χειρουργήθηκε εσπευσμένα στο Faro, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη, τουριστικό προορισμό για όλη την Ευρώπη, που είναι πολύ κοντά στην πίστα. Είχε κάταγμα σπονδύλων, σπασμένα πλευρά, ρίξη χιαστού και κάταγμα ποδιού τα οποία έμειναν όλα για να φτιαχτούν αργότερα στην Γερμανία, εκτός από το σπάσιμο στην σπονδυλική στήλη που απαιτούσε άμεση χειρουργική αποκατάσταση. Η σφοδρή πτώση δεν καταγράφηκε από τις κάμερες και ο Cortese έχει μεικτές αναμνήσεις από το περιστατικό, για το οποίο οι γιατροί του είπαν πως είναι τυχερός που ζει, κι έπειτα διπλά τυχερός που θα περπατήσει ξανά.

"Οι πρώτες τρεις εβδομάδες ήταν πολύ δύσκολες και δεν μπορούσα να κοιμηθώ εξαιτίας του πόνου από τα σπασμένα πλευρά, ενώ υπήρχε και πολύ αίμα στους πνεύμονες. Πραγματοποιώ συνέχεια τεστ για να δούμε πόσο μεγάλη είναι η ζημιά στο νεύρο, αλλά το θετικό είναι πως τελικά θα καταφέρω να περπατήσω και όλα θα περάσουν, χωρίς να παραμείνει κάποιο πρόβλημα. Στο τέλος της τρέχουσας σεζόν υπολογίζω πως θα μπορώ να περπατήσω, που σημαίνει πως και η επόμενη σεζόν είναι δύσκολη για εμένα. Έχασα πολύ μυϊκή μάζα με το να μην κινούμαι αλλά δεν έχω κανένα παράπονο, από την στιγμή που μετά βίας σώθηκα και από θαύμα περπατάω, για αυτό και είμαι ευγνώμων στο Θεό. Πέρασα τον μεγαλύτερο τραυματισμό της καριέρας μου και ευτυχώς θα καταφέρω να περπατήσω ξανά φυσιολογικά…"

Ο Cortese αγωνίζεται τώρα στην μεγάλη κατηγορία με την Kawasaki. Το 2019 ήταν στην GRT Yamaha, ενώ το 2018 πήρε τον τίτλο στο WSSP. Είναι τριάντα ετών και αγωνίζεται από 9 ετών…

Ετικέτες

Motul WSBK: Επιβεβαίωση από BMW για δορυφορική ομάδα

Υπάρχουν τρεις υποψήφιες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/10/2020

Η πιθανότητα για μια δορυφορική ομάδα για την BMW Motorrad WorldSBK Official Team, είναι κάτι που συζητιέται εδώ και πολύ καιρό, πριν καν ακόμη γίνει η επανεκκίνηση του φετινού πρωταθλήματος, καθώς ο Shaun Muir, Υπεύθυνος της Ομάδας, είχε μιλήσει γι' αυτή την σκέψη από τον περασμένο Μάιο. Τώρα όμως φαίνεται πως από πιθανότητα έχουμε περάσει στο στάδιο της βεβαιότητας μετά και την επιβεβαίωση του Muir πριν τον αγώνα του Estoril.

Η BMW είναι το μόνο εργοστάσιο που δεν διαθέτει δορυφορική ομάδα στο grid του 2020, την ώρα που η Ten Kate Racing Yamaha και η Team GOELEVEN (δύο ανεξάρτητες ομάδες), τρέχουν την φετινή σεζόν με Yamaha και Ducati αντίστοιχα, διεκδικώντας μάλιστα τερματισμούς στο βάθρο. Το ότι δύο ανεξάρτητες ομάδες παλεύουν για τις κορυφαίες θέσεις, είναι ένας παράγοντας-κλειδί για τον Muir, ώστε να διασφαλίσει ότι μια δορυφορική ομάδα της BMW θα μπορέσει να πρωταγωνιστήσει.

Σε μια συνέντευξή του τον Αύγουστο, ο Muir αποκάλυψε ότι συζητά με μια ομάδα από το WSSP και με μία από το WSBK, αλλά τώρα είπε ότι υπάρχουν τρεις υποψήφιες ομάδες. "Θα επιβεβαιωθεί και επίσημα κάποια στιγμή", δήλωσε. "Είναι ευχάριστο να ξέρεις ότι υπάρχουν σίγουρα τρεις ομάδες που θέλουν να αναλάβουν τον ρόλο. Το βασικό για εμάς είναι να επιλέξουμε την σωστή ομάδα για να προσελκύσουμε και τους κατάλληλους αναβάτες. Πιστεύω ότι μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα έχει παρθεί η απόφαση".

Ο στόχος για τον Muir είναι μια δορυφορική ομάδα που θα παλεύει για την πρωτιά, καθώς ακόμη και μέσα στο 2020, η εργοστασιακή ομάδα κατάφερε να κάνει το 1-2 σε κατατακτήριες δοκιμές (Magny Cours), αλλά ακόμη δεν έχει γευτεί την χαρά του τερματισμού στο βάθρο. Πάνω σ' αυτό πρόσθεσε ότι υπάρχουν κάνα δυο αναβάτες που μπορούν να φτάσουν στην κορυφή τη νέα μοτοσυκλέτα (το Μ1000RR) ακόμη και μέσα σε μια δορυφορική ομάδα. Θέλει όμως να είναι σίγουρος ότι θα μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο πακέτο στην συγκεκριμένη ομάδα και πολύ κοντά στην εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, καθώς δεν θα είχε νόημα μια μοτοσυκλέτα που θα απείχε παρασάγγες από την εργοστασιακή έκδοση. "Η όλη ιδέα της δορυφορικής ομάδας είναι ότι θα συνεργάζεται με την εργοστασιακή, για να έχουμε δύο δικούς μας αναβάτες και έναν ή δύο σε μια άλλη ομάδα που θα συναγωνίζονται για την κορυφή", δήλωσε ο Muir.

Με δεδομένο λοιπόν τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας που έχουν διαφανεί την φετινή σεζόν, με έναν καινούργιο αναβάτη όπως ο Michael van der Mark που θα είναι team mate του Tom Sykes του χρόνου, η προοπτική για άλλη μία ή δύο μοτοσυκλέτες της BMW στο grid του 2021, προδιαθέτει για μια άκρως ενδιαφέρουσα σεζόν για το γερμανικό εργοστάσιο.

Ετικέτες