MOTUL WSBK: Σε νέα πίστα με νικητή τον Razgatlioglu!

Δύο πτώσεις για Rea και φοβερό θέαμα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/8/2021

Σχεδόν μηδενική η εμπειρία τους στην πίστα του Most, 300 χιλιόμετρα μακριά από το Brno μπροστά στο μικρό, εξαιτίας των συνθηκών, αλλά πολύ ζωντανό τσέχικο κοινό. Ο Rea έχασε την πρώτη στροφή στην εκκίνηση από τον Toprak Razgatlioglu την ώρα που ο Tom Sykes δεν έστριψε ποτέ και έφυγε ευθεία μπαίνοντας πέμπτος τελικά με τον Redding να κάνει μία πολύ κακή εκκίνηση. Ωστόσο αμέσως μετά κατάφερε να ενωθεί με τους πρώτους και να αρχίσει να ξεφεύγει από τους πιο πίσω, τους Rinaldi, Sykes και Andrea Locatelli.

Ο Rea πήρε μία επιθετική γραμμή για να περάσει τον Razgatlioglu επιτρέποντας στον Redding να κάνει την δική του επίθεση. Ο Redding δεν κρατήθηκε καθόλου μετά από αυτό και πέρασε και τον Razgatlioglu στην πρώτη στροφή. Ο Rea συνέχισε την επίθεσή του στον αναβάτη της Yamaha την ώρα που ο Redding έκανε άλλον ένα ταχύτερο γύρο χωρίς να κινδυνεύει άμεσα από τον Rea. Πιο πίσω ο Rinaldi προηγούνταν των Locatelli και Sykes που πάλευαν για τις θέσεις.

Ο Rea έκανε ταχύτερο χρόνο στον τέταρτο γύρο, την ώρα που ο Lowes και ο Davies έπεφταν στην ίδια στροφή χωρίς όμως να σχετίζονται οι δύο πτώσεις. Είχε ήδη χτιστεί μία απόσταση 2 δευτερολέπτων από την τριάδα Redding, Rea και Razgatlioglu όταν ο Redding ξεκόλλησε από τους άλλους δύο και έχτισε μαζί τους διαφορά ενός δευτερολέπτου. Τότε ο Razgatlioglu άρχισε να κάνει επιθέσεις στον Rea μέχρι που ο Rea έχασε γραμμή στην 14η στροφή και ο αναβάτης της Yamaha πέρασε μπροστά. Η μάχη συνεχίστηκε με τον Rea να παίρνει την θέση πίσω και ο Razgatlioglu να κάνει τότε κάτι για το οποίο είναι πολύ γνωστός, φρέναρε πολύ-πολύ αργά και στην πρώτη στροφή του 8ου γύρου πέρασε ξανά.

Με τον Rea κολλημένο πίσω του κυνήγησαν τον Redding χαρίζοντας εκπληκτικό θέαμα. Πίσω τους ο Locatelli πέρασε τον Rinaldi και ανέβασε ρυθμό ξεκόβοντας αλλά όχι τόσο ώστε να πιάσει τους τρεις πρώτους.

Η συνεχή πίεση έφερε και το λάθος για τον Rea χάνοντας πρόσφυση εμπρός στα φρένα της πρώτης στροφής και σημειώνοντας πτώση. Κατάφερε να συνεχίσει εκείνη την στιγμή από την 11η θέση με τον Razgatlioglu να απελευθερώνεται μόλις έμαθε πως ο Rea έπεσε και χωρίς να χρειάζεται αμυντική οδήγηση επικεντρώθηκε μπροστά, στον Redding.

Η τρίτη θέση του βάθρου ήταν πολύ πίσω και ο αγώνας έδειξε πως είχε κριθεί όταν ο Rea έπεσε και πάλι. Εκείνη την ώρα ο Redding έκανε κι εκείνος το λάθος, ο Razgatlioglu πέρασε πρώτος και άλλαξαν ξανά θέσεις χαρίζοντας ακόμη περισσότερο θέαμα.

Η μάχη μεταξύ τους ήταν εξαιρετικά έντονη με τον Redding να οδηγεί όσο πιο αμυντικά μπορούσε μέχρι που ο Razgatlioglu έκανε μία πολύ επιθετική κίνηση η οποία απέδωσε και μπήκε μπροστά στον τελευταίο γύρο. Η νίκη του είναι πιο σημαντική, τώρα που ο Rea δεν σημείωσε πόντους και έχει κάθε δικαιολογία να είναι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό.

Με 13,7 δευτερόλεπτα, τόσο πολύ, ο Locatelli έκλεισε το βάθρο σε έναν εξαιρετικό αγώνα με έντονες μάχες που μας κάνει να ανυπομονούμε για τον αυριανό.

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
 
2
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
0.040
3
55
A. LOCATELLI
Yamaha YZF R1
13.798
4
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
16.650
5
47
A. BASSANI
Ducati Panigale V4 R
16.935
6
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
17.099
7
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000 RR-R
22.590
8
91
L. HASLAM
Honda CBR1000 RR-R
24.728
9
66
T. SYKES
BMW M 1000 RR
26.924
10
17
M. FRITZ
Yamaha YZF R1
39.559
11
23
C. PONSSON
Yamaha YZF R1
58.991
12
32
I. VINALES
Kawasaki ZX-10RR
59.105
13
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
1'21.929
14
3
K. NOZANE
Yamaha YZF R1
1 Lap
RET
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
5 Laps
RET
60
M. VAN DER MARK
BMW M 1000 RR
9 Laps
RET
84
L. CRESSON
Kawasaki ZX-10RR
12 Laps
RET
53
T. RABAT
Ducati Panigale V4 R
13 Laps
RET
94
J. FOLGER
BMW M 1000 RR
16 Laps
RET
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
17 Laps
RET
98
K. HANIKA
Yamaha YZF R1
19 Laps
RET
14
J. URIBE
Kawasaki ZX-10RR
19 Laps
RET
52
A. DELBIANCO
Honda CBR1000 RR-R
20 Laps

 

 

Ετικέτες

Motul WSBK: Θα δούμε τον Peter Hickman στο παγκόσμιο! Μπαίνει με Triumph στην Sportbike!

Με δύο αναβάτες με μοτοσυκλέτες και υποστήριξη της Triumph
PHR
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/11/2025

Ο Peter Hickman και η ομάδα του PHR Performance θα κάνουν το βήμα στο WorldSBK το 2026 και στη νέα κατηγορία Sportbike, όπου θα συμμετέχει και ο “δικός” μας Γιάννης Περιστεράς.

Η ομάδα PHR Performance του Peter Hickman θα μπει στην κατηγορία Sportbike του WorldSBK το 2026 με μοτοσυκλέτες Triumph Daytona 660. Έτσι η ομάδα του Βρετανού αναβάτη κάνει ένα μεγάλο βήμα στον παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό θεσμό με την επίσημη υποστήριξη του βρετανικού εργοστασίου.

Η PHR Performance συμμετείχε για δύο χρόνια στο Βρετανικό Πρωτάθλημα BSB, μάλιστα πέρυσι η ομάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία Sportbike με αναβάτη τον Richard Cooper.

Φέτος, η ομάδα της PHR στηρίχθηκε περισσότερο στον Harrison Dessoy, που τερμάτισε στην 6η θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας BSB Sportbike. Teammate του Dessoy θα είναι ο Fenton Seabright, που πήρε την 3η θέση της βαθμολογίας στην ίδια κατηγορία με τον Dessoy και έχει ήδη εμπειρία από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, καθώς συμμετείχε για τρεις σεζόν στην κατηγορία WorldSSP300.

Hickman

Ο Peter Hickman δήλωσε “Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για την ευκαιρία που έχει η PHR Performance να συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, κάτι που δεν είχα ποτέ σκεφτεί ή φανταστεί. Αλλά η ευκαιρία παρουσιάστηκε και νομίζω ότι βρισκόμαστε στην ισχυρότερη θέση που θα μπορούσαμε να είμαστε, έχοντας συνεργαστεί με την Triumph Daytona 660 για δύο χρόνια στο Βρετανικό Πρωτάθλημα.

Κερδίσαμε με τον Richard Cooper το 2024 και κερδίσαμε μερικούς αγώνες φέτος με τον Harrison Dessoy, και αν δεν ήταν ο τραυματισμός του, θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει το πρωτάθλημα, οπότε δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να είμαστε σε ισχυρότερη θέση. Δεν γνωρίζουμε τις πίστες, αλλά ο Fenton Seabright τις γνωρίζει και ο Harrison γνωρίζει περίπου τις μισές από αυτές, αλλά γνωρίζει την μοτοσυκλέτα πολύ καλά, όπως και εμείς. Ανυπομονώ πραγματικά και με τον Fenton στην ομάδα, είναι μια πολύ νεανική ομάδα. Όλοι είναι κάτω των 22 ετών – οι μηχανικοί και οι αναβάτες. Έτσι, θα είναι μια συναρπαστική περίοδος όχι μόνο για την PHR Performance, αλλά και για την Triumph”.