Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!

Για άλλα δύο χρόνια μαζί Razgatlıoğlu-Yamaha

Ανανέωσε ο Τούρκος για την παραμονή του στα Motul WSBK
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/7/2021

Η Yamaha ανακοίνωσε πριν από λίγο την επέκταση του συμβολαίου για άλλα δύο χρόνια στο FIM Superbike World Championship, με τον Τούρκο αναβάτη Toprak Razgatlıoğlu.

Μετά από μια εξαιρετική πρώτη σεζόν πάνω στο Yamaha R1 το 2020, όπου ο Razgatlıoğlu κέρδισε στον πρώτο του αγώνα στο Phillip Island, ενώ πέτυχε άλλες δύο νίκες μέσα στη χρονιά τερματίζοντας στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, ο Toprak βρίσκεται ήδη στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας με εφτά τερματισμούς στο βάθρο, συμπεριλαμβανομένης και της νίκης του στο Misano.

Αυτές οι επιδόσεις του έχουν προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον από ομάδες, τόσο από τα WSBK όσο και από τα MotoGP, αλλά λίγο πριν τον αγώνα στο Donington Park, η Yamaha Motor Europe και ο 24χρονος Τούρκος συμφώνησαν για την επέκταση του συμβολαίου του μέχρι και το 2023.

Yamaha έχει γίνει οικογένειά μου", δήλωσε ο Razgatlıoğlu "και είμαι ευτυχής που υπέγραψα για άλλα δύο χρόνια. Νομίζω ότι έχουμε βελτιώσει την μοτοσυκλέτα πολύ από το 2020 που μπήκα στην ομάδα, οπότε ήταν μια εύκολη απόφαση για μένα. Έχω δίπλα μου τους καλύτερους και είμαι ευτυχισμένος εδώ. Ίσως τα MotoGP να με απασχολήσουν στο μέλλον, αλλά τώρα έχω εστιάσει να γίνει η δουλειά εδώ, στα WSBK."

Ο Andrea Dosoli, αγωνιστικό διευθυντής Road Racing της Yamaha Motor Europe, είπε ότι το 2020 ήταν μια περίεργη χρονιά για όλους, αλλά και μια χρόνια που έχτισαν μια εξαιρετική σχέση με τον Toprak. Αυτή μάλιστα θεωρεί ότι είναι και η βάση για τις καλές φετινές επιδόσεις της Yamaha, τις καλύτερες που είχε ποτέ από τότε που επέστρεψε στα WSBK. Η απόφαση για ανανέωση του συμβολαίου του ήρθε νωρίτερα απ' ό,τι περίμεναν, καθώς είναι πεπεισμένοι πως τα καλύτερα έπονται!

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Paolo Pavesio, Διευθυντή του Τμήματο Marketin Και Motosport στην Yamaha Europe, ο οποίος τόνισε πως από τη σεζόν του 2020 ο Toprak έδειξε τη δυναμική του ταλέντου του και την προοπτική του για νίκες, ενώ φέτος θεωρείται εκ των διεκδικητών του Πρωταθλήματος.