Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!

Motul WSBK: Νέα προσθήκη στο ημερολόγιο του 2021

Ξαναμπαίνει ο αγώνας του Estoril
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/4/2021

Ο τελευταίος αγώνας που έκρινε το περσινό πρωτάθλημα των Motul WSBK, αυτός στην πίστα του Estoril, επιστρέφει στο ημερολόγιο και για το 2021. Μάλιστα θα είναι σε συνεχόμενο Σαββατοκύριακο μετά τον αγώνα στην Aragon της Ισπανίας.

Όπως δήλωσαν σε κοινή ανακοίνωση η FIM και DWO (Sorna WSBK Organization), ο αγώνας του Estoril θα φιλοξενήσει τις κατηγορίες των WorldSBK και WorldSSP, για τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, από τις 28 ως τις 30 Μαΐου. Προφανώς αυτό σημαίνει και αλλαγή στο καλεντάρι των Motul FIM WSBK, με την σεζόν να ξεκινάει με δύο συνεχόμενους αγώνες για πέμπτη φορά στην Ιστορία του θεσμού.

Η εκκίνηση του Πρωταθλήματος θα γίνει σε κάτι περισσότερο από ένα μήνα, και τόσο η FIM όσο και η DOW δήλωσαν ότι συνεργάζονται στενά με τις κυβερνητικές αρχές και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινητοδρομίων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η ασφάλεια και η υγεία των συμμετεχόντων θα είναι το κύριο μέλημα, όπως και το ότι θα πραγματοποιηθεί ο υφιστάμενος προγραμματισμός και για τις τρεις κατηγορίες του Πρωταθλήματος, μέχρι το τέλος της σεζόν.

Δείτε εδώ πώς έχει διαμορφωθεί το νέο πρόγραμμα