Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!

Ο Leon Camier Team Manager στο HRC!

Αλλαγή ρόλου για τον Βρετανό αναβάτη
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/1/2021

Ο Leon Camier είναι μια από τις πιο γνωστές προσωπικότητες στα paddock των Motul WSBK και για το 2021 αναλαμβάνει έναν εντελώς νέο ρόλο στα δρώμενα, καθώς στα πρώτα επίσημα δοκιμαστικά των Superbikes στην πίστα της Jerez, θα είναι παρών ως Team Manager του Team HRC! Ο Camier αντικαθιστά τον Jaume Colom, ο οποίος είχε αναλάβει τον συγκεκριμένο ρόλο όταν η Honda αποφάσισε την επιστροφή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Βρετανός αναβάτης ανήκε πέρσι στην Barni Racing Team, αλλά ο τραυματισμός στον ώμο από τις περσινές χειμερινές δοκιμές λίγο πριν την έναρξη της σεζόν, δεν του επέτρεψε να τρέξει στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, στο Phillip Island. Όσα επακολούθησαν λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας, δεν του έδωσαν την δυνατότητα για μια κανονική επιστροφή στους αγώνες, αλλά φέτος επιστρέφει μέσα από τον καινούργιο του ρόλο.

Ο Camier δήλωσε ότι στο παρελθόν είχε περάσει πολλά χρόνια με την ομάδα της Honda και είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφει στην "οικογένεια" της Big-H, μ' αυτό που χαρακτηρίζει ως "μια τεράστια αλλαγή στην επαγγελματική και την προσωπική του ζωή". Δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει την Honda που του εμπιστεύεται το project της στα Motul WSBK, ενώ δεσμεύτηκε να δουλέψει με την ίδια αφοσίωση και ζήλο, όπως και όταν ήταν εργοστασιακός αναβάτης.

Ο Camier πήρε μέρος σε 223 αγώνες του Παγκοσμίου Πτωαθλήματος Superbikes, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009. Αν και δεν έχει γευτεί τη χαρά μιας νίκης, ήταν πολύ συχνά μέσα στις μάχες για μια θέση στο βάθρο, πράγμα που το κατάφερε συνολικά εννιά φορές στην καριέρα του.