Motul WSBK: Θα τρέξει ένα Suzuki ως Wild Card στον αγώνα της Navarra

Με αναβάτη τον Ιάπωνα Uramoto
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/8/2021

Η Suzuki είχε πάντα μια ιδιόρρυθμη στρατηγική σχετικά με την παρουσία της στους αγώνες ταχύτητας και η πρόσφατη απόφασή της να συμμετέχει με μία μοτοσυκλέτα ως Wild Card στον προσεχή αγώνα του Motul SBK στην πίστα της Navarra της Ισπανίας, την επιβεβαιώνει! Η ιαπωνική εταιρεία έφυγε από το παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK στο τέλος του 2018 για να επικεντρωθεί (οικονομικά…) στα MotoGP όπου κατά γενική ομολογία τα πάει περίφημα και φυσικά κέρδισε το πρωτάθλημα του 2020 με τον Joan Mir.

Το παράξενο και αυτό που την κάνει ιδιόρρυθμη ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιεί εμπορικά τη συμμετοχή της στους αγώνες, είναι το γεγονός πως λίγο πριν την αποχώρησή της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK παρουσίασε την τελευταία γενιά του GSX-R1000 με ολοκαίνουριο κινητήρα. Βέβαια η Suzuki έχει μεγάλη παράδοση στους αγώνες αντοχής και η παρουσία της είναι μόνιμη στο παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance, όμως σίγουρα δεν έχει την αίγλη και την δημόσιο προβολή του WSBK.

Φέτος το GSX-R 1000 δεν εισάγεται στην Ε.Ε. καθώς η Suzuki δεν παρουσίασε έκδοση Euro 5… Παρ’ όλα αυτά αποφάσισε (πιθανόν και με την παρότρυνση της Dorna που έχει πλέον στον έλεγχο της το Motul SBK) να λάβει μέρος στον αγώνα της Navarra με τον Ιάπωνα αναβάτη Urammoto, ο οποίος τα τελευταία χρόνια συμμετέχει στο Ισπανικό Πρωτάθλημα Superbike. Μάλιστα η απόφαση για αυτή την συμμετοχή ήταν τόσο ξαφνική που όταν ρώτησαν τον Urammoto για το τί στόχο έχει σε αυτόν τον αγώνα απάντησε πως βλέπει τον αγώνα ως μια καλή προπόνηση για τον επόμενο αγώνα του Ισπανικού Πρωταθλήματος που θα γίνει στην ίδια πίστα αμέσως μετά!

Ο Chaz Davies παραμένει με Ducati και για το 2021!

Υπέγραψε με την Go Eleven
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2020

Ο Chaz Davies θα παραμείνει πάνω στη σέλα μια Ducati και για το 2021 στα Motul WSBK, μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας με την Team Go Eleven.

Ο Ουαλός είχε χάσει την εργοστασιακή θέση για την επόμενη χρονιά, όταν η Aruba.it Ducati Team του ανακοίνωσε ότι θα αντικατασταθεί από τον νεαρό Ιταλό Michael Ruben Rinaldi. Παρ' όλα αυτά, κι αφού είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα μεταπηδούσε σε μια ιδιωτική συμμετοχή με Ducati Panigale V4R, είναι πλέον επιβεβαιωμένο επίσημα ότι πάει στην Go Eleven, σε μια υπόθεση που κατέληξε ουσιαστικά σε ανταλλαγή θέσεων με τον Rinaldi. Αναμένονται λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον οι μάχες μεταξύ των δύο αναβατών του χρόνου, ενώ ο 31 ετών αναβάτης (και νικητής) στα Motul WSBK δήλωσε ενθουσιασμένος που εξασφάλισε το μέλλον του, μετά από μια περίοδο ανασφάλειας τις τελευταίες εβδομάδες.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα ενώσω τις δυνάμεις μου με την Go Eleven!. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα, ώστε να συνεχίσουμε την εξέλιξή μας. Είχε ένα εκπληκτικό φινάλε τη σεζόν του 2020, κερδίζοντας τον τελευταίο αγώνα στο Estoril, ενώ συγκέντρωσα τους περισσότερους βαθμούς στους τελευταίους εννέα αγώνες."

Δήλωσε επίσης ότι είχε ήδη μια πολύ καλή αίσθηση με την μοτοσυκλέτα, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να προχωρήσει ακόμη παραπέρα την επόμενη χρονιά. Η Team Go Eleven, η οποία έχει "θητεύσει" στα Superstock και στα WSSP, πήρε τους πρώτους της βαθμούς στην μεγάλη κατηγορία το 2019, χάρη στην νίκη του Rinaldi στον αγώνα της Aragon.

Στην ομάδα θεωρούν ότι κάτι τέτοιο μπορούν να το πετύχουν και το 2021 με τον Davies. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Gianni Ramello, του ιδιοκτήτη της ομάδας, ο οποίος είπε ότι έγραψε ένα βιβλίο για την ζωή και τα όνειρά του στα Motul WSBK και πάντα μέσα σε αυτά συμπεριλαμβανόταν ο Chaz Davies, "ένας αναβάτης που σε κάνει να ερωτευτείς το σπορ". Θεωρεί πλέον ότι το κομμάτι του παζλ που έλειπε συμπληρώθηκε προκειμένου να ανταμειφθούν όλα αυτά τα χρόνια με τις θυσίες, τις δεσμεύσεις και το πάθος.