Παγκόσμιος Jonathan Rea: Τρίτος αναβάτης με 100 νίκες μετά από Giacomo Agostini και Valentino Rossi

Γράφτηκε για πάντα στην παγκόσμια ιστορία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/9/2020

Ο ποιο πετυχημένος αναβάτης την ιστορία των WSBK, ο Jonathan Rea μετρώντας 97 νίκες και πηγαίνοντας για έναν ακόμη τίτλο φέτος, έγινε ο τρίτος αναβάτης στην ιστορία των αγώνων ταχύτητας που συγκεντρώνει 100 νίκες σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Προσμετρώντας φυσικά τις τρεις νίκες που είχε στην σύντομη επαφή του με το WSSP.

Ο Jonathan Rea έχει πλέον καταγραφεί ως ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία του WSBK που έφτασε τις 100 νίκες και μόλις ο τρίτος στην ιστορία των αγώνων ταχύτητας γενικά, με πρώτο τον Giacomo Agostini (122) και έπειτα τον Valentino Rossi (115 έως τώρα).

Ο Jonathan Rea αγωνίζεται στο WSBK από το 2008 προερχόμενος από το Βρετανικό πρωτάθλημα, που ήταν και τότε παραμένει και τώρα, ό,τι πιο κοντά υπάρχει στο παγκόσμιο. Ο Rea ανέβηκε στο βάθρο μόλις στον τέταρτο αγώνα της καριέρας του στο WSBK δείχνοντας αμέσως ποια θα είναι η πορεία της εξέλιξής του. Από το 2009 δεν υπάρχει χρονιά που να μην έχει νίκες να προσθέσει στο βιογραφικό του…

Πέρσι, με την τελευταία του νίκη για την σεζόν, πέρασε τον Angel Nieto. Ο Nieto είχε 90 νίκες, ο Rea ξεκίνησε αυτή την σεζόν με 91 και με τον ρυθμό που γίνονται οι αγώνες στο WSBK ο Rea πολύ γρήγορα θα γίνει ο αναβάτης με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία των αγώνων ταχύτητας…

Ετικέτες

WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο

Είχαμε γράψει πως πάει Ducati ή BMW, ένα ή δύο
WSBK: Στην BMW ο Razgatlioglu, οι Γερμανοί θέλουν το τίτλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/5/2023

Στα βήματα του Melandri και του Van der Mark, ο Troprak Razgatlioglu πηγαίνει από την Yamaha στην BMW, έχοντας ανακοινώσει το πρωί την αποχώρησή του από την Yamaha.

Ούτε μία ημέρα δεν περίμενε για να ανακοινώσει την αλλαγή της ομάδας προφανώς θέλοντας να προλάβει την παραφιλολογία πριν διαρρεύσει προς τα έξω. Έτσι κι αλλιώς εμείς είχαμε ήδη πει πως οι μόνες πραγματικές επιλογές που είχε ο Toprak ήταν η Ducati και η BMW και προφανώς επέλεγε εκείνη με την οποία μπορεί να δείξει την δική του αξία στο μέγιστο βαθμό.

Διότι κάθε επιτυχία της BMW από εδώ και πέρα, θα είναι μία επιτυχία που θα πιστώνεται στον ίδιο απευθείας. Από την πλευρά της BMW έχουν επενδύσει δυναμικά στην κατηγορία και έχουν μία αξιόλογη μοτοσυκλέτα που πηγαίνει πολύ καλά στα τοπικά και εθνικά πρωταθλήματα αλλά δεν υποστηρίζεται επικοινωνιακά από έναν παγκόσμιο τίτλο, ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να τον πετύχει.

Για αυτό και ο Dr. Markus Schramm, Head of BMW Motorrad, δηλώνει περήφανος που ο Toprak επέλεξε εκείνους.

Θα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν και η επόμενη για τα WSBK, όπως αντίστοιχα και η φετινή.

Ετικέτες