WSBK - Αλλαγές εκ νέου στο όριο στροφών - Η Ducati χάνει ακόμη 250rpm, η Kawasaki κερδίζει 250rpm

Σε άμεση ισχύ από το Grand Prix της Imola οι νέοι κανονισμοί
WSBK
Από το

motomag

13/7/2023

Μετά από την ανάλυση των έξι πρώτων γύρων της σεζόν, FIM και Dorna WSBK Organization (DWO), βάσει κανονισμού αποφάσισαν να μειώσουν το όριο στροφών στον V4 κινητήρα της Ducati εκ νέου κατά 250 στροφές.

Η κυριαρχία της Ducati στο WSBK συνεχίζεται και ως εκ τούτου ζητείται διέξοδος -βάσει των κανονισμών που ισχύουν- για να μπορέσει κάποιος κατασκευαστής να την κοιτάξει στα μάτια και να υπάρξει ανταγωνισμός στη συνέχεια της αγωνιστικής χρονιάς. Η FIM και η Dorna WSBK Organization (DWO) βάσει του άρθρου 2.4.2.2-3* των κανονισμών του θεσμού, και μετά από εξέταση των επιδόσεων όλων των μοτοσυκλετών μετά το τέλος των έξι πρώτων γύρων, αποφάσισαν να μειώσουν εκ νέου το όριο στροφών της Panigale V4 R κατά 250 στροφές. Έτσι πλέον το όριο για την Ducati Panigale V4 R πέφτει στις 15.600 από τις 15.850 στροφές που ήταν προηγουμένως. Παράλληλα, η Kawasaki επέλεξε να χρησιμοποιήσει 5 κερδισμένους βαθμούς (concession points) -αυτοί απονέμονται στους κατασκευαστές, στους αγώνες Superbike Race 1 & 2, με τους βαθμούς να μοιράζονται από την 1η έως την 5η θέση. Ο τελευταίος παίρνει πέντε βαθμούς, ο προ-τελευταίος 4, κ.ο.κ. Έτσι, οι κατασκευαστές που δεν τα πηγαίνουν καλά μαζεύουν περισσότερους βαθμούς, τους οποίους μπορούν να μετατρέψουν σε άνοδο του ορίου στροφών τους. Κάπως έτσι, η Kawasaki επέλεξε να εξαργυρώσει 5 βαθμούς που έχει συλλέξει από τις κακές τις επιδόσεις, ανεβάζοντας το όριο στροφών της Kawasaki ZX-10 RR στις 15.100 από τις 14.850 rpm. Οι κανονισμοί έχουν άμεση ισχύ, αρχής γενομένης από τον αγώνα της Imola,ο οποίος διεξάγεται το προσεχές Σαββατοκύριακο.

*Το όριο στροφών των κινητήρων μπορεί να προσαρμοστεί (σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.3 του κανονισμού) στο τέλος κάθε τρίτου αγώνα, εφόσον απομένουν τουλάχιστον 3 αγώνες στη σεζόν.

Ετικέτες

WSBK - Garret Gerloff και Kawasaki WorldSBK μαζί έως το 2026

Για ένα ακόμη χρόνο ανανέωσε ο Αμερικάνος με την εργοστασιακή ιαπωνική ομάδα
WSBK Kawasaki renews Garret Gerloff 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/6/2025

Η Kawasaki και ο Garrett Gerloff ανανέωσαν τη συνεργασία τους για ακόμα μία χρονιά, με τον 29χρονο να παραμένει στην ομάδα της Kawasaki WorldSBK Team μέχρι το τέλος του 2026.

Μετά τη μεταγραφή του από τη BMW στις αρχές του 2024, ο Gerloff εξακολουθεί να προσαρμόζεται στο ZX-10RR, όμως δείχνει συνεχή πρόοδο και με την ιαπωνική ομάδα να μένει ικανοποιημένη από την απόδοσή του δόθηκε επέκταση στο συμβόλαιό του για μία ακόμη χρονιά.

Ο 29χρονος έχει στο ενεργητικό του δύο συνεχόμενους τίτλους MotoAmerica Supersport το 2016 και 2017 που του εξασφάλισαν την μετακίνηση στο grid του WSBK το 2020, όπου και έχει καταφέρει να ανέβει οκτώ φορές στο βάθρο, έχοντας περάσει από τις ομάδες της Yamaha και της BMW, ενώ στοχεύει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία με τη στήριξη της Kawasaki. Ο ίδιος δήλωσε ενθουσιασμένος που συνεχίζει με την ίδια ομάδα και μοτοσυκλέτα, κάτι που του προσφέρει σταθερότητα και πίστη στο project, όπως και το γεγονός ότι δεν νιώθει κάποιου είδους ψυχολογική πίεση από τους Ιάπωνες.

Ο Team Manager της ομάδας, Manuel Puccetti, επαίνεσε τον Gerloff χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν κορυφαίο αναβάτη και εξέφρασε την αισιοδοξία του για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα την επόμενη σεζόν.