Σκέψεις να αποσυρθεί ο Rea μετά το 2020!

Αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/1/2020

Ο πολυνίκης και πολυπρωταθλητής, εργοστασιακός αναβάτης της Kawasaki στα MotulWSBK Jonathan Rea, έχει συμβόλαιο με την Kwasaki Racing Team μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς και ήδη έχουν κυκλοφορήσει οι πρώτες κουβέντες που κάνουν λόγο για το τέλος της αγωνιστικής καριέρας, όσο βρίσκεται στο απόγειο της πορείας του. Από τότε που μεταπήδησε από την Honda στην Kawasaki, πίσω στο 2015, ο Rea έχει καταγράψει ένα φοβερό σερί πέντε παγκόσμιων τίτλων πάνω στη σέλα του ZX-10RR, ενώ είναι και ένας από τους παλιότερους αναβάτες στο Grid του πρωταθλήματος, έχοντας κάνει το ντεμπούτο του το 2009.

Προς το παρόν βέβαια, ο Rea είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να ολοκληρώσει την σεζόν του 2020 υπερασπιζόμενος με επιτυχία τον τίτλο του απέναντι στις "απειλές των Ducati (με την οποία θα τρέχει από φέτος ο Scott Redding) και Honda (στις τάξεις τις οποίας ανήκει πλέον ο Alvaro Bautista), ενώ οι Yamaha και BMW αποτελούν εξίσου δύσκολους αντιπάλους. Όμως, σε μια συνέντευξη που έδωσε στο γερμανικό Speedweek.de –στην οποία ο Rea αποκάλυψε ότι σκεφτόταν να αποσυρθεί μετά την κατάκτηση του πρώτου τίτλου το 2015- δήλωσε ότι θέλει να δει ποια είναι τα πλάνα της Kawasaki για το 2021 πριν αποφασίσει να ανανεώσει το συμβόλαιό του. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "δεν χρειάζομαι τους αγώνες για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είμαι πια οικονομικά εξασφαλισμένος και επιπλέον έχω μια καλή εξωαγωνιστική ζωή. Μου αρέσει όταν βρίσκομαι πάνω στην μοτοσυκλέτα και απολαμβάνω τον ανταγωνισμό. Θα εξαρτηθεί όμως και σε μεγάλο βαθμό στο τι σχεδιάζει η Kawasaki για το 2021. Μετά από αυτό μπορώ να σκεφτώ το αν θα αποσυρθώ. Θα συζητήσω με την Kawasaki για να δω αν υπάρχει κάποιο πόστο στην εταιρεία για μένα αφού σταματήσω τους αγώνες. Είτε ως αναβάτης εξέλιξης, είτε ως πρεσβευτής της φίρμας, είτε ακόμη και στο διοικητικό κομμάτι κάποιας ομάδας… οτιδήποτε. Αν ήμουν αναγκασμένος να κάθομαι στον καναπέ με την γυναίκα μου όλη μέρα, κάθε μέρα, θα χωρίζαμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Πρέπει να έχω να κάνω κάτι για τον εαυτό μου. Πιθανώς να χρειαστώ έναν χρόνο περιθώριο μετά την απόσυρσή μου για να σκεφτώ τι θα κάνω."

Ο Rea δήλωσε επίσης πως δεν έχει κάποια άμεση πρόθεση να φύγει από την οικογένεια της Kawasaki, είτε ως αναβάτης, είτε ως διοικητικό προσωπικό, ενώ περιέγραψε την περίοδο που ήταν στην Honda ως "κουραστική". Ο Rea είναι ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες που ξεκίνησαν να τρέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2009 και βρίσκονται ακόμη εν ενεργεία, μαζί με τον Tom Sykes και τον Leon Haslam, οι οποίοι είχαν βρεθεί και οι δύο στο παρελθόν στην θέση του team mate του Ιρλανδού, στην ομάδα της Kawasaki.

 

 

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Aragon: Ακάθεκτος ο Bulega – Εκτός βαθμών ο Περιστεράς

Zaccone και Masia πήραν από μία νίκη στα WSSP
bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/6/2026

Ο Nicolo Bulega πήρε την 22η σερί νίκη του στη διοργάνωση, ενώ ο αγώνας της Superpole ήταν ο πιο εντυπωσιακός που έχουμε δει τη φετινή σεζόν. Ο Γιάννης Περιστεράς τερμάτισε 16ος και ήταν πολύ κοντά στο να πετύχει τον πρώτο του βαθμό στη Sportbike.

WSBK

Στον πρώτο αγώνα Bulega και Lecuona έφυγαν κατευθείαν μπροστά, με τον Sam Lowes να ακολουθεί. Ο Bulega δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον Lecuona και πήρε μία σχετικά άνετη νίκη, με δεύτερο τον teammate του και τρίτο τον Sam Lowes. Τέταρτος τερμάτισε ο Alex Lowes, πέμπτος ο Bridewell και έκτος ο Baldassarri.

Ο σύντομος αγώνας της Superpole ήταν εντυπωσιακός! Ο Lecuona πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή, όταν ο Bulega άνοιξε τη γραμμή του και βρέθηκε τρίτος πίσω και από τον Surra, ενώ έναν γύρο αργότερα ήταν τέταρτος, όταν τον πέρασε και ο Sam Lowes. Στον 3ο γύρο ο Sam Lowes και ο Lecuona είχαν επαφή, όταν ο Lowes επιχείρησε να περάσει από την εσωτερική. Οι δυο τους έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη με συνεχόμενες αλληλοπροσπεράσεις. Τη μάχη αυτή εκμεταλλεύτηκε ο Bulega που πέρασε τρίτος και άρχισε να τους πλησιάζει και με μία απίστευτη κίνηση προσπέρασε και τους δύο πέντε γύρους πριν το τέλος. Ο Bulega πιέστηκε πολύ από τον teammate του και τον Sam Lowes μέχρι και το τέλος, όμως ήταν αυτός που πήρε τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes, στον πιο εντυπωσιακό αγώνα της σεζόν.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, οι δύο αναβάτες της Ducati έφυγαν και πάλι μπροστά, με πρώτο τον Bulega, δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes. Η πρώτη τριάδα έμεινε έτσι μέχρι και το τέλος, με τον Bulega να σημειώνει την 22η σερί νίκη του στον θεσμό

WSSP

Στον πρώτο αγώνα, ο Alessandro Zaccone (Ecosantagata Althea Racing Team) πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, κατακτώντας την πρώτη του νίκη σε αγώνα WorldSSP, Πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Albert Arenas, κατακτώντας το όγδοο βάθρο της σεζόν του ως rookie, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing), το δεύτερο για τη φετινή σεζόν και το 12ο συνολικά στην κατηγορία. O Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura) τερμάτισε 5ος και ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Evan Bros Factory) 8ος.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο Jaume Masia (Orelac Racing VerdNatura) έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο τον αγώνα της Aragon, κατακτώντας την πρώτη θέση, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του στο WorldSSP. Δεύτερος τερμάτισε ο Albert Arenas, που ανέβηκε στο βάθρο για ένατη φορά και παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη, ενώ ο Matteo Ferrari (WRP Racing) συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς αντιμετώπισε τεχνικό θέμα με την Aprilia RS600 στις δοκιμές και έτσι ξεκίνησε και τους δύο αγώνες από την 28ή θέση. Στον πρώτο αγώνα ανέβηκε μερικές θέσεις, όμως ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία και ολοκληρώθηκε πρόωρα, με τον Έλληνα αναβάτη να παίρνει την 24η θέση.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο  Περιστεράς ήταν εμφανώς βελτιωμένος και προσπερνούσε συνεχώς συναθλητές του. Το τέλος του αγώνα τον βρήκε στην 16η θέση, ένα δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον πρώτο του βαθμό στον θεσμό.