TOM SYKES

ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΤΙΛ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/11/2016

Μετά τις πρώτες δοκιμές στην πίστα της Jerez με τον κινητήρα του 2017, ο αναβάτης της Kawasaki Tom Sykes ήταν σχεδόν έξω φρενών με τις επιπτώσεις που έχουν οι νέοι κανονισμοί στους κινητήρες της Kawasaki. Θυμίζουμε ότι από του χρόνου, οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Superbike θα πρέπει να έχουν πάνω τους τόσο την γεννήτρια (μέχρι τώρα είχαν μόνο την μπαταρία) αλλά και τον αντικραδασμικό άξονα αν υπάρχει τέτοιος στην μοτοσυκλέτα παραγωγής. Αυτές οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki καθώς θα πρέπει να αλλάξουν εντελώς το στιλ οδήγησής τους. Ο Sykes λέει ότι με τον νέο κινητήρα δεν μπορεί να κάνει αυτά που έκανε με τον παλιό και ότι δεν μπορεί πλέον να είναι τόσο επιθετικός στις είσοδο και την έξοδο της στροφής.

Οι αλλαγές σύμφωνα με τον Sykes είναι: Κλωτσιά στα αρχ…α” για τους αναβάτες της Kawasaki 

Αν οι οργίλες δηλώσεις του Sykes ανταποκρίνονται στο μέγεθος του προβλήματος και με δεδομένο ότι η Ducati ήταν απίστευτα γρηγορότερη στους τρεις τελευταίους αγώνες και ότι όλες οι άλλες εταιρείες θα έχουν ολοκαίνουριες μοτοσυκλέτες (πλην της Yamaha) τότε ίσως να δούμε την κυριαρχία της Kawasaki να κλυδωνίζεται το 2017. Πάντως ο Sykes άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης και ότι στα δοκιμαστικά του Aragon θα βρίσκονται σε πολύ καλύτερο σημείο από το σημερινό. 

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Alvaro Bautista - Με έμπνευση τoν Jorge Martin στο 2026

Ο Alvaro Bautista ονειρεύεται να επαναλάβει την επιτυχία του Jorge Martin κερδίζοντας παγκόσμιο τίτλο με δορυφορική ομάδα.
Bautista
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/12/2025

Η σεζόν του Martin στο MotoGP το 2025 ήταν καταστροφική, αλλά η χρονιά του 2024, που τον ανέδειξε πρωταθλητή, τον έκανε τον πρώτο αναβάτη στην εποχή των τετράχρονων κινητήρων στην κορυφαία κατηγορία των Grand Prix που κέρδισε τον τίτλο με δορυφορική ομάδα.

Αυτό ευελπιστεί να επαναλάβει ο Bautista το 2026, στο Motul WorldSBK βέβαια, όταν θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με την δορυφορική ομάδα της Ducati, Barni Spark Racing, έχοντας χάσει τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα, που προσφέρθηκε στον Iker Lecuona για την ερχόμενη σεζόν.

Ο Bautista αποκάλυψε ότι αμέσως μετά την υπογραφή του με την Barni σκέφτηκε να επαναλάβει το επίτευγμα του Martin, "Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα όταν υπέγραψα με την Barni, μετά από όλη την υποστήριξη που είχα από τη Ducati, ήταν 'Εντάξει, ο Martin κέρδισε το MotoGP, που θεωρώ ακόμη πιο δύσκολο, γιατί να μην κερδίσω τίτλο με την Barni;'"

"Πάντα λέω ότι όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και ίσως αν κερδίσω τον τίτλο να είναι ακόμη πιο σημαντικό να γίνει με δορυφορική ομάδα. Ας δούμε. Προς το παρόν, υπάρχει πολύ δουλειά, γιατί και η νέα μοτοσυκλέτα χρειάζεται ακόμα αρκετή ανάπτυξη. Αλλά σίγουρα αποτελεί ένα κίνητρο για να κερδίζω αγώνες και να παλεύω για τον τίτλο με την Barni."

Bautista

Παρότι ο Bautista ονειρεύεται να διεκδικήσει τον τίτλο το 2026, δηλώνει πως δεν έχει συγκεκριμένες προσδοκίες λόγω όλων των νέων παραμέτρων, "Προτιμώ να μην έχω καμία προσδοκία ή στόχο, γιατί θα υπάρχουν πολλά νέα, η μοτοσυκλέτα, η ομάδα, οι άνθρωποι με τους οποίους θα δουλέψω", είπε.

"Οπότε, για το αποτέλεσμα είναι αδύνατο να θέσω στόχο, γιατί πολλοί αναβάτες έρχονται στην κατηγορία, άλλοι άλλαξαν κατασκευαστές. Οπότε, βασικά, να θέσω στόχο ή να αποφασίσω έναν στόχο αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν αδύνατο."

"Για μένα, το σημαντικό είναι να απολαμβάνω τη διαδικασία, τη δουλειά με τη νέα ομάδα, να προσπαθήσω να δουλέψω με τους νέους ανθρώπους, να μάθω τον τρόπο λειτουργίας μιας άλλης ομάδας, να αναπτύξω τη μοτοσυκλέτα και να βρω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τον τρόπο να οδηγήσω αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα."

"Μετά από αυτό, ας δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και ποιο θα είναι το αποτέλεσμα. Αλλά προς το παρόν, δεν έχω κανένα στόχο στο μυαλό μου."