WSBK Η μεγάλη επιστροφή: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος στο Cremona Circuit

Ο έξι φορές πρωταθλητής WSBK θα συμμετάσχει σήμερα Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές πριν επανεξεταστεί η κατάστασή του
WSBK Η μεγάλη επιστροφή: Ο Jonathan Rea θα αγωνιστεί για πρώτη φορά φέτος στο Cremona Circuit
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/5/2025

Ο Jonathan Rea της Pata Maxus Yamaha θα επιστρέψει στη δράση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MOTUL FIM Superbike σήμερα Παρασκευή στην πίστα της Cremona, αφού πήρε το πράσινο φως για να συμμετάσχει στα Ελεύθερα Δοκιμαστικά 1 και η κατάστασή του θα επανεξεταστεί μετά την 45λεπτη περίοδο το πρωί της Παρασκευής. Ο Rea έχει χάσει ολόκληρη τη σεζόν λόγω ενός τραυματισμού στο πόδι που υπέστη κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα Phillip Island της Αυστραλίας και θα πάρει την πρώτη του γεύση από το WorldSBK του 2025 στον ιταλικό γύρο.

Στις επίσημες δοκιμές στο Phillip Island, ο Rea είχε ένα highside στη δεύτερη στροφή που είχε ως αποτέλεσμα πολλαπλά κατάγματα στο αριστερό του πόδι. Επέστρεψε αεροπορικώς στο Belfast όπου και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση με τους τραυματισμούς να είναι πιο περίπλοκοι απ' ό,τι φάνηκαν αρχικά. Στη συνέχεια έχασε και τους αγώνες του Portimao και του Assen. Ο Rea πέταξε στην Ιταλία με την πρόθεση να αγωνιστεί μετά από συνεννόηση με την ιατρική του ομάδα και αφότου πέρασε και από τον ιατρικό έλεγχο της διοργάνωσης είναι ελεύθερος να λάβει μέρος στο FP1 της Παρασκευής και έπειτα η κατάστασή του θα επανεκτιμηθεί.

Ο Βορειοϊρλανδός πολυπρωταθλητής δήλωσε: “Είναι καλό που επιτέλους επέστρεψα. Ήταν ένα μακρύ ταξίδι, αλλά στην πραγματικότητα έχασα μόνο μερικούς αγώνες. Κάθε μέρα ζούσα για να προσπαθώ να επιστρέψω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που πρέπει να ευχαριστήσω για να μπορέσω να είμαι εδώ και να μπορέσω επιτέλους να περάσω μερικούς γύρους μέσα από τα Ελεύθερα δοκιμαστικά 1. Ήταν ωραίο να βλέπω από μακριά και τον 'Loka' να παίρνει την πρώτη του νίκη στο WorldSBK, η Yamaha ήταν επίσης ανταγωνιστική σε αυτούς τους πρώτους αγώνες, οπότε αυτό μας δίνει λίγη αυτοπεποίθηση και κίνητρο ότι όλη η σκληρή δουλειά που κάναμε το χειμώνα αποδίδει, και τώρα μπορώ να το δοκιμάσω αύριο για πρώτη φορά και να διώξω τις αράχνες όσο πιο γρήγορα γίνεται για να βγω εκεί έξω και να απολαύσω την οδήγηση της μοτοσικλέτας».

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Most: Απτόητος ο Bulega – Διπλή νίκη ZXMOTO ξανά!

Την 19η σερί του νίκη πέτυχε ο Ιταλός
WSBK
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Nicolo Bulega συνέχισε το απίστευτο σερί του, φτάνοντας τις 19 σερί νίκες στον θεσμό. Ο Ιταλός δυσκολεύτηκε μόνο στον πρώτο αγώνα του Σαββατοκύριακου, όμως ξεπέρασε το εμπόδιο του Lecuona. Η ZXMOTO πέτυχε ακόμη μία διπλή νίκη στα WSSP με τον Debise, ενώ ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να πάρει τον πρώτο του βαθμό στα WSPB.

WSBK

1ος αγώνας: Ο Danilo Petrucci είχε σφοδρή πτώση στην αρχή του αγώνα – έπειτα διαγνώστηκε με κάταγμα κόκκυγα - και βγήκαν κόκκινες σημαίες, οπότε είχαμε και επανεκκίνηση αγώνα, εκεί που οι Bulega, Yari Montella και Iker Lecuona έφυγαν μπροστά. Λίγο μετά ο Lecuona πέρασε τον Montella και επτά γύρους πριν το τέλος πέρασε και τον Bulega. Οι δυο τους έδωσαν μία πολύ ωραία μάχη με τελικό νικητή τον Bulega, που αύξησε το ρεκόρ του, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Gerloff και Bassani. Αξίζει να σημειωθεί πως ο Alex Lowes τερμάτισε 7ος, ενώ ξεκίνησε από την 14η θέση.

BULEGA

Αγώνας Superpole: Ο Sam Lowes σημείωσε πτώση στο ξεκίνημα, καθώς μπροστά είχαν φύγει οι δύο εργοστασιακές Ducati, με τρίτο τον Montella. Ο Bulega πήρε μία άνετη νίκη, με το βάθρο να παραμένει ίδιο με τον πρώτο αγώνα.

2ος αγώνας: Μία από τα ίδια κι εδώ, καθώς Bulega, Montella, Lecuona ξεχώρισαν από την αρχή και το βάθρο παρέμεινε και στον δεύτερο αγώνα το ίδιο, με τον Bulega να σημειώνει την 19η σερί του νίκη στον θεσμό και πραγματικά αναρωτιόμαστε ποιος και πώς θα σταματήσει το ρεκόρ αυτό. Lorenzo Baldassarri και Garrett Gerloff συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα και παρακάτω μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία των έξι πρώτων.

1. Nicolo Bulega (Aruba.it Racing - Ducati) 310 βαθμούς

2. Iker Lecuona (Aruba.it Racing - Ducati) 215 βαθμούς

3. Yari Montella (Barni Spark Racing Team) 121 βαθμούς

4. Lorenzo Baldassarri (Team GoEleven) 107 βαθμούς

5. Sam Lowes (ELF Marc VDS Racing Team) 103 βαθμούς

6. Alex Lowes (bimota by Kawasaki Racing Team) 101 βαθμούς

 

WSSP

Ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Factory Evan Bros Racing) κέρδισε τον πρώτο αγώνα στο GP της Τσεχίας, με τον Can Oncu (Pata Yamaha Ten Kate Racing) να τερματίζει δεύτερος και τον Albert Arenas (AS BLU CRU Racing Team) να συμπληρώνει το βάθρο.

zxmoto

Ο δεύτερος αγώνας κρίθηκε στον τελευταίο γύρο, με τους Debise, Oncu και Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing) να έχουν δημιουργήσει ένα τρενάκι και να παλεύουν και οι τρεις για τη νίκη, όμως ο Booth-Amos σημείωσε πτώση στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου, ενώ αμέσως μετά ο Oncu περνάει τον Debise, ο οποίος απαντάει άμεσα και παίρνει μία εκπληκτική νίκη, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του φέτος και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Oli Bayliss (PTR Triumph Factory Racing), γιος ενός σπουδαίου πρωταθλητή WSBK, του Troy Bayliss.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς δεν κατάφερε να συλλέξει τον πρώτο του βαθμό, καθώς στον πρώτο του αγώνα αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε 25ος, ενώ στον δεύτερο αγώνα ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πόδι του δεν του επέτρεψε κάτι καλύτερο από τη 17η θέση.