WSBK: Ο Petrucci ανανέωσε με την ομάδα της Barni Spark Racing Team για ακόμη μία χρονιά

Έχοντας ως στόχο να γίνει ένας εκ των αναβατών που έχει κερδίσει αγώνα εκτός από το MotoGP και στο WSBK
WSBK: Ο Petrucci ανανέωσε με την ομάδα της Barni Spark Racing Team για ακόμη μία χρονιά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/9/2023

O Danilo Petrucci κατάφερε στην πρώτη του χρονιά στο WSBK να είναι ανταγωνιστικός με την ομάδα της Barni Spark Racing Team έχοντας ανέβει τρεις φορές στο βάθρο και ως εκ τούτου η ανανέωση του συμβολαίου του για ακόμη μία χρονιά με την ιταλική ομάδα ήταν το λογικό βήμα για τον ίδιο και την ομάδα του.

Ο Petrucci ο οποίος αναζητά την πρώτη του νίκη στο WSBK μετά από τα τρία φετινά βάθρα που πέτυχε με την Ducati Panigale V4 R, θέλει να γράψει τη δική του ιστορία καθώς αν καταφέρει να κερδίσει κάποιον αγώνα του θεσμού θα είναι ένας εκ των αναβατών ο οποίος θα έχει καταφέρει να κερδίσει τόσο στο MotoGP όσο και στο WSBK.

O Danilo Petrucci μετά από την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Barni Spark Racing Team δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος. Φέτος ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μένα να αγωνιστώ ξανά σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, στο υψηλότερο επίπεδο. Ήταν δύσκολο στην αρχή. Δεν ήμουν σίγουρος αν ήταν καλή κίνηση να έρθω εδώ, αλλά στη συνέχεια, μετά από μερικούς αγώνες, πιάσαμε σταθερή απόδοση με την ομάδα και είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα. Και οι δυο μας -Petrucci και Barni Spark Racing Team- θέλαμε να συνεχίσουμε για ακόμη μία χρονιά, με μεγαλύτερη υποστήριξη από την Ducati. Νομίζω ότι είναι εφικτό να ανέβουμε στο βάθρο όσες περισσότερες φορές μπορούμε μέχρι το τέλος της σεζόν. Ανυπομονώ να τελειώσω αυτή τη σεζόν και να ξεκινήσω τη νέα με νέες προκλήσεις. Είναι σημαντικό να είμαστε μεταξύ των κορυφαίων, όπως κάνουμε φέτος στο δεύτερο μισό της σεζόν. Είμαστε πάντα μέσα στην πρώτη πεντάδα, οπότε είναι καλό. Είμαστε κοντά στο να παλεύουμε με τους Bautista, Razgatlioglou και Rea και είμαι πεπεισμένος ότι του χρόνου θα είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί. Θέλω να πετύχω μια νίκη, γιατί είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για μένα. Είναι το όνειρό μου να γίνω ένας από τους αναβάτες που έχουν κερδίσει έναν αγώνα στο MotoGP και στο WorldSBK."

Petrucci
Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”