WSBK-Yamaha: Ο Remy Gardner στη Yamaha για δύο ακόμη χρόνια

Νέο συμβόλαιο με την GYTR GRT Yamaha WorldSBK έως το τέλος του 2027
Remy Gardner extend Yamaha contract
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Ο Αυστραλός αναβάτης, που μεταπήδησε από το MotoGP στο WorldSBK με τη Yamaha το 2023, συνεχίζει την πορεία του με την GYTR GRT Yamaha, στην οποία έχει αγωνιστεί σε όλη την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη 12η θέση της γενικής κατάταξης του 2025 και είναι ο δεύτερος αναβάτης Yamaha στη βαθμολογία.

Ο ίδιος δήλωσε χαρούμενος που θα συνεχίσει με τη Yamaha στο WorldSBK: “Η συνεργασία μας μέχρι στιγμής είναι καλή, αλλά νιώθω ότι έχουμε ακόμη πολλά να πετύχουμε. Έχουμε δείξει ότι, όταν όλα δουλεύουν σωστά, μπορούμε να είμαστε γρήγοροι και να παλεύουμε για το βάθρο. Ο στόχος μου είναι να το κάνουμε αυτό πιο συχνά στο υπόλοιπο της σεζόν 2025 και να κάνουμε ένα ακόμη βήμα το 2026.”

Ο αγωνιστικός manager της Yamaha, Niccolo Canepa, πρόσθεσε: “Ο Remy έχει εξελιχθεί σε ένα πολύτιμο μέλος της ομάδας μας τα τελευταία χρόνια, όχι μόνο χάρη στην ταχύτητά του και τον δυναμισμό του, αλλά και στην ικανότητά του να δίνει λεπτομερή πληροφόριση, κάτι που βοηθά τους μηχανικούς να συνεχίσουν την εξέλιξη της R1 στο WorldSBK. Έχει ήδη δείξει ότι μπορεί να παλέψει για το βάθρο και ο στόχος είναι να γίνει πιο σταθερός σε αυτό προς το τέλος της χρονιάς, ώστε να χτίσουμε πάνω σε αυτή τη βάση για την επόμενη σεζόν.”

Remy Gardner extend Yamaha contract

Ο Gardner είναι ο δεύτερος αναβάτης που ανανεώνει με τη Yamaha για τη σεζόν 2026, μετά τον Andrea Locatelli, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο με την ομάδα μετά τη νίκη του στο Assen – την πρώτη του στο WorldSBK.

Απομένουν δύο διαθέσιμες θέσεις στις επίσημες ομάδες της Yamaha – μία στη factory ομάδα, που αυτή τη στιγμή εκπροσωπεί ο Jonathan Rea, και μία στη GRT, όπου ο Dominique Aegerter είναι teammate του Gardner. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας στο WorldSSP και αναβάτης της Ten Kate Yamaha, Stefano Manzi, αναμένεται να “αναβαθμιστεί” σε μία από αυτές τις θέσεις.

 

Aprilia WSBK: Ανακοίνωσε την ομάδα της για το 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Το εργοστάσιο από το Noale ανακοίνωσε το αγωνιστικό του πρόγραμμα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2017, με δύο μοτοσυκλέτες RSV4 και τα χρώματα της ομάδας Milwaukee Aprilia. Πρόκειται για μια συμφωνία διάρκειας δύο ετών (μέχρι και το 2018) η οποία προβλέπει την παροχή τεχνικού υλικού και σχετικής βοήθειας και υποστήριξη απευθείας από την Aprilia Racing, ακόμα και για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ώστε να αναγνωρίζεται η Milwaukee ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα.

Να θυμίσουμε ότι η Aprilia με την RSV4 έχει κατακτήσει επτά Παγκόσμιους Τίτλους (τρεις Αναβατών και τέσσερις Κατασκευαστών) από το 2010 έως το 2014, αποδεικνύοντας πως είναι η πιο νικηφόρα μοτοσυκλέτα στην πρόσφατη ιστορία του WSBK.

Η ομάδα, που έχει στο παλμαρές της ήδη δύο τίτλους στη Μ. Βρετανία, και με τον Shaun Muir ως team manager, θα διαθέτει στις τάξεις της δύο αναβάτες: τον Πρωταθλητή Superstock 2015 Lorenzo Savadori, και τον Eugene Laverty, τον Ιρλανδό αναβάτη που είχε κατακτήσει με την Aprilia RSV4 το πρωτάθλημα του 2013 και που από του χρόνου θα επιστρέψει στα WSBK μετά την σύντομη θητεία στα MotoGP.

Για τους στόχους της ομάδας και ολόκληρου του project, o Romano Albesiano (Υπεύθυνος Aprilia Racing) δήλωσε: "Η ομάδα του Shaun Muir, έχοντας αναγνωριστεί στο βρετανικό πρωτάθλημα, επιθυμεί να κατακτήσει την κορυφή σε παγκόσμια κλάση. Η μεταξύ μας σχέση προβλέπει, πέραν της διάθεσης της μοτοσυκλέτας και των υλικών, υποστήριξη από το προσωπικό της Aprilia Racing για τη διαχείριση και την εξέλιξη των RSV4, στο πλαίσιο μίας σχέσης επιπέδου εργοστασιακής υποστήριξης. Η δημιουργία της αγωνιστικής ομάδας Milwaukee Aprilia σηματοδοτεί την επιστροφή του Eugene Laverty στο WSBK, ενός αναβάτη που γνωρίζουμε καλά και εκτιμούμε ως επαγγελματία και ως άνθρωπο. Θα πλαισιωθεί από τον Lorenzo Savadori, έναν νέο αναβάτη που συμμετέχει στο αγωνιστικό μας σχεδιασμό εδώ και δύο σεζόν, κατά τη διάρκεια των οποίων κατέκτησε αρχικά το Superstock 1000 και στη συνέχεια κέρδισε τις εντυπώσεις στο WSBK με μία εξαιρετικά θετική πρώτη χρονιά."

Με τη σειρά του ο Shaun Muir (Γενικός Διευθυντής SMR) είπε πως για την SMR η συνεργασία με την Aprilia Racing σημαίνει μία πραγματική ευκαιρία για να φτάσουν στην κορυφή και πως η παρουσία των Eugene και Lorenzo συμβάλλει στο να δημιουργηθεί μία κορυφαία ομάδα.

 

Ετικέτες