Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop

Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop
Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε
Από το

motomag

12/5/2025

Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200.

Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.

Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016.

Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα.

Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας

Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους».

Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβάτες εδώ στο parc ferme σχετικά με το εσάκι του Mather. Σπρωχτήκαμε στο εσάκι: Ο Pete (Peter Hickman) πέρασε πάνω από το γρασίδι, το οποίο ήταν επικίνδυνο και για την ασφάλειά μου πέρασα πάνω από το κράσπεδο, χωρίς να σταματήσω.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.  Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016. Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα. Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους». Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβά

Ο κανόνας είναι ότι αν περάσεις από το εσάκι, όπως και αν περάσεις από το κουτί του στοπ, σταματάς και πατάς το πόδι σου. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πηδήξω από το γρασίδι στο κουτί του στοπ, ήταν πολύ επικίνδυνο.

Αλλά προφανώς (ο Hickman και ο Todd) έχουν πρόβλημα με αυτό. Όμως δεν απέκτησα πλεονέκτημα, τους πέρασα όλους και κέρδισα τον αγώνα. Αυτό είναι αρκετό για μένα”.

Και πρόσθεσε: “Ο Pete πέρασε και μπήκε μέσα. Οι αναβάτες είναι πολλοί, ξέρεις ότι κάποιος θα πάει ευθεία, δεν μπορείς να αρχίσεις να κάνεις ελιγμούς. Πήρα μια απόφαση- ανέβηκα στο κράσπεδο, αυτός (ο Hickman) ανέβηκε στο κράσπεδο αλλά αποφάσισε να κατέβει, κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο, νομίζω. Αλλά δεν απέκτησα πλεονέκτημα. Ο κόσμος με προσπέρασε, έκανα άλλο ένα λάθος και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο γίνεται τόσος ντόρος”.

Να προσθέσουμε εδώ πως με τον όρο εσάκι (chicane) αναφερόμαστε σε ένα σύνολο τεχνητών στροφών που προστίθεται στην πίστα για να επιβραδύνει τις μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένα σημεία υψηλής ταχύτητας, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών.

Ετικέτες

FIM MotoJunior: Ο Βασίλης Παντελεάκης τερμάτισε 21ος και μάζεψε πολύτιμα δεδομένα

“Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες”, δήλωσε ο νεαρός αναβάτης
vp3
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Στο Estoril πραγματοποιήθηκε την Κυριακή ο δεύτερος γύρος του FIM MotoJunior World Championship με τον Βασίλη Παντελεάκη να ξεκινά από την 24η θέση ανάμεσα σε 30 αναβάτες. Ο νεαρός αναβάτης έκανε έναν καλό αγώνα και κατάφερε να τερματίσει 21ος.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου της ομάδας:

Βασίλης Παντελεάκης: Το Εστορίλ έφερε την εξέλιξη που χρειαζόταν η VP3 Racing Team

Ο δεύτερος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Moto Junior ολοκληρώθηκε στην πίστα του Εστορίλ στην Πορτογαλία, με τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team να αποχωρούν με πολύτιμα συμπεράσματα και σημαντικά κέρδη ενόψει της συνέχειας της σεζόν.

Παρότι το τελικό αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει ακόμη τις πραγματικές δυνατότητες του Έλληνα αναβάτη και της ομάδας του, το αγωνιστικό τριήμερο σημαδεύτηκε από σημαντική πρόοδο στη μοτοσυκλέτα και στη συνολική λειτουργία της VP3 Racing Team, η οποία πραγματοποιεί φέτος τα πρώτα της βήματα στο υψηλότερο επίπεδο του Moto Junior World Championship.

Το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με αυξημένο βαθμό δυσκολίας, καθώς ήταν η πρώτη φορά που ο Βασίλης βρέθηκε στο Εστορίλ με τη Honda CBR600RR στο πλαίσιο του Moto Junior World Championship, χωρίς να έχει προηγηθεί πρόσφατο τεστ στην πίστα. Παράλληλα, αρκετοί από τους βασικούς του αντιπάλους είχαν ήδη πραγματοποιήσει δοκιμές, αποκτώντας πολύτιμα δεδομένα πριν από τον αγώνα.

Η μοναδική ευκαιρία προετοιμασίας ήταν τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου τεχνικά προβλήματα περιόρισαν σημαντικά τον διαθέσιμο χρόνο στην πίστα. Παρ’ όλα αυτά, οι άνθρωποι της VP3 Racing Team εργάστηκαν εντατικά ώστε να εντοπίσουν και να επιλύσουν τα σημαντικότερα προβλήματα της μοτοσυκλέτας.

Η δουλειά αυτή απέδωσε καρπούς από το Σάββατο, με τον Βασίλη Παντελεάκη να βελτιώνει τον καλύτερο χρόνο του κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Ένα στοιχείο που αποδεικνύει τη σημαντική πρόοδο που σημειώθηκε τόσο στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας όσο και στον συνολικό ρυθμό του Έλληνα αναβάτη μέσα στο αγωνιστικό τριήμερο.

Ο Βασίλης εξασφάλισε την 24η θέση στο grid της εκκίνησης και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε να ανέβει στην 21η θέση. Αν και το αποτέλεσμα δεν τον αφήνει ικανοποιημένο, καθώς στόχος του είναι να βρίσκεται σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα, τα δεδομένα που συλλέχθηκαν και η πρόοδος που σημειώθηκε αποτελούν σημαντική βάση για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Η ελληνική VP3 Racing Team συνεχίζει να εξελίσσεται και να χτίζει τις βάσεις για το μέλλον, αποκτώντας πολύτιμη εμπειρία απέναντι σε ομάδες με πολυετή παρουσία στο κορυφαίο επίπεδο της κατηγορίας. Η πρόοδος που καταγράφηκε στο Εστορίλ δίνει αισιοδοξία ότι η σκληρή δουλειά θα μεταφραστεί σύντομα και σε αποτελέσματα αντάξια των δυνατοτήτων του Βασίλη Παντελεάκη.

«Δεν είμαι ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα, γιατί οι στόχοι μου είναι πολύ υψηλότεροι και θέλω να βρίσκομαι μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ωστόσο, κρατάμε τα θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Η ομάδα κατάφερε να λύσει σημαντικά προβλήματα και αυτό μου επέτρεψε να βελτιώσω τον καλύτερο χρόνο μου κατά 2,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με την Παρασκευή. Η VP3 Racing Team είναι μια νέα ελληνική ομάδα που εξελίσσεται συνεχώς και σε κάθε αγώνα κάνουμε βήματα μπροστά. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε σκληρά και είμαι βέβαιος ότι σύντομα θα δείξουμε τις πραγματικές μας δυνατότητες», δήλωσε ο Βασίλης Παντελεάκης.

Ο Βασίλης Παντελεάκης ευχαριστεί θερμά όλους τους φιλάθλους που στηρίζουν την προσπάθειά του από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τους χορηγούς και συνεργάτες του που συμβάλλουν καθημερινά στην πραγματοποίηση του ονείρου του. Η στήριξή τους αποτελεί κινητήρια δύναμη στην πορεία προς τον μεγάλο στόχο, που δεν είναι άλλος από την παρουσία στο MotoGP.

Η συνέχεια του πρωταθλήματος βρίσκει τον Βασίλη Παντελεάκη και τη VP3 Racing Team ακόμη πιο αποφασισμένους να συνεχίσουν τη σκληρή δουλειά, με στόχο η πρόοδος που καταγράφεται να μετατραπεί σύντομα σε αποτελέσματα που θα αντικατοπτρίζουν τις πραγματικές δυνατότητες της ομάδας και του Έλληνα αναβάτη.

Επόμενος σταθμός του Moto Junior World Championship είναι η πίστα της Χερέθ στην Ισπανία στις 5 Ιουλίου, όπου ο Βασίλης Παντελεάκης και η ελληνική VP3 Racing Team θα επιδιώξουν να αξιοποιήσουν τα θετικά συμπεράσματα από το Εστορίλ και να κάνουν ακόμη ένα βήμα προς τους στόχους τους.