Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop

Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop
Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε
Από το

motomag

12/5/2025

Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200.

Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.

Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016.

Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα.

Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας

Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους».

Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβάτες εδώ στο parc ferme σχετικά με το εσάκι του Mather. Σπρωχτήκαμε στο εσάκι: Ο Pete (Peter Hickman) πέρασε πάνω από το γρασίδι, το οποίο ήταν επικίνδυνο και για την ασφάλειά μου πέρασα πάνω από το κράσπεδο, χωρίς να σταματήσω.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.  Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016. Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα. Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους». Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβά

Ο κανόνας είναι ότι αν περάσεις από το εσάκι, όπως και αν περάσεις από το κουτί του στοπ, σταματάς και πατάς το πόδι σου. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πηδήξω από το γρασίδι στο κουτί του στοπ, ήταν πολύ επικίνδυνο.

Αλλά προφανώς (ο Hickman και ο Todd) έχουν πρόβλημα με αυτό. Όμως δεν απέκτησα πλεονέκτημα, τους πέρασα όλους και κέρδισα τον αγώνα. Αυτό είναι αρκετό για μένα”.

Και πρόσθεσε: “Ο Pete πέρασε και μπήκε μέσα. Οι αναβάτες είναι πολλοί, ξέρεις ότι κάποιος θα πάει ευθεία, δεν μπορείς να αρχίσεις να κάνεις ελιγμούς. Πήρα μια απόφαση- ανέβηκα στο κράσπεδο, αυτός (ο Hickman) ανέβηκε στο κράσπεδο αλλά αποφάσισε να κατέβει, κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο, νομίζω. Αλλά δεν απέκτησα πλεονέκτημα. Ο κόσμος με προσπέρασε, έκανα άλλο ένα λάθος και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο γίνεται τόσος ντόρος”.

Να προσθέσουμε εδώ πως με τον όρο εσάκι (chicane) αναφερόμαστε σε ένα σύνολο τεχνητών στροφών που προστίθεται στην πίστα για να επιβραδύνει τις μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένα σημεία υψηλής ταχύτητας, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών.

Ετικέτες

BMW M Motorsport - Στόχος του Valentino Rossi η νίκη στις 24 ώρες του Le Mans 2025 με το #46 BMW M4 GT3 EVO

Ο “γιατρός” έχει απαράμιλλη δημοτικότητα, και οι Βαυαροί το εκμεταλλεύονται στο έπακρο
Valentino Rossi
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Στην ανακοίνωση της BMW M Motorsport για τους οδηγούς αγώνων αυτοκινήτου του βαυαρικού εργοστασίου για το 2025, η φωτογραφία του ανοίγματος έχει… αποκλειστικά τον Valentino Rossi, με τους υπόλοιπους οδηγούν να παρουσιάζονται σε δεύτερο επίπεδο.

Η κίνηση αυτή της BMW λέει πολλά για τη δημοτικότητα του Rossi, χωρίς αυτό να υποβαθμίζει το ταλέντο και την ταχύτητα του Ιταλού στους τέσσερις τροχούς.

Η παρουσίαση των εργοστασιακών οδηγών WEC & IMSA έρχεται μερικές εβδομάδες μετά την παρουσίαση των οδηγών του Hypercar της BMW, εκεί που φιλοδοξεί να μεταβεί κάποια στιγμή και ο Rossi στο κοντινό μέλλον.

Όσον αφορά στο 2025, ο Rossi θα συμμετάσχει για δεύτερη χρονιά στην κατηγορία LMGT3 του FIA WEC με το #46 BMW M4 GT3 EVO. Ο Ιταλός θα μοιράζεται το κόκπιτ με τους Kelvin van der Linde (RSA) και Ahmad Al Harthy (OMA).

Στο αυτοκίνητο με το #31 στον Augusto Farfus (BRA) θα κάνουν παρέα οι νεοεισερχόμενοι στην ομάδα Timur Boguslavskiy και Yasser Shahin, ενώ στους αγώνες της IMSA η Paul Miller Racing θα αγωνιστεί με δυο BMW M4 GT3 EVO στην GTD Pro κατηγορία. Παράλληλα η Turner Motorsport θα έχει το  #96 BMW M4 GT3 EVO στην κατηγορία GTD.

Η Team WRT ξεκινά τη σεζόν 2025 του FIA WEC με στόχο τη νίκη στην LMGT3 κατηγορία στον αγώνα 24 Hours of Le Mans (FRA) και την κατάκτηση του τίτλου στο Πρωτάθλημα.

Ο Rossi δήλωσε μεταξύ άλλων: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στο FIA WEC, καθώς πέρυσι ήταν μια δυνατή πρώτη σεζόν. Είχαμε μερικούς καλούς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων δύο βάθρων, και θέλουμε να προσπαθήσουμε να γίνουμε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι. Θα δουλέψουμε σκληρά μαζί με την BMW M Motorsport για να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Είναι υπέροχο να αγωνίζομαι για άλλη μια φορά σε μερικές φανταστικές πίστες, τις οποίες γνωρίζω καλά από τους αγώνες μοτοσυκλετών, και αυτό με κάνει να απολαμβάνω τους αγώνες στο FIA WEC. Το Le Mans είναι φυσικά το πιο σημαντικό, ήμασταν άτυχοι πέρυσι, αλλά θα παλέψουμε για το βάθρο το 2025!”

Ετικέτες