Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop

Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop
Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε
Από το

motomag

12/5/2025

Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200.

Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.

Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016.

Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα.

Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας

Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους».

Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβάτες εδώ στο parc ferme σχετικά με το εσάκι του Mather. Σπρωχτήκαμε στο εσάκι: Ο Pete (Peter Hickman) πέρασε πάνω από το γρασίδι, το οποίο ήταν επικίνδυνο και για την ασφάλειά μου πέρασα πάνω από το κράσπεδο, χωρίς να σταματήσω.

Εκνευρισμός στον North West 200: Ο Peter Hickman καταγγέλλει ευνοϊκή μεταχείριση Michael Dunlop Απειλεί πως δεν θα ξανά τρέξει μετά την ακύρωση ποινής του Michael Dunlop  Ένα περιστατικό στο δεύτερο αγώνα των Superbikes επισκίασε μια από τις καλύτερες αποδόσεις του Michael Dunlop στο North West 200. Ο Dunlop πέρασε το εσάκι του Mather στον πρώτο γύρο του αγώνα Superbike αλλά δεν σταμάτησε όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Hickman συνέχισε επίσης κατευθείαν στο εσάκι, αλλά σταμάτησε στο κουτί του στοπ, όπως όφειλε πριν εκκινήσει ξανά.  Αργότερα ο Dunlop έκανε και άλλο λάθος και έχασε περισσότερο χρόνο, αλλά ήταν ακόμα σε θέση να φτάσει τον ομόσταυλο του Hickman, Davey Todd. Ο Βορειοϊρλανδός κατάφερε να περάσει τον Άγγλο αναβάτη στον τελευταίο γύρο και να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία Superbike του North West 200 μετά το 2016. Αρχικά, στον Dunlop επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων και κατατάχθηκε τρίτος με διορθωμένο χρόνο. Στη συνέχεια όμως η ποινή ανακλήθηκε, έτσι ο Dunlop ανακηρύχθηκε νικητής. Ο Hickman τερμάτισε τρίτος στον αγώνα, αλλά αρνήθηκε να ανέβει μαζί με τους Dunlop και Todd στο βάθρο μετά τον αγώνα. Ο Hickman εξέφρασε έντονα την άποψή του για το αποτέλεσμα που θα έπρεπε να έχει προκύψει από τους αγωνοδίκες και δήλωσε: «Είναι πολύ απλό, πρέπει να σταματήσεις στο κουτί του στοπ, να πατήσεις το πόδι σου και να ξεκινήσεις ξανά. Εγώ σταμάτησα στο κουτί του stop και πήγα - όπως πρέπει. Αν δεν το κάνεις αυτό, παίρνεις ποινή 10 δευτερολέπτων, αυτός είναι ο κανόνας Πραγματικά είναι λίγο λυπηρό το τέλος και συνέβησαν πολλά πράγματα που δεν έπρεπε να είχαν συμβεί, οπότε αυτός θα είναι μάλλον ο τελευταίος μου αγώνας στο North West δυστυχώς. Δεν πρόκειται να είμαστε εδώ και να μας φέρονται με τον τρόπο που μας φέρονται, και οι κανόνες να κάμπτονται για ορισμένους ανθρώπους αλλά όχι για άλλους». Ο Dunlop, από την πλευρά του, είπε ότι ο λόγος που δεν σταμάτησε στο stop box στον πρώτο γύρο ήταν για λόγους ασφαλείας και ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα με τον ίδιο να δηλώνει “Έχουμε ένα μικρό παράπονο από μερικούς αναβά

Ο κανόνας είναι ότι αν περάσεις από το εσάκι, όπως και αν περάσεις από το κουτί του στοπ, σταματάς και πατάς το πόδι σου. Για λόγους ασφαλείας δεν μπορούσα να το κάνω αυτό, δεν μπορούσα να πηδήξω από το γρασίδι στο κουτί του στοπ, ήταν πολύ επικίνδυνο.

Αλλά προφανώς (ο Hickman και ο Todd) έχουν πρόβλημα με αυτό. Όμως δεν απέκτησα πλεονέκτημα, τους πέρασα όλους και κέρδισα τον αγώνα. Αυτό είναι αρκετό για μένα”.

Και πρόσθεσε: “Ο Pete πέρασε και μπήκε μέσα. Οι αναβάτες είναι πολλοί, ξέρεις ότι κάποιος θα πάει ευθεία, δεν μπορείς να αρχίσεις να κάνεις ελιγμούς. Πήρα μια απόφαση- ανέβηκα στο κράσπεδο, αυτός (ο Hickman) ανέβηκε στο κράσπεδο αλλά αποφάσισε να κατέβει, κάτι που ήταν αρκετά επικίνδυνο, νομίζω. Αλλά δεν απέκτησα πλεονέκτημα. Ο κόσμος με προσπέρασε, έκανα άλλο ένα λάθος και δεν βλέπω το λόγο για τον οποίο γίνεται τόσος ντόρος”.

Να προσθέσουμε εδώ πως με τον όρο εσάκι (chicane) αναφερόμαστε σε ένα σύνολο τεχνητών στροφών που προστίθεται στην πίστα για να επιβραδύνει τις μοτοσυκλέτες σε συγκεκριμένα σημεία υψηλής ταχύτητας, ώστε να βελτιωθεί η ασφάλεια των αναβατών.

Ετικέτες

Alpe Adria – BMU, Pannonia Ring: Μεγάλες νίκες για Βεντούρα, Παπαγεωργίου και Καρακώστα

Εξαιρετικά αποτελέσματα από τις ελληνικές συμμετοχές στην Ουγγαρία
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/6/2026

Κοινό γύρο για τα πρωταθλήματα Alpe Adria και BMU είχαμε στην πίστα Pannonia Ring της Ουγγαρίας το περασμένο Σαββατοκύριακο με αρκετές ελληνικές συμμετοχές αλλά και σημαντικές επιτυχίες των αναβατών μας.

Πάμε να δούμε λοιπόν πως τα πήγαν οι Έλληνες, με τις θέσεις που αναφέρονται παρακάτω να αφορούν τον ευρωπαϊκό θεσμό Alpe Adria, ενώ οι αντίστοιχες θέσεις στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU είναι σαφώς καλύτερες.

SSP 300

1ος αγώνας: Ο Αντώνης Βεντούρας έφυγε μπροστά από την αρχή και ηγήθηκε του αγώνα, με αποτέλεσμα να πάρει μία σχετικά άνετη νίκη επί του πολύ μεγαλύτερού του Oguz Tashan, αλλά και του Franciszek Stocklosa που συμπλήρωσε το βάθρο.

ventouras

2ος αγώνας: Ο 13χρονος αναβάτης ήταν εκπληκτικός και στον δεύτερο αγώνα και πάλεψε μέχρι το τέλος για τη νίκη, κατακτώντας την τρίτη θέση λίγα εκατοστά πίσω από τους Tashan Oguz και Wojcik Kacper.

Sportbike / JR Sportbike

1ος αγώνας: Εδώ συμμετείχαν οι Κωνσταντίνος Καπούνταλης και Τόνια Κορρέ, αμφότεροι με την υποστήριξη της Pascota Racing Team. Στον πρώτο αγώνα ο Κωνσταντίνος Καπούνταλης τερμάτισε 14ος γενικής και δεύτερος στην κατηγορία JR Sportbike, με την Τόνια Κορρέ να παίρνει την 15η θέση γενικής και την 4η θέση στην κατηγορία JR Sportbike.

2ος αγώνας: Ο Κωνσταντίνος Καπούνταλης εκκίνησε από τη 12η θέση και η Τόνια Κορρέ από τη 16η. Αμφότεροι έκαναν πολύ δυνατό αγώνα και ανέβηκαν θέσεις και τελικά ο Καπούνταλης πήρε την 10η θέση γενικής και τρίτη στην κατηγορία JR Sportbike, με την Κορρέ να κατακτά τη 12η θέση γενικής και 4η θέση στη JR Sportbike, ενώ βάθρα κατέκτησαν και οι δύο στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU.

 

SSP 600/STK 600

1ος αγώνας: Εκπροσώπηση είχαμε και σε αυτή την κατηγορία, με τους Αλέξανδρο Παπαγεωργίου και Σπύρο-Μάριο Φουρθιώτη. Ο Παπαγεωργίου εκκινούσε από την 7η θέση και ο Φουρθιώτης από την 15η. Οι δύο αναβάτες έκαναν εξαιρετικό αγώνα και ο Παπαγεωργίου τερμάτισε 5ος γενικής και πρώτος στην κατηγορία SSP 600, με τον Φουρθιώτη να τερματίζει μία θέση πίσω του και να κατακτά και την 4η θέση στην κατηγορία του.

alex

2ος αγώνας: Και στον δεύτερο αγώνα είδαμε ελληνική συμμετοχή στο βάθρο των νικητών, αφού ο Παπαγεωργίου κατέκτησε την τρίτη θέση γενικής και πρώτη στην κατηγορία SSP 600, με τον Φουρθιώτη να τερματίζει 7ος γενικής και 4ος στην κατηγορία STK 600.

 

CUP 1000

1ος αγώνας: Στην κατηγορία CUP 1000 συμμετείχε ο Χαράλαμπος Ψυχογιός και ο Γιώργος Παρασκευάς σε μία κατηγορία με 42 συμμετοχές! Στον πρώτο αγώνα ο Ψυχογιός κατετάγη 7ος και ο Παρασκευάς 21ος.

2ος αγώνας: Στον δεύτερο αγώνα ο Ψυχογιός τα πήγε ακόμη καλύτερα παίρνοντας την 5η θέση, με τον Παρασκευά να τερματίζει 25οςστην πολυπληθέστερη κατηγορία του αγωνιστικού διημέρου.

 

STK 1000/SBK

1ος αγώνας: Στην συγκεκριμένη κατηγορία είχαμε δύο ελληνικές συμμετοχές, τον Δημήτρη Καρακώστα που ξεκινούσε από την 5η θέση και τον Μιχάλη Σπηλιώτη από την 37η. Ο Καρακώστας πέρασε 4ος στον τρίτο γύρο και μάλιστα τρεις γύρους πριν το τέλος του αγώνα ανέβηκε και τερμάτισε τρίτος στη γενική κατάταξη και πρώτος στην κατηγορία Stock 1000. O αειθαλής Μιχάλης Σπηλιώτης ανέβηκε συνολικά έξι θέσεις και τερμάτισε 31ος συνολικά και 13ος στην κατηγορία του.

karakostas

2ος αγώνας: Στον δεύτερο αγώνα με τις συμμετοχές να ξεπερνούν τις 35 στο σύνολο, οι Έλληνες αναβάτες ήταν εξαιρετικοί. Ο Καρακώστας πήρε την 3η θέση γενικής και την πρώτη στα STK 1000, με τον Σπηλιώτη να τερματίζει 23ος γενικής και 8ος στην κατηγορία SBK.