O Κορωνάκης στο Oschersleben

Εντυπωσίασε ο νεαρός αναβάτης με Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/8/2019

Ο Βασίλης Κορωνάκης ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία το διήμερο των δοκιμών στην πίστα του Oschersleben, μια προσπάθεια που στηρίχθηκε από τους Στάθη Πρεδάρη και Θόδωρο Τσαρούχη. Πιο συγκεκριμένα, ήταν ένα συντονισμένο project προκειμένου να καταφέρει ο νεαρός και ιδιαίτερα επιτυχημένος αναβάτης να εξασφαλίσει την συμμετοχή σε ομάδα του Ευρωπαϊκού ή του Γερμανικού Πρωταθλήματος Superbike με Ducati.
Οι σημαντικές του επιτυχίες στο ADAC Junior Cup δεν έχουν περάσει απαρατήρητες και οι άνθρωποι της Ducati Γερμανίας θέλησαν να δουν τις δυνατότητες του Κορωνάκη και με μεγάλες superbike μοτοσυκλέτες. Έτσι, μέσω του μεγαλύτερου dealer της Ducati στην Γερμανία, του Θόδωρου Τσαρούχη (ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τριών κάθετων μονάδων Ducati στην χώρα) εξασφαλίστηκαν δύο μοτοσυκλέτες για τον Βασίλη, με τις οποίες συμμετείχε στην τελευταία διοργάνωση "Ducati 4U" για το 2019. Επρόκειτο για μία Panigale 959 Corse και μια Panigale V4R, στην στάνταρ μορφή.


Οι συμμετοχές στην διοργάνωση ήταν πάνω από 150, μεταξύ των οποίων και μεγάλα ονόματα του γερμανικού και ευρωπαϊκού πρωταθλήματος SBK, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία της πίστας για διήμερο τύπου track day της Ducati Deutchland. Την πρώτη ημέρα ο Κορωνάκης οδήγησε το 959 και την δεύτερη το Panigale, πετυχαίνοντας άτυπα και τον ταχύτερο γύρο της διοργάνωσης, συγκεντρώνοντας έτσι τον θαυμασμό των συμμετεχόντων, αλλά και τα συγχαρητήρια έμπειρων αγωνιζομένων.


Πλέον, ο Κορωνάκης βρίσκεται εν αναμονή της απόφασης της Ducati Γερμανίας για το αν θα του παραχωρήσει μοτοσυκλέτες για το πρωτάθλημα του 2020. Από εκεί και πέρα, σε ποιο πρωτάθλημα θα συμμετάσχει θα κριθεί σε δεύτερο επίπεδο καθώς θα πρέπει να βρεθεί κι ο αντίστοιχος χορηγός, αφού η συμμετοχή του για το γερμανικό SBK ανέρχεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ και για το ευρωπαϊκό SBK στα 2,5 εκατομμύρια.
Το σίγουρο είναι πως ο Κορωνάκης έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της Ducati Γερμανίας, η οποία είναι πολύ επιλεκτική στο πού θα παραχωρήσει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, και όχι άδικα αφού πρόκειται για έναν από τους πλέον ταλαντούχους, Έλληνες αναβάτες.
Εμείς από την πλευρά μας να του ευχηθούμε να πάνε όλα καλά και θα σας ενημερώσουμε για την πορεία της προσπάθειάς του, με τις εξελίξεις να ανακοινώνονται λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

EnduroGP, Ισπανία: Μεγάλος νικητής ο Josep Garcia

Ο Ισπανός είναι πλέον 11 βαθμούς μπροστά από τον Andrea Verona
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/5/2026

Ο δεύτερος γύρος του EnduroGP 2026 διεξήχθη το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Ισπανία και ο Josep Garcia εκμεταλλεύτηκε το γεγονός πως “έπαιζε εντός έδρας”, σημειώνοντας δύο νίκες και αυξάνοντας τη διαφορά του στους 11 βαθμούς από τον Andrea Verona.

Πρώτη ημέρα

Η ελαφριά βροχόπτωση προβλημάτισε τους αναβάτες, με τον πρωταθλητή Josep Garcia της Red Bull KTM Factory Racing να αγωνίζεται εντός έδρας και να θέλει να ενισχύσει το προβάδισμά του. Οι πρωτοπόροι κόλλησαν στη λάσπη που είχε δημιουργήσει η βροχή κι αυτό λειτούργησε υπέρ του Julien Roussaly της Sherco Racing Factory, με τον Γάλλο να προηγείται νωρίς, μπροστά από τον Garcia και τον Zach Pichon της TM MOTO Boano Factory Enduro Team.

Καθώς ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος, ο Brad Freeman της Beta Factory Team προηγούταν του Garcia κατά μόλις 0,35 δευτερόλεπτα, ενώ ο Steve Holcombe της Sherco Racing Factory κατείχε την τρίτη θέση. Λίγο αργότερα, ο Garcia προηγούνταν πλέον κατά 32 δευτερόλεπτα του Holcombe, με τον Hamish Macdonald να ανεβαίνει στην τρίτη θέση, αλλά να δέχεται σκληρή πίεση από τους Andrea Verona, Pichon και τον Samuele Bernardini της Honda Racing RedMoto Enduro Team. Τη νίκη τελικά πήρε ο Garcia στην EnduroGP, με δεύτερο τον Macdonald – που πήρε νίκη στην Enduro2 – και τρίτο τον Verona, ενώ ο Pichon να κατέλαβε την τέταρτη θέση μπροστά από τον Bernardini.

Δεύτερη ημέρα

Από νωρίς ο Josep Garcia έστειλε σαφές μήνυμα στους αντιπάλους του και ήταν μπροστά με 18 δευτερόλεπτα, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του, δείχνοντας ότι δεν μπορεί να απειληθεί από κανέναν. Πίσω του πριν τον δεύτερο γύρο βρισκόντουσαν οι Verona και Pichon, ενώ πιο πίσω ακολουθούσαν οι Holcombe και Albin Norrbin. Το τέλος της δεύτερης ημέρας βρήκε νικητή τον Josep Garcia, δεύτερο τον Verona και τρίτο τον Pichon, ενώ την τέταρτη θέση πήρε ο Norrbin και την πέμπτη ο Holcombe.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους βαθμούς των δέκα πρώτων αναβατών στην γενική κατάταξη:

Θέση

Αναβάτης

Εταιρεία

Βαθμοί

1

GARCIA Josep

KTM

75

2

VERONA Andrea

KTM

64

3

PICHON Zachary

TM MOTO

45

4

FREEMAN Brad

BETA

40

5

HOLCOMBE Steven

SHERCO

39

6

MAGAIN Antoine

SHERCO

35

7

MACDONALD Hamish

SHERCO

34

8

NORRBIN Albin

HUSQVARNA

27

9

LESIARDO Morgan

TRIUMPH

25

10

AHLIN Max

HONDA

25