Αγώνες μοτοσυκλέτας στην Ιρλανδία - Θα διοργανωθούν χάρη στις δωρεές του κόσμου!

Αρχικά είχαν ακυρωθεί όλοι για το 2023, ενώ ακόμα και τώρα κάποιοι δεν θα διεξαχθούν
NW200
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/3/2023

Όπως σας είχαμε γράψει, οι Road Racing αγώνες μοτοσυκλέτας στην Ιρλανδία αντιμετώπιζαν αβέβαιο μέλλον, λόγω τεράστιας αύξησης ασφαλίστρων, με τους διοργανωτές να δηλώνουν ανήμποροι να σηκώσουν το οικονομικό βάρος, κάνοντας λόγο για ακύρωση όλων των event του 2023! Τελικά, οι φίλοι του αθλήματος έβαλαν το χέρι βαθιά στην τσέπη, και βοήθησαν να πάρουν και πάλι το πράσινο φως αγώνες όπως το International North West 200.

Ενώ λοιπόν όλοι οι αγώνες μοτοσυκλέτες της Ιρλανδίας είχαν ακυρωθεί τον Φεβρουάριο, η Ομοσπονδία Αγώνων Μοτοσυκλέτας της χώρας οργάνωσε μια crowdfunding καμπάνια, όπου οι φίλοι του αθλήματος μπορούσαν να καταθέσουν τον οβολό τους, με στόχο τη διοργάνωση των αγώνων για το 23.

Η καμπάνια που αρχικά είχε στόχο τις 300.000 βρετανικές λίρες, κατάφερε να συγκεντρώσει μέχρι στιγμής 90.000 λίρες (ποσό που συνεχίζει να ανεβαίνει), ήτοι 102.543 ευρώ, και μαζί με μια νέα πρόταση για χαμηλότερα ασφάλιστρα βοήθησαν τις λέσχες να δώσουν το “ok” για τη διοργάνωση των αγώνων το 2023.

Έτσι το International North West 200 θα λάβει χώρα από τις 11 μέχρι τις 13 Μαίου ενώ αναμένεται να διοργανωθούν τόσο ο αγώνας του Armoy όσο και του Cookstown 100, όμως ο Tandragee 100 που παραδοσιακά ανοίγει τη Road Racing σεζόν τον Απρίλιο δεν θα διοργανωθεί το 23.

Έτσι οι Ιρλανδοί φαν της Road Racing σκηνής κατάφεραν να υποστηρίξουν οι ίδιοι το άθλημα που αγαπούν, χωρίς βοήθεια από την πολιτεία ή από εταιρικές χορηγίες.

Ετικέτες

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Χαρούμενος για την εμφάνιση, πικραμένος γιατί δεν ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου
motomag Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Ο Valentino Rossi στον εντός έδρας αγώνα των 6 Ωρών στην Ίμολα πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο με την ομάδα της BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με μία M4 GT3 ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς για τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP Rossi, και τους teammate του Ahmad Al Harthy και Maxime Martin ξεκίνησε καλά καθώς στα προκριματικά με την BMW M4 GT3 πέτυχαν την τρίτη θέση.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Στον αγώνα τα πράγματα δυσκόλεψαν για τους οδηγούς της BMW M Team WRT. Η βροχή η οποία έκανε την εμφάνιση της στα μέσα του αγώνα έβαλε δύσκολα σε όλους καθώς η επιλογή ελαστικών ήταν μία σπαζοκεφαλιά.

Ο Rossi και οι teammate του αποφάσισαν να ρισκάρουν επιλέγοντας να συνεχίσουν να αγωνίζονται με slick ελαστικά και όχι ενδιάμεσα. Αυτό το ρίσκο απέδωσε καρπούς καθώς κατάφεραν να κερδίσουν μία θέση ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Οι άνθρωποι της BMW M Motorsport ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς είδαν τα δύο αυτοκίνητα τους να τερματίζουν στην πρώτη και δεύτερη θέση.

Μπροστά από τους Rossi, Harthy και Martin τερμάτισαν οι Augusto Farfus, Darren Leung, Sean Gelael με την M4 GT3 της BMW M Team WRT.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Ο Valentino Rossi δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος τόσο για το 1-2 της ομάδας μας όσο και για το πρώτο βάθρο μου στο WEC. Το αυτοκίνητο μας ήταν καλά στημένο ενώ πήραμε το ρίσκο με τα ελαστικά στον αγώνα. Μπορεί να μην κερδίσαμε αλλά είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα”.

Ο επόμενος αγώνας που θα αγωνιστεί ο Valentino Rossi με την ομάδα της BMW M Team WRT θα είναι στις 9 – 11 Μαΐου στην πίστα Spa-Fancorchamps.

Ετικέτες