Ανανέωσε ο Toni Bou με την Repsol Honda

Για ακόμη τρία χρόνια
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/1/2021

Ο 28 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Trial, Toni Bou, ανανέωσε την συνεργασία του με την Repsol Honda Team για τα επόμενα τρία χρόνια, φτάνοντας έτσι με την λήξη του συμβολαίου του να μετρά 18 ολόκληρα χρόνια με την ομάδα.

Η σχέση του Bou με την Honda ξεκίνησε το 2007 και από τότε δεν χώρισαν ούτε για μια στιγμή οι δρόμοι τους, γεγονός που τους οδήγησε σε επέκταση της συνεργασίας τους, η οποία έληγε το 2021.

Αυτά τα 14 χρόνια συνύπαρξης, ο Toni Bou έσπασε κάθε ρεκόρ στον χώρο του παγκόσμιου Trial. Κέρδισε συνολικά 28 τίτλους (14 στο indoor Trial και 14 στο outdoor), με 118 νίκες στο outdoor και 67 νίκες στο indoor, ενώ παράλληλα στέφθηκε και 11 φορές πρωταθλητής Ισπανίας.

Ο αναβάτης-φαινόμενο του Trial δήλωσε ευτυχής για την εμπιστοσύνη που δείχνει η Honda στο πρόσωπό του. Θεωρεί ότι αυτή η τριετής επέκταση του συμβολαίου του είναι μια αναγνώριση των επιτυχιών και της καριέρας του, εξαίροντας την συνεργασία του με τα μέλη της ομάδας. Μάλιστα, είπε πως θα επιθυμούσε να παραμείνει στην ομάδα και για πολλά ακόμη χρόνια, πέρα από τα επόμενα τρία χρόνια του νέου του συμβολαίου.

Ο πρόεδρος του HRC, Yoshishige Nomura, τόνισε κι αυτός από τη μεριά του το πόσο σημαντικό επίτευγμα αποτελεί η κατάκτηση 28 Παγκόσμιων Τίτλων, ακόμη και ορισμένες χρονιές που ο Bou είχε να αντιμετωπίσει και τους τραυματισμούς του, γεγονός που αντανακλά την αφοσίωσή του στο άθλημα και την ομάδα. Ο Nomura έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας τις ευχαριστίες του στον Bou και την δέσμευση ότι θα συνεχίσουν να του παρέχουν το υψηλότερο επίπεδο υποστήριξης και τεχνολογίας στην μοτοσυκλέτα του.

X-Trial: Υπέγραψε με τη Beta o Jaime Busto – Ξανά εργοστασιακός

Ο Ισπανός ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του με τη Beta στην Tarragona
Busto Beta
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ξανά εργοστασιακός αναβάτης ο Ισπανός Jaime Busto, αυτή την φορά με τη Beta, με πρώτη εμφάνιση στον ερχόμενο και τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Χ-Trial (Indoor) στην Tarragona της χώρας του, στις 18 Απριλίου.

Ο τελευταίος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM X-Trial για το 2026, που θα πραγματοποιηθεί στο Caixabank Tarraco Arena το Σάββατο 18 Απριλίου, θα αποτελέσει το σκηνικό για το ντεμπούτο του Jaime Busto ως αναβάτη της Beta. Ο Ισπανός θα αγωνιστεί με την ομάδα για τις σεζόν 2026 και 2027, στοχεύοντας στην πρώτη του νίκη με τη νέα εταιρεία, στην οποία επιστρέφει μετά την τελευταία του εμπειρία με ιταλικά μοτοσυκλέτα το 2014.

Busto Beta

Ο Busto πλησιάζει αυτόν τον τελικό γύρο σε μια σφιχτή μάχη με τον Gabriel Marcelli για τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο νέος αναβάτης της Beta βρίσκεται δέκα βαθμούς πίσω από τον αντίπαλό του, αλλά διατηρεί μαθηματικές πιθανότητες για να κατακτήσει τέταρτη συνεχόμενη φορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος. Για να το επιτύχει αυτό, η νίκη είναι σχεδόν απαραίτητη.

Busto Beta

Η συμμετοχή του Βάσκου αναβάτη στην Tarragona ως εργοστασιακός αναβάτης έρχεται να κλείσει μια δύσκολη περίοδο, κατά την οποία έπρεπε να αντιμετωπίσει τους τελευταίους γύρους με μια GasGas του 2018, μετά την αποχώρηση της εταιρείας από την συμμετοχή της σε αγώνες. Ο Busto αγωνίστηκε τελευταία φορά με τη GasGas στο Ponte di Legno στα μέσα Δεκεμβρίου, ενώ στη συνέχεια πήρε μέρος σε Leeds, Βαρκελώνη και Chalon-sur-Saône με τη δική του μοτοσυκλέτα.

Busto Beta

Μέχρι στιγμής τη φετινή σεζόν, που πλησιάζει στο τέλος της, o Busto έχει ανέβει έξι φορές στο βάθρο, με τέσσερις τρίτες θέσεις, μία δεύτερη και μία νίκη, που ήρθε στο Saint-Denis στο νησί Reunion. Στην Tarragona θα στοχεύσει στη δεύτερη νίκη του για τη χρονιά, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σεζόν και εγκαινιάζοντας τη συνεργασία του με την Beta.

Busto Beta

 

Ετικέτες