Greece Rally 2023, Ημέρα 1η: Ξεκίνημα από τα Γιάννενα

Τον Πρόλογο κέρδισαν οι Versteijnen - Limpt με Can Am X3 South Racing 900 UTV
motomag Greece Rally 2023, Ημέρα 1η: Ξεκίνημα από τα Γιάννενα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/10/2023

Το Greece Rally 2023 όπως διαβάσατε στο MOTO ξεκίνησε την Κυριακή 1 Οκτωβρίου από την πλατεία Μαβίλη στα Ιωάννινα, με τους συμμετέχοντες στη συνέχεια να αγωνίζονται στη μικρή διαδρομή του Προλόγου.

Αρκετός κόσμος βρέθηκε στην πλατεία της εκκίνησης ώστε να παρακολουθήσει την επίσημη έναρξη του αγώνα και να χειροκροτήσει τους συμμετέχοντες όλων των κατηγοριών, ωστόσο τα βλέμματα όλων ήταν στραμμένα στο αγωνιστικό κομμάτι του Greece Rally 2023. Η διαδρομή του Προλόγου πρόσφερε στους συμμετέχοντες μια αληθινή γεύση από τα όσα τους περιμένουν τις επόμενες ημέρες, ενώ η διαδρομή από την λίμνη Παμβώτιδα μέχρι το όρος Μιτσικέλι έκρυβε αρκετές δυσκολίες. Οι αγωνιζόμενοι περιηγήθηκαν σε διάφορα εδάφη, από γραφικές όχθες λιμνών έως απόκρημνα ορεινά μονοπάτια, με τη φυσική ομορφιά της περιφέρειας της Ηπείρου να κάνει τη διαφορά.

Greece Rally 2023

Οι αγωνιζόμενοι είχαν την ευκαιρία να περάσουν από πολλά όμορφα χωριά κατά μήκος της διαδρομής, όπως η Κρυόβρυση, ο Ανθρακίτης, η Καρυά, οι Λογάδες κ.α., με τους διοργανωτές του αγώνα να έχουν συνεργαστεί στενά με τις τοπικές αρχές για να εξασφαλίσουν ελάχιστη αναστάτωση στους κατοίκους, προβάλλοντας παράλληλα την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Σημαντική ήταν και η συμβολή του Δήμου Ιωαννίνων, της Περιφέρειας Ηπείρου, του Δήμου Ζίτσας και του Σπηλαίου Περάματος. Όσον αφορά τα αποτελέσματα της πρώτης ημέρας οι Jasper Versteijnen – Jelle Van Limpt (Can Am X3 South Racing 900) ήταν οι ταχύτεροι με το UTV της καναδικής εταιρείας κάνοντας την έκπληξη με τον Sandro Calesini (KTM EXC 450) να τερματίζει στη δεύτερη θέση γενικής. Ο Tomas Millet (ΚΤΜ ΕΧΩ 350 F), σημείωσε τον τρίτο χρόνο.

Τις επόμενες ημέρες το Greece Rally 2023 υπόσχεται να είναι μια αληθινή δοκιμασία δεξιοτήτων και αντοχής, με τους συμμετέχοντες να μάχονται για τη νίκη στις απαιτητικές ειδικές διαδρομές οι οποίες διασχίζουν τα βουνά της Ηπείρου καθώς και κάποιες περιοχές της Αλβανίας.

Μπορείτε να βρείτε αποτελέσματα, φωτογραφικό υλικό καθώς και πληροφορίες για το Rally Greece ΕΔΩ.

Greece Rally 2023
Ετικέτες

Η GASGAS αποχωρεί από τους αγώνες μοτοσυκλέτας – Ο Jaime Busto μένει χωρίς εργοστασιακή ομάδα στο Trial

Τέλος εποχής για την ισπανική μάρκα από το 2026, με τον κορυφαίο της αναβάτη να δίχως ομάδα
GASGAS
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Η GASGAS βάζει οριστικό τέλος στην εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία, αποχωρώντας από όλες τις αγωνιστικές διοργανώσεις, από την 1η Ιανουαρίου 2026, σε μια απόφαση που πλήττει ιδιαίτερα το Trial, που είναι συνυφασμένο με το DNA της εταιρείας.

Η απόφαση της GASGAS να εγκαταλείψει κάθε εργοστασιακή αγωνιστική δραστηριότητα από την 1η Ιανουαρίου 2026 σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης εποχής, με τον πιο άμεσο και ηχηρό αντίκτυπο να αφορά το Trial. Εκεί όπου η ισπανική εταιρεία δεν απλώς συμμετείχε, αλλά όριζε την ίδια της την ταυτότητα, και εκεί όπου ο Jaime Busto είχε εξελιχθεί στον βασικό εκφραστή της σύγχρονης αγωνιστικής της εικόνας.

GASGAS

Ο Βάσκος αναβάτης βρέθηκε τα τελευταία χρόνια στο καλύτερο σημείο της καριέρας του. Σταθερά μέσα στην πρώτη τριάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος TrialGP, με νίκες, βάθρα και διαρκή παρουσία ως ο βασικός αντίπαλος του Toni Bou, ο Busto αποτέλεσε τον πυρήνα της GASGAS Factory Racing τόσο στο TrialGP όσο και στο  X-Trial. Η τρίτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και η νίκη στο Saint Denis επιβεβαίωσαν ότι η ομάδα όχι μόνο είχε λόγο ύπαρξης, αλλά και ξεκάθαρη δυναμική.

GASGAS

Κι όμως, παρά τα αποτελέσματα, το πρόγραμμα σταματά απότομα. Η συμμετοχή του Busto στον πρόσφατο γύρο του X-Trial στο Ponte di Legno ήταν ουσιαστικά η τελευταία του εμφάνιση με εργοστασιακή GASGAS. Σε λίγες ημέρες, η ομάδα παύει να υφίσταται, αφήνοντας έναν από τους κορυφαίους αναβάτες της σύγχρονης εποχής χωρίς εργοστασιακή στέγη ενόψει του 2026.

GASGAS

Η ειρωνεία είναι εμφανής με την GASGAS να αποχωρεί από το Trial ακριβώς τη στιγμή που διέθετε αναβάτη ικανό να αμφισβητήσει την απόλυτη κυριαρχία της Honda και του Bou. Για τον Busto, η απόφαση δεν σχετίζεται με απόδοση ή αγωνιστική πορεία, αλλά με την ευρύτερη εταιρική αναδιάρθρωση του ομίλου Pierer Mobility, υπό την διοίκηση της Bajaj στο πλαίσιο της οποίας η GASGAS είναι η εταιρεία που χάνει πλήρως την εργοστασιακή αγωνιστική της παρουσία συνεχίζοντας όμως σε επίπεδο μοντέλων παραγωγής στην Αυστρία, τα οποία μάλιστα ανανεώθηκαν κανονικά για το 2026.

GASGAS

Η εταιρεία έχει ξεκαθαρίσει ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει ιδιώτες αναβάτες και ομάδες, όμως το κεφάλαιο της εργοστασιακής συμμετοχής κλείνει οριστικά. Για τον Jaime Busto, το επόμενο βήμα αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα, με το ενδιαφέρον να είναι έντονο, καθώς πρόκειται για έναν αναβάτη σε πλήρη αγωνιστική ωριμότητα.

GASGAS

Για τη GASGAS, όμως, η αποχώρηση από το Trial είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια αγωνιστική απόφαση. Είναι ένας αποχαιρετισμός στο ίδιο της το DNA. Και για τον άνθρωπο που την κράτησε στην κορυφή των βάθρων τα τελευταία χρόνια, είναι το τέλος μιας συνεργασίας που έμοιαζε, μέχρι πρόσφατα, ιδανικά συγχρονισμένη.