Παγκόσμιο Endurance: Ζωντανή κάλυψη του 8ωρου στην Sepang!
Ξεκίνησαν τα Top 10 Trial
Από τον
Πάνο Καραβοκύρη
12/12/2019
Το Σάββατο που μας έρχεται, στις 14 Δεκεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος οκτάωρος αγώνας αντοχής στην πίστα της Sepang (ο δεύτερος για το πρωτάθλημα της νέας σεζόν) και θα έχει παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη, σε μια προσπάθεια της FIM να αναδείξει το πρωταθλήμα όπως του αξίζει. Το Eurosport International Network θα καλύψει τον αγώνα, ο οποίος θα ξεκινήσει στις 5:55π.μ. (τοπική ώρα), αλλά και την τελετή απονομής των βραβείων σε συνεργασία με άλλα κανάλια ώστε να μπορούν να το παρακολουθήσουν όλοι όσοι επιθυμούν από οποιαδήποτε άκρη της γης κι αν βρίσκονται.
Πέρα όμως απ’ τα τηλεοπτικά κανάλια, η διοργανώτρια αρχή έχει μεριμνήσει για την προβολή και μέσα από την εφαρμογή της FIM EWC, την επίσημη ιστοσελίδα της fimewc.com αλλά και απ’ τις σελίδες της στα social media (Facebook, Instagram, YouTube και Twitter) όπου θα μεταδίδει ζωντανά τον αγώνα. Τα δοκιμαστικά έχουν ήδη ξεκινήσει και όσοι θέλουν μπορούν να τα παρακολουθήσουν στις σελίδες που αναφέραμε.
Συνολικά επτά ομάδες θα λάβουν μέρος στον αγώνα, με την πρωταθλήτρια Webike SRC Kawasaki France να προσπαθεί να ανακάμψει στη Sepang απ’ την ήττα της στοBol d’Or. Στη Γαλλία, η Suzuki Endurance Racing Team ήταν η νικήτρια, καθώς τόσο η ομάδα της Kawasaki όσο και οι YART Yamaha και F.C.C. TSR Honda France αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα.
Θυμηθείτε τι έγινε στον επισοδειακό αγώνα του Bol d'Or.
Ο νικητής της του αγώνα θα κερδίσει 30 βαθμούς στο πρωτάθλημα, ενώ άλλοι πέντε (5) θα δοθούν στην ομάδα που θα κερδίσει την pole position. Οι YART Yamaha και F.C.C. TSR Honda France, πέρα απ’ τις ομάδες των Kawasaki και Suzuki, θα έρθουν αντιμέτωπες και με την ομάδα της BMW Motorrad World Endurance Team, η οποία ήρθε τρίτη στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Η Team ERC Endurance με την V4R, θα προσπαθήσει να προσφέρει μια περγαμηνή στην Ducati μέσα απ’ τη συμμετοχή της στο EWC. Τέλος, η Team Sugai Racing Japan θα πάρει μέρος για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα χρησιμοποιώντας μοτοσυκλέτα της Aprilia.
CIV Yamaha R7 Cup: Δύσκολη γνωριμία με την Imola για τον Κωνσταντίνο Μαυρόπουλο – Παραμένει στη μάχη του τίτλου [Video]
Πρώτη φορά στην Imola για τον Dinos31
Από τον
Σπύρο Τσαντήλα
10/6/2026
Το Yamaha R7 Cup του ιταλικού πρωταθλήματος CIV ξεκίνησε ονειρεμένα για τον Μαυρόπουλο με μια εμφατική νίκη στο Mugello στις αρχές Μαΐου, ενώ η συνέχεια τον πήγε στην Imola για τους επόμενους δύο αγώνες της χρονιάς.
Αυτή ήταν η πρώτη επίσκεψη του Έλληνα αναβάτη στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία διακρίνεται για την απαιτητική και ιδιαίτερα τεχνική χάραξή της.
Στον πρώτο αγώνα το Σάββατο 6 Ιουνίου ο Μαυρόπουλος εκκίνησε από την 8η θέση και κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα 7ος, γεγονός που σήμανε την υποχώρησή του από την κορυφή της κατάταξης προς τη δεύτερη θέση.
Στον δεύτερο αγώνα την Κυριακή 7/6, ξεκινώντας ξανά από την 8η θέση, πραγματοποίησε εξαιρετική εκκίνηση και βρέθηκε μέσα στην πρώτη τριάδα στα πρώτα μέτρα του αγώνα. Ωστόσο, μία επαφή με συναθλητή του τον ανάγκασε να υποχωρήσει μέχρι την 11η.
Ο Dinos31 ωστόσο κατάφερε στους επόμενους δύο γύρους να επιστρέψει στην 8η θέση, συνεχίζοντας τη μάχη για την κορυφή, μαζεύοντας τη διαφορά τεσσάρων δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο του αγώνα, ενώ βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα σε συνθήκες αγώνα. Σημειώνοντας χρόνο 2:02.4, στον 7ο γύρο είχε ήδη ανέβει 5ος.
Δυστυχώς όμως στον 8ο και προτελευταίο γύρο έχασε το μπροστινό της μοτοσυκλέτας του και εγκατέλειψε ενώ βρισκόταν σε τροχιά διεκδίκησης ενός πολύ καλού αποτελέσματος.
Όπως εξήγησε ο μηχανικός του, Χρήστος Φράγκου: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον οδηγό μου. Έκανε έναν φοβερό αγώνα. Πάντα πιστεύω ότι οι αγώνες είναι 50-50 μέχρι να τερματίσεις. Μέχρι να δούμε την καρό σημαία, όλα παίζονται. Το σημαντικό είναι ότι ο οδηγός γνωρίζει ακριβώς τον λόγο που ήρθε η πτώση και φεύγουμε από μία πίστα που δεν είχαμε ξαναδεί έχοντας πλέον πολύτιμα δεδομένα για το μέλλον.»
Ο Μαυρόπουλος φεύγει από την Imola στην 6η θέση της κατάταξης έχοντας 34 βαθμούς μετά από τρεις αγώνες, ενώ ο πρωτοπόρος Gianmaria Ibidi μετρά 56. Έχοντας ακόμη τέσσερεις αγώνες στο Yamaha R7 Cup – Misano τον Ιούλιο, Cremona τον Σεπτέμβριο και διπλό φινάλε στη Vallelunga τον Οκτώβρη – όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά, υπάρχει ακόμη πληθώρα βαθμών προς διεκδίκηση και ο Έλληνας αναβάτης έχει δείξει πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα μετά τη νίκη του στον εναρκτήριο αγώνα. Όπως εξήγησε ο ίδιος:
«Σίγουρα απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου, γιατί έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα ώστε να διεκδικήσω μία θέση στο βάθρο. Η αλήθεια είναι ότι πίεσα πάρα πολύ τη μοτοσυκλέτα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Παρόλα αυτά, χαίρομαι γιατί κατάφερα να κλείσω το κενό των τεσσάρων δευτερολέπτων από τους πρωτοπόρους και να βελτιώσω τον προσωπικό μου χρόνο κατά 1,3 δευτερόλεπτα μέσα σε συνθήκες αγώνα, κάτι που δεν είναι καθόλου εύκολο.
Οι πτώσεις είναι μέρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποτελούν μαθήματα για κάθε αθλητή. Μέχρι σήμερα δεν είχα ποτέ πτώση μέσα σε αγώνα και ακόμη κι αυτό είναι μία εμπειρία από την οποία μαθαίνω.
Σίγουρα λυπάμαι για τους βαθμούς που χάθηκαν, αλλά βρισκόμαστε μόλις στο δεύτερο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς και έχουμε μπροστά μας ολόκληρο το πρωτάθλημα. Τώρα επικεντρωνόμαστε στο να κάνουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο Misano.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι η Imola μου άρεσε πάρα πολύ ως πίστα. Είναι σφιχτή, απαιτητική και εξαιρετικά τεχνική. Θα ήθελα πραγματικά να επιστρέψω και να αγωνιστώ ξανά εδώ!»
Ο επόμενος σταθμός του CIV Yamaha R7 Cup είναι στην πίστα Misano World Circuit – Marco Simoncelli, με έναν νυκτερινό αγώνα που θα πραγματοποιηθεί από τις 24 έως τις 26 Ιουλίου.