Pikes Peak 2019: Ο Scaysbrook στην κορυφή με Tuono V4

Τα αποτελέσματα του αγώνα
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

2/7/2019

Η φετινή ανάβαση της διαδρομής του Βουνού με τις 156 στροφές, θα μείνει στην ιστορία όχι για το θέαμα που μας πρόσφερε αλλά για την πίκρα που μας έδωσε. Ο πρώτος αναβάτης που ξεκίνησε τη φιδίσια διαδρομή φέτος ήταν ο Carlin Dunne, o "King of the Mountain", με την πρωτότυπη Streetfighter V4 της Ducati, όμως λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό –όπως λένε ορισμένοι αυτόπτες μάρτυρες- έχασε το μπροστινό επειδή πέρασε πάνω από ένα σαμαράκι του δρόμου, με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο.

Το Pikes Peak θα είναι πλέον πιο άδειο χωρίς τον Dunne να τρομοκρατεί τους θεατές και υπόλοιπους αναβάτες με τον απίστευτο ρυθμό του. Φέτος, αν τα πράγματα δεν είχαν πάρει αυτή τη τροπή, θα είχε καταφέρει να σπάσει κάθε ρεκόρ, όμως η μοίρα είχε άλλα σχέδια.

Ο Carlin Dunne γνώριζε εκ των προτέρων την επικινδυνότητα τόσο της ανάβασης του Pikes Peak όσο και των υπόλοιπων αγώνων δρόμου, καθώς ο πατέρας του ήταν αγωνιζόμενος στο Isle Of Man. Το πάθος του για τους αγώνες ήταν πραγματικά άσβεστο και ο ίδιος ενθάρρυνε πολλές φορές στο παρελθόν και άλλους αναβάτες να ξεκινήσουν ή να συνεχίσουν την προσπάθειά τους, συμμετέχοντας στους αγώνες. Ένας απ’ αυτούς ήταν και ο φετινός νικητής της Heavyweight κατηγορίας, ο Rennie Scaysbrook με το Tuono V4 της Aprillia.

Συγκεκριμένα , ολοκλήρωσε την ανάβαση σημειώνοντας νέο ρεκόρ στη κατηγορία στα 09:44,963, ενώ τερμάτισε πέμπτος στη γενική κατάταξη. Συντετριμμένος απ’ το χαμό του Dunne, ο Scaysbrook είπε: “Η εμπειρία μου απ’ την ανάβαση του Pikes Peak ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τον Dunne, καθώς ήταν ο μέντοράς μου το 2016 που πρωτοεμφανίστηκα. Έπειτα, το 2018 παλέψαμε σώμα με σώμα και με νίκησε. Ο Carlin ήταν  πραγματικά καλόκαρδος. Μιας και είμασταν οι πρώτοι που θα ξεκινούσαμε τον αγώνα φέτος, ο Carlin μου έδωσε το χέρι του και μου ευχήθηκε καλή τύχη, ενώ είπαμε πως θα τα πούμε στην κορυφή… Ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχασε έναν πραγματικό πρωταθλητή.”

Με τον Scaysbrook να καταρρίπτει το ρεκόρ της Heavyweight, ο Fillmore δεν κατάφερε να στεφθεί ο απόλυτος Βασιλιάς του Βουνού, κατέχοντας όλα τα ρεκόρ από όλες τις κατηγορίες των μοτοσυκλετών. Στη φετινή του προσπάθεια όμως, ο Fillmore με ένα ΚΤΜ 450 SX-F Factory Edition σύνθλιψε το ρεκόρ της Lightweight που είχε απ’ το 2009 ο Davey Durelle με SXV450 της Aprilia στο 10:35,354, καθώς πέρασε τη γραμμή τερματισμού στο 10:20,819, ενώ ήρθε 16ος στη γενική κατάταξη.

Πρώτη στην Exhibition Powersport (στην κατηγορία που έλαβε μέρος ο Dunne) τερμάτισε η Lucy Glöckner με το BMW S1000R και ήταν η δεύτερη πιο γρήγορη αναβάτρια μετά τον Scaysbrook, με χρόνο κάτω απ’ τα 10 λεπτά, στα 9:58,878, ενώ έκλεισε τη δεκάδα της γενικής.

Ο ομόσταβλος του Dunne, Codie Vahsholtz με το Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak ήρθε δεύτερος στην Heavyweight και 12ος στη γενική, με χρόνο 10:03,908. Τέλος, πρώτος στη Middleweight και 21ος στη γενική ήταν ο Rafael Paschoalin με Yamaha MT-07 και χρόνο 10:43,880, που απέχει πάρα πολύ απ’ το να σπάσει το περσινό ρεκόρ του Fillmore με 790 Duke στο 10:04,038.

Ετικέτες

Βάθρο για τον 12χρονο Αντώνη Bεντούρα στον αγώνα MotoRcWorld του Σαββάτου 14/9 στη Ρουμανία. 

Ο νεαρός Έλληνας αγωνιζόμενος συνεχίζει τις εξαιρετικές επιδόσεις σε αγώνες εκτός συνόρων
Αντώνης Βεντούρας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/9/2024

Ο 12χρονος Έλληνας αγωνιζόμενος Αντώνης Βεντούρας βρέθηκε στη Ρουμανια για τον αγώνα MotoRcWorld, με τη μικρή μοτοσυκλέτα της CFMOTO στα 300 κυβικά. Εκεί, το πρωί της Παρασκευής 13/9 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά πήρε την Pole Position για τον αγωνα του Σαββάτου 14/9/2024, ενώ για τις ανάγκες του αγώνα χρειάστηκε να μπει στην ομάδα του Ρουμάνου Adrian Petrovici riders academy καθως η ομάδα του, για άλλες αγωνιστικές ανάγκες, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί. Η συνέχεια ήταν συγκλονιστική, με τον Αντώνη να τερματίζει πρώτος στην κατηγορία του και δεύτερος σε συμπερίληψη και των BMW300!

Για ακόμη μια φορά στον αγώνα δυο κατηγορίες αγωνίζονταν μαζί, τα BMW300 (όπου συμμετέχουν αναβάτες με BMW G 310 R) και η κατηγορία που αγωνίζεται ο Αντώνης, με CFMOTO300. Ο Έλληνας αναβάτης είχε έναν πολύ ωραίο αγώνα και ο ίδιος ήταν πολύ ανταγωνιστικός απέαντι τόσο στους αναβάτες CFMOTO όσο και BMW, δίνοντας μεγάλες μάχες με τον Andrei Marioara  και την Denisa Epure, τους πρώτους από τα BMW.

Να τονίσουμε πως οι κατηγορίες μετρήθηκαν όλες μαζί στο βάθρο καθώς ο Βεντούρας στην κατηγορία των CFMOTO300 βγήκε 1ος, και 2ος γενικής μαζί με τα BMW, όμως οι δυο κατηγορίες μετρήθηκαν σαν μια, κι έτσι ο Αντώνης ανέβηκε στη 2η θέση του βάθρου.

Βεντούρας

Ο ίδιος δήλωσε: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ χαρούμενος για την απόδοση μου, ανυπομονώ πάρα πολύ για τον αυριανό αγώνα (σσ. της Κυριακής). Χαίρομαι που μπόρεσα να ανταγωνιστώ τα BMW και φυσικά θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα του Petrovici για την Φιλοξενία της." 

Πολλά συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στον 12 χρόνο Βεντουρα κ να του ευχηθούμε καλή επιτυχία για τον αυριανό αγώνα !!  Οι υποστηρικτές του: @kukosthesummerbar @carorder.gr @kalamaki.gonia @profresh_ @7th_sensetattoo  @kgavalascars @g.passembly @papastavrou_shops @greekfightingchampionship @helmethome_ @rider.graphics @saintbarber2018 @antoniadissistiataskiasis @elastikaparadisis @mouratisgp  @_auto.diekperaiosi @garbes_delivery_services 

φωτογράφος : Cristian Petrache

Ετικέτες