Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Χαρούμενος για την εμφάνιση, πικραμένος γιατί δεν ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου
motomag Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Ο Valentino Rossi στον εντός έδρας αγώνα των 6 Ωρών στην Ίμολα πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο με την ομάδα της BMW M Team WRT στην κατηγορία LMGT3 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με μία M4 GT3 ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς για τον 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MotoGP Rossi, και τους teammate του Ahmad Al Harthy και Maxime Martin ξεκίνησε καλά καθώς στα προκριματικά με την BMW M4 GT3 πέτυχαν την τρίτη θέση.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Στον αγώνα τα πράγματα δυσκόλεψαν για τους οδηγούς της BMW M Team WRT. Η βροχή η οποία έκανε την εμφάνιση της στα μέσα του αγώνα έβαλε δύσκολα σε όλους καθώς η επιλογή ελαστικών ήταν μία σπαζοκεφαλιά.

Ο Rossi και οι teammate του αποφάσισαν να ρισκάρουν επιλέγοντας να συνεχίσουν να αγωνίζονται με slick ελαστικά και όχι ενδιάμεσα. Αυτό το ρίσκο απέδωσε καρπούς καθώς κατάφεραν να κερδίσουν μία θέση ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Οι άνθρωποι της BMW M Motorsport ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς είδαν τα δύο αυτοκίνητα τους να τερματίζουν στην πρώτη και δεύτερη θέση.

Μπροστά από τους Rossi, Harthy και Martin τερμάτισαν οι Augusto Farfus, Darren Leung, Sean Gelael με την M4 GT3 της BMW M Team WRT.

Valentino Rossi - Πρώτο βάθρο στο WEC με την BMW M Team WRT [VIDEO]

Ο Valentino Rossi δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος τόσο για το 1-2 της ομάδας μας όσο και για το πρώτο βάθρο μου στο WEC. Το αυτοκίνητο μας ήταν καλά στημένο ενώ πήραμε το ρίσκο με τα ελαστικά στον αγώνα. Μπορεί να μην κερδίσαμε αλλά είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα”.

Ο επόμενος αγώνας που θα αγωνιστεί ο Valentino Rossi με την ομάδα της BMW M Team WRT θα είναι στις 9 – 11 Μαΐου στην πίστα Spa-Fancorchamps.

Ετικέτες

Daniel Sanders: Αφοσιωμένος στην ΚΤΜ με νέο πολυετές συμβόλαιο

Στο πορτοκαλί θα κλείσει την καριέρα του ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid 2025 και πρωτοπόρος της φετινής σεζόν
Daniel Sanders
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ο 31 ετών Αυστραλός αναβάτης είναι ένας εκ των πιο γνωστών προσώπων των ράλι, έχοντας κατακτήσει τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή FIM Rally-Raid το 2025, χρονιά στην οποία πήρε τη νίκη και στο Dakar Rally.

Φέτος ο Sanders έχει ξεκινήσει δυναμικά τη σεζόν των παγκοσμίων ράλι, τερματίζοντας πέμπτος στο Dakar και νικώντας στα Rally-Raid Portugal και Desafío Ruta 40, έχοντας αυτή τη στιγμή την πρώτη θέση στην προσωρινή κατάταξη του 2026 FIM World Rally-Raid Championship (W2RC).

Daniel Sanders

Ο Αυστραλός μόλις ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull KTM Factory Racing, με τη διάρκεια της νέας του συμφωνίας να μην ανακοινώνεται ακριβώς, πλην της περιγραφής του συμβολαίου ως “πολυετές”.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο Sanders πιθανότατα θα μείνει στην ΚΤΜ ως το τέλος της καριέρας του, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στο κεντρικό θέμα της, τα ράλι. Για παράδειγμα, πριν μερικές μέρες ο Sanders εκμεταλλεύτηκε ένα κενό στο καλεντάρι του W2RC για να συμμετάσχει στον περίφημο αγώνα Hard Enduro Erzbergrodeo, όπου μάλιστα διακρίθηκε τερματίζοντας δεύτερος στον Πρόλογο του αγώνα πίσω από τον Andrea Verona, αναβάτη της Red Bull KTM Factory Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro.

Daniel Sanders

Daniel Sanders: “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω με τη Red Bull KTM Factory Racing και θα παρατείνω τον χρόνο μου με την ομάδα ράλι. Έχουμε καλύψει μια μακρά διαδρομή μαζί τα τελευταία χρόνια και νιώθω πως μαζί με την ομάδα έχουμε χτίσει κάτι πολύ ξεχωριστό. Όλοι προσπαθούν διαρκώς να βελτιωθούν και αυτή η ώθηση είναι το στοιχείο που απολαμβάνω ως μέλος αυτής της ομάδας. Η επιτυχία που έχουμε βιώσει μαζί ως τώρα είναι απίστευτη και μου δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση και κίνητρο για όλα όσα θα έρθουν. Το να αγωνίζομαι για την ΚΤΜ ήταν ένα όνειρο για μένα από τότε που ήμουν παιδί, έτσι να το συνεχίσω να εκπροσωπώ αυτήν την εταιρεία σημαίνει πολλά για μένα. Αδημονώ για το επόμενο κεφάλαιο και ελπίζω αυτό να σημαίνει πολλά πετυχημένα χρόνια μαζί.”

Daniel Sanders

Andreas Hölzl – Rally Team Manager: “Φυσικά είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε με τον Daniel για να επόμενα χρόνια. Το να έχουμε τον τρέχοντα Παγκόσμιο Πρωταθλητή FIM Rally-Raid στην ομάδα είναι εξαιρετικά σημαντικό για μας, όχι μόνο σε επίπεδο αποτελεσμάτων, αλλά και για τον ρόλο που παίζει στο ευρύτερο πρόγραμμά μας. Ο Daniel έχει εξελιχθεί σε άνθρωπο-κλειδί για την ομάδα, ο οποίος συνεισφέρει τόσο στους αγώνες όσο και στην εξέλιξη της KTM 450 Rally. Εξακολουθεί να επιβεβαιώνει τις ικανότητές του σε κάθε αγώνα, αποδίδοντας στο κορυφαίο επίπεδο με συνέπεια και διαρκώς ψάχνοντας τρόπους να βελτιωθεί. Η ταχύτητα, η αποφασιστικότητα και η συνέπειά του τον κάνουν πολύτιμο κεφάλαιο στην ομάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις επιτυχίες μας και να πιέζουμε για ακόμη περισσότερες νίκες στο μέλλον.”