Yoshimura SERT Motul: Με σταθερή σύνθεση και τη νέα Suzuki GSX-R1000R για επιστροφή στην κορυφή του EWC

Ίδιος στόχος, ίδιοι αναβάτες νέα μοτοσυκλέτα - Μετά την απώλεια του τίτλου για μόλις έναν βαθμό το 2025
Yoshimura SERT Motul
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/3/2026

Η ιαπωνο-γαλλική ομάδα Yoshimura SERT Motul μπαίνει στη νέα σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance στοχεύοντας στον τίτλο του 2026, Χωρίς αλλαγές στους αναβάτες αλλά με νέα μοτοσυκλέτα

Η Yoshimura SERT Motul ανακοίνωσε την αγωνιστική της δομή για το 2026 στο FIM Endurance World Championship, με την ομάδα να διατηρεί αμετάβλητη τη σύνθεση των αναβατών της και να ποντάρει στη συνοχή και την εμπειρία για την επιστροφή στην κορυφή.

Yoshimura SERT Motul

Μετά από μια εξαιρετικά ανταγωνιστική σεζόν το 2025, όπου έχασε τον τίτλο για μόλις έναν βαθμό, από την Yamalube YART Yamaha, η ομάδα μπαίνει στη νέα σεζόν με ακόμη μεγαλύτερο πείσμα και αποφασιστικότητα. Από τον αγώνα του 24 Hours of Le Mans μέχρι τον τελικό στο Bol d'Or, η Yoshimura SERT Motul κατέγραψε νίκες και βάθρα, ωστόσο το τελικό αποτέλεσμα την άφησε στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης.

Yoshimura SERT Motul

Νέα GSX-R1000R και ξεκάθαρος στόχος

Για το 2026, η ομάδα θα αγωνιστεί με την ανανεωμένη Suzuki GSX-R1000R, με στόχο όχι μόνο την κατάκτηση του τίτλου, αλλά και τη νίκη στον εμβληματικό αγώνα Suzuka 8 Hours, τον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος.

Yoshimura SERT Motul

Ο Διευθυντής της Ομάδας, Yohei Kato, υπογράμμισε πως η διαφορά του ενός βαθμού αποτέλεσε σημαντικό μάθημα για την ομάδα, η οποία γνωρίζει πλέον τι χρειάζεται για να καλύψει το κενό. Η απόφαση να διατηρήσει την ίδια η τετράδα αναβατών βασίζεται στην πεποίθηση ότι πρόκειται για μία από τις ισχυρότερες συνθέσεις παγκοσμίως.

Yoshimura SERT Motul

Από την πλευρά του, ο Manager της Ομάδας, Damian Saulnier, δήλωσε πως η ομάδα έχει ήδη ξεκινήσει εντατική προετοιμασία, δίνοντας έμφαση τόσο στην τεχνική εξέλιξη όσο και στη συνοχή. Στόχος είναι ένα δυνατό ξεκίνημα από τον πρώτο κιόλας αγώνα της χρονιάς για μια σταθερή πορεία προς την κορυφή.

Yoshimura SERT Motul

Η Yoshimura SERT Motul διατηρεί το σύνολο των αναβατών της, αποτελούμενο από τους Greg Black, Etienne Masson, Dan Linfoot και τον εφεδρικό/δοκιμαστή Shin Atsumi.

Yoshimura SERT Motul

Ο Black χαρακτήρισε την ομάδα “μια μεγάλη οικογένεια” και εξέφρασε την αισιοδοξία του για συνέχιση των δυνατών εμφανίσεων, τονίζοντας τη συμβολή των αναρτήσεων της ZF στη βελτίωση της απόδοσης, ειδικά σε απαιτητικούς αγώνες όπως η Suzuka και το Bol d'Or.

Yoshimura SERT Motul

Ο Masson από την πλευρά του στάθηκε στη σημασία της συνέχειας, τόσο στη μοτοσυκλέτα όσο και στο δυναμικό της ομάδας, ενώ ανυπομονεί για τις δοκιμές εξέλιξης.

Yoshimura SERT Motul

Ο Linfoot ξεκαθάρισε πως, παρά τον αριθμό 12 με τον οποίο θα ξεκινήσει, ο μοναδικός στόχος είναι η επιστροφή στο Νο1, έχοντας ήδη εντοπίσει τα σημεία βελτίωσης.

Yoshimura SERT Motul

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περίπτωση του Atsumi, ο οποίος πέρα από τον ρόλο του στην ομάδα, έχει θέσει ως προσωπικό στόχο τη βελτίωσή του σε βρόχινες και δύσκολες συνθήκες, διατηρώντας παράλληλα υψηλές φιλοδοξίες για διάκριση στη Suzuka, όπου πέρσι κατέλαβαν την τρίτη θέση, πίσω από τις Honda HRC και Yamaha Racing Team .

Yoshimura SERT Motul

Το καλεντάρι του 2026

Η σεζόν του FIM World Endurance Championship για το 2026 ξεκινά με τον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans στο Bugatti Circuit της Γαλλίας (16-19 Απριλίου). Ακολουθούν οι 8 ώρες του Spa στο Circuit de Spa-Francorchamps (5-6 Ιουνίου), πριν η δράση μεταφερθεί στην Ιαπωνία για τις 8 ώρες της Suzuka (3-5 Ιουλίου).

Ο Linfoot ξεκαθάρισε πως, παρά τον αριθμό 12 με τον οποίο θα ξεκινήσει, ο μοναδικός στόχος είναι η επιστροφή στο Νο1, έχοντας ήδη εντοπίσει τα σημεία βελτίωσης.

Η αυλαία της χρονιάς θα πέσει με τον 24ωρο αγώνα Bol d'Or στο Circuit Paul Ricard (17-20 Σεπτεμβρίου), μετά από τέσσερις εξαιρετικά απαιτητικούς γύρους.

Yoshimura SERT Motul

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Αποτελεί μέλος της γαλλικής ομάδας TRT27, μαζί με τρεις ακόμα Βρετανούς αναβάτες
Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Ο 25 φορές νικητής του TT, Michael Dunlop, θα αγωνιστεί μετά από 11 χρόνια στον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Le Mans στις 18-21 Απριλίου, που αποτελεί μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance, με στόχο να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε ένα καλό αποτέλεσμα της ομάδας του TRT27.

Μαζί με τους τρεις ομόσταυλούς τους Βρετανούς αναβάτες, Ben Luxton, Tom Ward και Tom Oliver, o Dunlop θα βρεθεί πάνω στην σέλα μίας Honda CBR1000RR-R Fireblade για τη κατηγορία Superstock του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance της FIM. Μία σε γενικές γραμμές γνώριμη για τον ίδιο μοτοσυκλέτα, με την οποία αγωνίστηκε πέρυσι στο Isle of Man TT, παίρνοντας την νίκη στην κατηγορία Superbike με μέση ωριαία ταχύτητα 216 χ.α.ω., πλησιάζοντας τον θείο του, Joey Dunlop, ο οποίος βρίσκεται στην κορυφή των αναβατών με τις περισσότερες νίκες στο “Νησί”.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Την τελευταία φορά που ο Dunlop αγωνίστηκε στον θρυλικό αγώνα της γαλλικής πίστας ήταν το 2013, ξανά με μία μοτοσυκλέτα του Big H, με την ομάδα Honda TT Legends. Όπως ανέφερε ο ίδιος, τότε ήταν ο ταχύτερος της ομάδας του πάνω στην μοτοσυκλέτα. Μία άτυχη στιγμή όμως ενός εκ των αναβατών, ανάγκασε την ομάδα του να εγκαταλείψει, καθώς η πτώση του είχε σαν αποτέλεσμα την ολική καταστροφή της μοτοσυκλέτας.

Το γυρολόγιό που είχε τότε, σε συνδυασμό με τις δοκιμές που έκανε με την τωρινή του ομάδα, TRT27, τον κάνουν να έχει ανεβασμένη αυτοπεποίθηση, βάζοντας ως στόχο να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα. Όπως είπε, η φετινή μοτοσυκλέτα είναι λίγο διαφορετική από αυτή που είχε πέρυσι στο TT, όμως διατηρεί αρκετά από τα γνώριμα σε εκείνον χαρακτηριστικά.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Από την μία ο Dunlop έχει να διαχειριστεί την οδήγηση σε πίστα, κάτι εντελώς διαφορετικό από το IOMTT και τους στενούς δημόσιους δρόμους του, αλλά και την νυχτερινή οδήγηση. Ο ίδιος βέβαια, θεωρεί ότι η θητεία του στους αγώνες δρόμου, και ιδιαίτερα στο TT, θα τον βοηθήσουν σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα, καθώς ο γύρος του νησιού απαιτεί περισσότερο από μιάμιση ώρα με ταχύτητες που σε πολλά σημεία ξεπερνάνε τα 300 χ.α.ω. Ο αναβάτης από την Βόρεια Ιρλανδία μάλιστα δεν απέρριψε το ενδεχόμενο να βρεθεί και σε άλλους αγώνες του EWC, με την Suzuka της Ιαπωνίας να είναι μία από τις πίστες που θέλει πολύ να προσθέσει στο αγωνιστικό του βιογραφικό.

Michael Dunlop – Έντεκα χρόνια μετά θα συμμετάσχει ξανά στις 24 ώρες του Le Mans με Honda Fireblade

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή του στον 24ωρο αγώνα του Le Mans αποτελεί πολύτιμο χρόνο πάνω σε μοτοσυκλέτα σε ανταγωνιστικές συνθήκες, στον δρόμο για τον North West 200, αλλά και το Isle of Man TT του 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα δεν έχει ανακοινώσει τα σχέδιά του για τους επερχόμενους αγώνες δρόμου.