H Πολυτίμη Κυριακοπούλου στο Libya Rally με Yamaha [Δελτίο Τύπου]

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/4/2016

Την Πέμπτη 14 Απριλίου ξεκίνησε η συμμετοχή της Πολυτίμης Κυριακοπούλου στο Libya Rally, έναν εξαιρετικά απαιτητικό επταήμερο αγώνα rally στο Μαρόκο που θα ολοκληρωθεί στις 21 Απριλίου, εκπροσωπώντας τη χώρα μας με τη μοναδική ελληνική συμμετοχή! Και σε αυτόν τον αγώνα, πραγματική εμπειρία ζωής, θα έχει μαζί της τον ιδανικότερο "σύντροφο",  μία ειδικά διαμορφωμένη και ολοκαίνουργια Yamaha WR450F η οποία της παραχωρήθηκε από την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε.
Η Πολυτίμη οδήγησε για πρώτη στα 16 παίρνοντας το παπί που τελικά δεν ήθελε η μεγαλύτερη αδελφή της, και η πρώτη της μοτοσυκλέτα ήταν ένα Yamaha XT350! Έβγαλε το Πολυτεχνείο με 3 παιδιά και στη συνέχεια έκανε και το τέταρτο! Ανάμεσα σε δουλειά, σπίτι, μεγάλωμα των παιδιών, ο χρόνος που έμενε για το χόμπυ ήταν ελάχιστος. Οδηγούσε όποτε δινόταν η ευκαιρία, κυρίως στο δρόμο όχι σε χώμα. Αρκετά αργότερα ανακάλυψε τις συγκινήσεις που προσφέρει η εκτός δρόμου οδήγηση και οι χωμάτινες διαδρομές. Τη συνάρπασε η αίσθηση ελευθερίας και περιπέτειας και αποφάσισε να δοκιμαστεί και στο Τrail Ride. To 2009 συμμετείχε για πρώτη φορά σε βαλκανικό αγώνα. Η εμπειρία ήταν καταλυτική και λίγα χρόνια αργότερα ήρθε μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση: το 2013 έτρεξε στο Touareg rally τερματίζοντας 27η στη γενική κατάταξη και 3η στην κατηγορία των γυναικών.


Όπως δηλώνει η ίδια: "Είναι τρομερή η αίσθηση της οδήγησης πάνω στην άμμο, σχεδόν απόκοσμη και αυτή η μαγεία της ερημιάς σε ένα ατελείωτο τοπίο ηρεμίας, μπορεί ξαφνικά να διακοπεί από μία καμήλα που εμφανίζεται κυριολεκτικά από το πουθενά! Για ένα τέτοιο ταξίδι θα ήθελα μόνον την καλύτερη, την απόλυτη WR450F."
H ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε. πιστή στο αγωνιστικό πνεύμα που διαπνέει κάθε δραστηριότητά της, αγκάλιασε με πολύ ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή τη συμμετοχή της Πολυτίμης Κυριακοπούλου στο Libya Rally παραχωρώντας της μια ολοκαίνουργια  Yamaha WR 450F, χορηγώντας τον κατάλληλο ειδικό εξοπλισμό για τη μοτοσυκλέτα και προσφέροντάς της τον απαραίτητο ρουχισμό και προστατευτικό εξοπλισμό μέσα από επιλεγμένα είδη της κορυφαίας εταιρείας Alpinestars.
Η Πολυτίμη έχοντας συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες Enduro στη χώρα μας και στα Βαλκάνια, θέλει να χαρεί τον αγώνα, να τερματίσει σε καλή θέση, αλλά και από μόνη της η συμμετοχή σε αυτό τον αγώνα είναι μία μοναδική εμπειρία ζωής. Είμαστε δίπλα της και της ευχόμαστε κάθε επιτυχία!
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από το ταξίδι της.

Erzbergrodeo 2022 - O Manuel Lettenbichler και η ΚΤΜ στο πρώτο σκαλί του βάθρου

Μόλις 8 τερματίσαντες στο χρονικό όριο του αγώνα, από τις 1.200 αρχικές συμμετοχές
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/6/2022
Ο Γερμανός εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ, Manuel Lettenbichler, κέρδισε για πρώτη φορά στην καριέρα του τον αγώνα του Erzbergorodeo 2022, αγώνα που πλέον αποτελεί παράλληλα και γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro της FIM.
 
Ο αγώνας του Erzbergrodeo αποτελεί εμβληματικό αγώνα της Hard Enduro Παγκόσμιας σκηνής, ενώ διεξάγεται στο βουνό Erzberg της Αυστρίας, μέσα σε ένα λειτουργικό ορυχείο που παράγει περισσότερους από 2 εκατομμύρια τόνους σιδηρομεταλλεύματος σε ετήσια βάση.
Πίσω από τον πρώτο για τον 3ο γύρο του FIM Hard Enduro του 2022, Manuel Lettenbichler, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Mario Roman της Sherco Factory Racing ενώ τρίτος ήταν ο αναβάτης της FMF KTM Factory Racing Trystan Hart. Ο Hart έγινε έτσι ο πρώτος Καναδός αγωνιζόμενος που ανεβαίνει στο βάθρο του «Σιδερένιου Γίγαντα», όπως είναι γνωστός ο αγώνας της Αυστρίας. Αξίζει να σημειωθεί πως στον αγώνα του 2022 μόλις οκτώ αναβάτες είδαν τη σημαία του τερματισμού στο χρονικό όριο των 4 ωρών που θέτει η διοργάνωση!
 
Το 2022 το θρυλικό Red Bull Erzbergrodeo επέστρεψε μετά από απουσία δύο ετών λόγω των μέτρων για τον Κορωνοϊό, στην 26 έκδοση του.
 
Ο αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing Manuel Lettenbichler οδήγησε την κούρσα των 500 αγωνιζομένων που πήραν την πρόκριση (από τους 1.200 αναβάτες του προλόγου), κερδίζοντας για πρώτη φορά τον αγώνα, έναν αγώνα που είχε κερδίσει και ο πατέρας του, Andreas, το 2015.
 
Όπως ήταν φυσικό, οι κορυφαίοι αγωνιζόμενοι είχαν προκριθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης, με τον Lettenbichler να ξεκινά πρώτος και να διατηρεί τη θέση αυτή μέχρι τον τερματισμό.
Αρχικά, ο Michael Walkner της GASGAS βρισκόταν κοντά στον Lettenbichler, ενώ τους ακολουθούσε ο εργοστασιακός αναβάτης της Husqvarna, Billy Bolt, ο Ρουμάνος Teodor Kabakchiev με ΚΤΜ, και ο Mario Roman της Sherco.
 
Η ατυχία χτύπησε τον Graham Jarvis της Husqvarna με το καλημέρα, καθώς ένα τεχνικό πρόβλημα τον καθήλωσε για περισσότερη από μια ώρα, μέχρι να επισκευάσει τη μοτοσυκλέτα του και να συνεχίσει.
 
Στη συνέχεια του αγώνα και στον νέο τομέα του «Udo’s Playground» -ένα ανηφορικό κομμάτι με μεγάλες πέτρες-, οι Lettenbichler, Walkner και Roman βρέθηκαν να παλεύουν κοντά ο ένας με τον άλλο, όμως στο διαβόητο κομμάτι «Carl’s Dinner» ο Lettenbichler μεγάλωσε τη διαφορά υπέρ του, ενώ ο Roman πέρασε τον Walkner.
Στα τελευταία στάδια ο Mario Roman πάλεψε για τη νίκη, όμως ο Mani διατηρούσε συνεχώς το πάνω χέρι, είτε με μικρή είτε με μεγαλύτερη διαφορά, για να τερματίσει μετά από τρεις ώρες αγώνα πρώτος, τρία λεπτά πριν τον αναβάτη της Sherco.
 
Τρίτος τελικά τερμάτισε ο Trystan Hart, στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του στο Erzbergrodeo.
Μάχη για την 4η θέση έδωσαν ο Billy Bolt με τον Alfredo Gomez, με τον Βρετανό να επικρατεί τελικά του Ισπανού, παίρνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στο Erzberg, παρά τους τραυματισμούς σε αστράγαλο και καρπό που τον ταλαιπωρούν ακόμα.
 
Ο φοβερός και τρομερός Graham Jarvis έκανε ένα από τα πιο επικά comeback του αγώνα, αφού μετά την επισκευή στη μοτοσυκλέτα του συνέχισε τον αγώνα από την 500η και τελευταία θέση, για να τερματίσει τελικά… 18ος!
 
Ο επόμενος αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Hard Enduro 2022, θα λάβει χώρα στι 8-10 Ιουλίου στην Abestone της Ιταλίας.
 
Αποτελέσματα Red Bull Erzbergrodeo 2022:
1. Manuel Lettenbichler (KTM) 2:58:51; 2. Mario Roman (Sherco) 3:02:17; 3. Trystan Hart (KTM) 3:11:53; 4. Billy Bolt (Husqvarna) 3:18:25; 5. Alfredo Gomez (GASGAS) 3:20:30; 6. Michael Walkner (GASGAS) 3:40:32; 7. Wade Young (Sherco) 3:55:13; 8. Matthew Green (KTM) 3:55:54…
 
Γενική Βαθμολογία Πρωταθλήματος FIM Hard Enduro 2022 μετά τον 3ο γύρο: 
1. Billy Bolt (Husqvarna) 45pts; 2. Mario Roman (Sherco) 43pts; 3. Manuel Lettenbichler (KTM) 40pts; 4. Graham Jarvis (Husqvarna) 37pts; 5. Teodor Kabakchiev (KTM) 35pts; 6. Alfredo Gomez (GASGAS) 33pts; 7. Wade Young (Sherco) 32pts; 8. Michael Walkner (GASGAS) 29pts; 9. David Cyprian (KTM) 16pts; 10. Matthew Green (KTM) 16pts…
 
Onboard video από τη μοτοσυκλέτα του Manuel Lettenbichler: