Η Bimota BX 450 στο Iταλικό Πρωτάθλημα Enduro

Ένα νέο Off-Road κεφάλαιο ξεκινά για την εταιρεία από το Rimini
Bimota BX450 στο ιταλικό Πρωτάθλημα Enduro
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/2/2023

Η GF Racing και οι Thomas Marini και Roberto Rossini ετοιμάζονται να γράψουν ένα νέο, Off-Road κεφάλαιο στην ιστορία της Bimota, καθώς για πρώτη φορά η εταιρεία που έγινε γνωστή για τις βελτιωμένες μοτοσυκλέτες επιδόσεων της με βάση “ασφάλτινα” μοντέλα άλλων εργοστασίων, θα λάβει μέρος σε Εθνικό Πρωτάθλημα Enduro.

Όπως σας είχαμε γράψει στην EICMA 2022 όπου παρουσιάστηκε η πρώτη Off-Road μοτοσυκλέτα της Bimota, η BX450 βασίζεται στον κινητήρα και το πλαίσιο του Kawasaki KX 450 -θυμηθείτε πως από το 2019 το Akashi κατέχει το 49,9% της ιταλικής εταιρείας-, όμως ως μια Bimota που σέβεται το... βελτιωτικό όνομα της εταιρείας έχει πάνω της δεκάδες χειροποίητες λεπτομέρειες και εξωτικά περιφερειακά. Στην EICMA η Bimota είχε δηλώσει πως θα λάβει μέρος σε πρωταθλήματα enduro με την BX450, και όπως αποδεικνύεται οι δηλώσεις αυτές δεν ήταν λόγια του αέρα.

Bimota

Τώρα, με ένα λιτό ανακοινωθέν στο facebook, η Bimota ανακοινώνει πως υποστηρίζει πλήρως την ομάδα GF Racing Team στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Enduro, με αναβάτες τον 5 φορές Πρωταθλητή Enduro / MX Ιταλίας Thomas Marini και τον Roberto Rossini, καβάλα στην BX450.

Bimota

Υπομονή τώρα μέχρι τις αρχές Μαρτίου, όπου και ξεκινά το Πρωτάθλημα Enduro της γείτονος χώρας, ώστε να δούμε τι θα καταφέρουν οι δυο αναβάτες της Bimota.

Ετικέτες

EnduroGP, Πορτογαλία – Ο Garcia κρατά την πρωτιά παρά την αντίσταση του Pichon

O πρωταθλητής Josep Garcia ήταν για μια φορά ακόμη ο κερδισμένος του τριημέρου
Josep Garcia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro οδηγήθηκε στην Πορτογαλία και την περιοχή της πόλης Fafe για τον πρώτο από δύο συνεχόμενους γύρους στο ίδιο μέρος, καθώς ολοκληρώθηκε το πρώτο μισό της χρονιάς.

Ο πρωταθλητής του 2025, Josep Garcia (KTM) ξεκίνησε νικηφόρα από το βράδυ της Παρασκευής (12/6) και το Akrapovic Super Test, με δεύτερο τον Zach Pichon (ΤΜ) και τρίτο τον Max Ahlin (Honda).

Κατά την πρώτη μέρα του διήμερου κυρίως αγώνα, Σάββατο 13/6, με κάμποση ζέστη και εντελώς ξηρές συνθήκες με πολλή σκόνη, ο Garcia πήρε τη νίκη της ημέρας, με τον Pichon να τερματίζει δεύτερος μετά από αντεπίθεση στις τρεις τελευταίες δοκιμασίες της, ενώ τρίτος κατετάγη ο Andrea Verona (KTM).

Η κυριακάτικη δράση (14/6) έγινε σε πιο ανεκτές συνθήκες, καθώς η έντονη ζέστη του Σαββάτου είχε υποχωρήσει λίγο, ενώ μια βροχή τα ξημερώματα βάρυνε ελαφρώς το έδαφος και περιόρισε τη σκόνη.

Αυτή τη φορά ωστόσο ήταν ο Pichon αυτός που ξεχώρισε από την αρχή και, παρά την έντονη πίεση του Garcia, ο Γάλλος της TM Racing κατάφερε να μείνει μπροστά και για οκτώ δευτερόλεπτα να πάρει τη νίκη της ημέρας, με δεύτερο τον Garcia και τρίτο τον Steve Holcombe (Honda) – ο οποίος είχε εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη την προηγούμενη μέρα.

Έτσι ο Garcia πρακτικά ενίσχυσε τη θέση του στην κορυφή της κατάταξης φτάνοντας στους 149, με τον Verona να παραμένει δεύτερος με 127 και τον Pichon να πλησιάζει ελάχιστα στους 108 βαθμούς.

Ας δούμε τι έγινε σε κάθε κατηγορία χωριστά:

Josep Garcia
Josep Garcia

Ε1

Ο Garcia ήταν ο νικητής και τις δύο μέρες, συνεχίζοντας το αήττητο σερί του για φέτος. Δεύτερος κατετάγη ο Morgan Lesiardo (Triumph) και τρίτος ο Antoine Magain (Sherco).

Ε2

Η σπουδαία εμφάνιση του Pichon στη Fafe σήμανε τη νίκη του και στην κατηγορία όπου μονομαχεί με τον Verona, ο οποίος περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με τρίτο τον Hamish McDonald (Sherco).

endurogp
Από αριστερά: Josep Garcia, Zach Pichon, Steve Holcombe

Ε3

Ο Theo espinasse (Fantic) πήρε μιαν αναπάντεχη νίκη στην Πορτογαλία κερδίζοντας την πρώτη μέρα και τερματίζοντας πέμπτος τη δεύτερη. Πίσω του ισοβάθμησαν ο Brad Freeman (Beta) που παραμένει πρωτοπόρος στην κατάταξη της Ε3, ο Albin Norbbin (Husqvarna) και ο Julien Roussaly (Sherco), ενώ ο άτυχος της ημέρας ήταν δίχως άλλο ο Holcombe που με το μηδενικό του Σαββάτου λόγω βλάβης έμεινε λίγο πιο πίσω στην κατάταξη της κατηγορίας.

Rachel Gutish
Rachel Gutish

Γυναίκες

H Αμερικανίδα Rahcel Gutish (Rieju) κυριάρχησε και τις δύο μέρες του αγώνα και έφυγε με το μέγιστο των βαθμών από τη Fafe, ενώ στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Καναδέζα Shelby Turner (Triumph) στην πρώτη της φετινή συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και τρίτη η Αγγλίδα Rosie Rowett (Rieju).

Ο επόμενος γύρος του EnduroGP θα επιστρέψει στη Fafe της Πορτογαλίας για έναν ακόμη αγώνα το ερχόμενο σαββατοκύριακο, 19-21/6.

Ετικέτες