Ο Jonny Walker στην Beta!

Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/1/2021

Προς τα τέλη της περασμένης χρονιάς, μετά την ολοκλήρωση του παγκόσμιου πρωταθλήματος SuperEnduro, η KTM είχε ανακοινώσει την αποδέσμευση του Jonny Walker από την εργοστασιακή της ομάδα, αναφέροντας πως μετά την επανασύσταση της ομάδας και της αλλαγές στο πρόγραμμα των πρωταθλημάτων enduro, ήταν δύσκολο να διατηρήσουν την συνεργασία τους μαζί του.

Σχεδόν αμέσως μετά το επίσημο δελτίου τύπου της ΚΤΜ, άρχισαν να κυκλοφορούν οι πληροφορίες για συμφωνία του Walker με την Beta, κάνοντας μάλιστα λόγο για κλεισμένη συμφωνία η οποία ήταν απλώς θέμα ημερών να ανακοινωθεί.

Τώρα, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και όλα τα παραπάνω επιβεβαιώθηκαν, μέσα από την ανακοίνωση του εργοστασίου της Beta για την συνεργασία της με τον πολυνίκη αναβάτη στον κόσμο του Hard Enduro για το 2021.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου της Beta, "Jonny έχει καθιερωθεί ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες της κατηγορίας, έχοντας αναδειχθεί νικητής σε πολλούς extreme αγώνες όπως το Erzbergrodeo, το SuperEnduro World Championship και το Romaniacs Hard Enduro. Ο Άγγλος αναβάτης θα συμμετέχει στο νέο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM Hard Enduro και στο SuperEnduro World Championship πάνω στη σέλα ενός δίχρονου Beta RR 300, με την υποστήριξη της Beta Factory Racing Team".

Ο Fabrizio Dini, Factory Beta Team Manager, καλωσόρισε τον Walker στην ομάδα λέγοντας ότι "όλοι στην Beta είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς που θα υποστηρίξουμε τον Jonny, ο οποίος είναι ένα επαγγελματίας και δυνατός αναβάτης παγκοσμίου επιπέδου. Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δουλέψουμε μαζί του γιατί γνωρίζουμε πως είναι σοβαρός και επαγγελματίας στην δουλειά του, με τα καλά αποτελέσματα να έπονται σίγουρα."

EnduroGP, Φινλανδία: Νίκες για την ΚΤΜ στο Vierumäki με Verona και Garcia [VIDEO]

Τις εντυπώσεις έκλεψε ο νεαρός Alex Puey στο βρεγμένο Super Test της Παρασκευής - Πάλι για την ΚΤΜ
EnduroGP Rnd 3
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/5/2026

Η άμμος, οι πέτρες και τα δασικά περάσματα του Γεωπάρκου του Salpausselkä δημιούργησαν ένα από τα πιο απαιτητικά Σαββατοκύριακα στον τρίτο γύρο της σεζόν, με τους εργοστασιακούς αναβάτες της KTM να κυριαρχούν και τα αποτελέσματα να κρίνονται κυριολεκτικά στα δευτερόλεπτα.

Η δράση στο Vierumäki ξεκίνησε το βράδυ της Παρασκευής με το AKRAPOVIC Super Test, το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό δυνατή βροχή και εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες. Εκεί, ο νεαρός Ισπανός Alex Puey της WP Eric Auge έκανε τη μεγάλη έκπληξη, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο απέναντι σε όλες τις συμμετοχές του EnduroGP και πανηγυρίζοντας την πρώτη του συνολική νίκη σε Super Test.

EnduroGP Rnd 3

Πίσω του βρέθηκαν οι Zach Pichon και Andrea Verona, με τον Josep Garcia να περιορίζεται στην τέταρτη θέση, σε μια ημέρα όπου η βροχή επιδείνωνε συνεχώς τις συνθήκες της διαδρομής, κάνοντας αδύνατο για τους έμπειρους αναβάτες να χτυπήσουν τον χρόνο του νεαρού Ισπανού.

EnduroGP Rnd 3

Το Σάββατο, στην πρώτη πλήρη ημέρα αγώνα, οι Josep Garcia και Andrea Verona έδωσαν μια πραγματική μάχη σώμα με σώμα. Ο Garcia ξεκίνησε ιδανικά, κερδίζοντας τα τρία πρώτα tests και χτίζοντας προβάδισμα από τον πρώτο κιόλας γύρο. Ωστόσο, ο Verona ανέβασε ρυθμό στη συνέχεια, βρήκε καλύτερο ρυθμό στις ειδικές και κατάφερε να ανατρέψει την κατάσταση στο τελευταίο Cross Test της ημέρας.

EnduroGP Rnd 3

Ο Ιταλός πήρε έτσι την πρώτη του συνολική νίκη για το 2026, επικρατώντας του ομόσταυλου του για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, με τον Zach Pichon να συμπληρώνει το βάθρο.

EnduroGP Rnd 3

Στην κατηγορία Youth, ο Valentin Mersin χάρισε στη Fantic μια σημαντική νίκη, ενώ έντονος ήταν ο ανταγωνισμός και στις κατηγορίες Junior, όπου συνεχίστηκε η δυνατή μάχη των νεαρών αναβατών σε όλο το τριήμερο.

EnduroGP Rnd 3

Την Κυριακή, ο Josep Garcia απάντησε άμεσα. Ο Ισπανός της KTM εμφανίστηκε αποφασισμένος από την αρχή της δεύτερης ημέρας και κατάφερε να πάρει τη νίκη στο EnduroGP, αφήνοντας δεύτερο τον Verona και τρίτο τον Steve Holcombe της Sherco.

EnduroGP Rnd 3

Η μάχη των δύο εργοστασιακών αναβατών της KTM εξελίχθηκε στο βασικό θέμα του αγώνα στη Φινλανδία, με τον Garcia να διατηρεί το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, αλλά τον Verona να δείχνει ότι πλέον έχει βρει ρυθμό και μπορεί να διεκδικήσει επάξια τον τίτλο.

EnduroGP Rnd 3

Ο αγώνας του Vierumäki επιβεβαίωσε επίσης την εξαιρετική κατάσταση της αγωνιστικής ομάδας της KTM στο EnduroGP, καθώς οι εργοστασιακοί της αναβάτες Garcia και Verona μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις και στις δύο ημέρες, σε έναν γύρο που συνδύασε γρήγορα περάσματα, τεχνικά κομμάτια και ασταθείς καιρικές συνθήκες.

EnduroGP Rnd 3

To ραντεβού του EnduroGP ανανεώνεται για τις 12 με 14 Ιουνίου του 2026, στo Fafe της Πορτογαλίας για τον 4ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, όπου οι Josep Garcia και Andrea Verona έχουν τις πρώτες δύο θέσεις με τον Pichon Zachary, Holcombe Steven και Brad Freeman να ολοκληρώνουν την πρώτη 5άδα, με 4 ακόμα γύρους να απομένουν.