Taddy Blazusiak - Τερματίζει τη συνεργασία του με τη Stark Future, χαρακτηρίζοντας “απρόβλεπτη” την ηλεκτρική Varg μετά από συμβάν! [VIDEO]

Ο Πολωνός εκτόξευσε τη μοτοσυκλέτα του στον Tim Apolle, ρίχνοντας το φταίξιμο στην έλλειψη συμπλέκτη της Varg
Taddy Blazusiak - Παράτησε τη Stark με αιχμηρές δηλώσεις
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/1/2025

Με ένα αιχμηρό ανακοινωθέν, ο βετεράνος Πρωταθλητής Hard Enduro Taddy Blazusiak ανακοινώνει τη μονομερή διακοπή του συμβολαίου του με την Stark Future, χαρακτηρίζοντας την ηλεκτρική και πανίσχυρη μοτοσυκλέτα “απρόβλεπτη”, και ρίχνοντας στη Varg το φταίξιμο για ένα συμβάν στον δεύτερο αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperEnduro 2025.

Τι έγινε ακριβώς στη Riesa; Ο Taddy με την ηλεκτρική Varg είχε μια μάχη στα προκριματικά με τον Γερμανό Tim Apolle που οδηγούσε μια θερμική Beta. Σε ένα σημείο της πίστας, άγνωστο γιατί, ο Tim σταμάτησε μπροστά στον Taddy. Το έκανε για να τον εμποδίσει, επειδή είχε θυμώσει μαζί του; Μπορεί, καθώς ο Γερμανός δείχνει να σταματά χωρίς λόγο μπροστά στον αναβάτη της Stark Future, γυρίζει το κεφάλι του και τον κοιτάζει, όμως θα μπορούσε απλώς να ετοιμαζόταν να ξεκολλήσει την Beta του από τον κορμό που βρισκόταν μπροστά του. Αμέσως μετά, ο Taddy ανοίγει το γκάζι, η Varg εκτοξεύεται μπροστά με σούζα, και σκάει πάνω στον Γερμανό! Ο Apolle καταφέρνει να αποφύγει τα χειρότερα αφού έσκυψε και… εγκατέλειψε το “σκάφος”, όμως θυμωμένος ξεκίνησε να σπρώχνει τον Taddy και να του φωνάζει. Ο Πολωνός δεν έδωσε εκείνη τη στιγμή συνέχεια στο επεισόδιο, έσπρωξε τη μοτοσυκλέτα του περνώντας την πάνω από την πεσμένη Beta, καβάλησε και συνέχισε την προσπάθειά του.

Tim Apolle

Μετά τον αγώνα, ο Apolle πόσταρε στο facebook μια φωτογραφία από τα δοκιμαστικά, που δείχνουν τον ίδιο και τον Taddy, συνοδεύοντάς την με το κείμενο: “Ναι, αυτός είναι ο Taddy και εγώ. Ένα μικρό δράμα συνέβη το περασμένο Σαββατοκύριακο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά και όλοι ζούμε και μαθαίνουμε και είμαστε απλά άνθρωποι, προσπαθώντας να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας εντός και εκτός πίστας. Το να εκτοξεύεις τη μοτοσυκλέτα σου πάνω σε άλλον δεν είναι σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνει ένας επαγγελματίας αθλητής... αλλά τέλος πάντων. Προφανώς υπήρχε ένταση, κάθε αγωνιζόμενος ξέρει τι εννοώ. Είναι τρελό πώς το γερμανικό κοινό γιούχαρε τον Taddy, αλλά επειδή ήταν ο ήρωας της παιδικής μου ηλικίας ηρεμήστε και ας συνεχίσουμε τους αγώνες.”

Το σκηνικό θα μπορούσε να είχε τελειώσει εδώ, ίσως και με συγγνώμες εκατέρωθεν και κάποιες διευκρινήσεις, όμως το δράμα συνεχίστηκε αρχικά με φωνές και χαρακτηρισμούς στα pits από αναβάτες και ομάδες, και συνεχίστηκε με την ανάρτηση ανακοίνωσης του Taddy στα social media, ο οποίος έριξε το φταίξιμο στη μοτοσυκλέτα της Stark Future, δηλώνοντας πως σταματά να αγωνίζεται με την εταιρεία!

Taddy Blazusiak

Συγκεκριμένα η δήλωση του Blazusiak έχει ως εξής: “Σας ενημερώνω πως από τις 15-1-2025 τερματίζω μονομερώς το συμβόλαιό μου με την Stark Future και αρνούμαι να αγωνιστώ στους επόμενους αγώνες. Θα ήθελα επίσης να εκφράσω τη συγγνώμη μου για το συμβάν στο γερμανικό GP, που δεν έγινε από πρόθεσή μου και συνέβη λόγω της απρόβλεπτης αντίδρασης της μοτοσυκλέτας.”

Blazusiak

Θυμίζουμε πως ο Taddy ήταν το μεγάλο όνομα της Stark Future τα περασμένα δύο χρόνια, με στόχους την κατάκτηση νικών και τίτλων σε SuperEnduro και EnduroCross ενάντια στις θερμικές μοτοσυκλέτες. Κι αφού FIM και Stark Future τα βρήκαν μετά από μια τρικυμιώδη αρχή της συμμετοχής της σουηδικής εταιρείας ενάντια στις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες, και αφού η Stark παρουσίασε μετά το MX μοντέλο της και την Enduro μοτοσυκλέτα Stark Varg EX, φτάσαμε στη σεζόν SuperEnduro 2025. Εδώ, με τις νέες προδιαγραφές που θέσπισε η FIM, η μοτοσυκλέτα της Stark Future περιορίστηκε σε δύναμη ενώ δέχθηκε και “’έρμα”, ώστε να είναι δίκαιος ο ανταγωνισμός με τα βενζινοκίνητα μοντέλα, με τον Taddy να μη συμφωνεί με τους περιορισμούς και να μην καταφέρνει να πιάσει το όριο για τον πρώτο αγώνα του SuperEnduro -αντίθετα με τον ομόσταυλό του Eddie Karlsson, ο οποίος προσαρμόστηκε καλύτερα.

Ούτε στον 2ο αγώνα του 2025 -και μετά το συμβάν με τον Apolle στα δοκιμαστιά- κατάφερε να βαθμολογηθεί ο Blazusiak, ενώ αντίθετα ο Karlsson κατάφερε ακόμα και να ανέβει στο βάθρο σε έναν από τους 3 αγώνες του γύρου, στην τρίτη θέση, μια ιστορική επίδοση για τη Stark Future και γενικότερα για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Τώρα αναμένουμε να δούμε την απάντηση της Stark, και το αν όντως η σχέση των Σουηδών με τον Πολωνό έφτασε στο τέλος της.

Ετικέτες

EnduroGP – Ο Andrea Verona ανανέωσε το συμβόλαιό του με την GASGAS Factory Racing

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro συνεχίζει και μετά το 2025 με την εργοστασιακή ομάδα των κόκκινων
motomagEnduroGP – Ο Andrea Verona ανανέωσε το συμβόλαιό του με την GASGAS Factory Racing
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Ο Andrea Verona, υπέγραψε πολυετή επέκταση του συμβολαίου του με την GASGAS Factory Racing, με τον αστέρα του EnduroGP και έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να συνεχίζει από το 2025 και μετά την πορεία του ως εργοστασιακός αναβάτης της εταιρείας του Ομίλου Pierer, ενώ για το 2024 θα συμμετάσχει τόσο στην μεγάλη κατηγορία, EnduroGP, όσο και στην Enduro2.

Η φετινή χρονιά αποτελεί την τέταρτη του Andrea Verona με την GASGAS, έχοντας σημειώσει ήδη ιδιαίτερη επιτυχία. Από το 2021, όταν και ντύθηκε για πρώτη φορά με τα κόκκινα χρώματα, ο 24χρονος Ιταλός βρέθηκε στην κορυφή της Enduro1 κατηγορίας για δύο συνεχόμενες χρονιές. Το 2022 κατάφερε να κυριαρχήσει στον θεσμό, εξασφαλίζοντας τον πρώτο του Παγκόσμιο τίτλο EnduroGP.

EnduroGP – Ο Andrea Verona ανανέωσε το συμβόλαιό του με την GASGAS Factory Racing

Το 2023, ο Verona βρέθηκε πάνω στην σέλα ενός EC 350F για την Enduro2 κατηγορία, με τον Ιταλό να έχει μία πολύ δυνατή χρονιά στο πρωτάθλημα EnduroGP. Από τους 14 συνολικά αγώνες, ο Andrea κατάφερε να πατήσει τις μπότες του 8 φορές στο βάθρο, για να πάρει την δεύτερη θέση στην κατηγορία E2 και την τρίτη γενικής στα EnduroGP.

EnduroGP – Ο Andrea Verona ανανέωσε το συμβόλαιό του με την GASGAS Factory Racing

Στις 5 Απριλίου ξεκίνησε το EnduroGP 2024 στην Πορτογαλία, με τον Verona να έχει θέσει ως στόχο την κατάκτηση του φετινού τίτλου EnduroGP.

EnduroGP – Ο Andrea Verona ανανέωσε το συμβόλαιό του με την GASGAS Factory Racing

Ετικέτες