Kymco K Rider 400

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

25/10/2016

Πριν από λίγες μέρες είχαμε γράψει εδώ, σχετικά με την πρώτη μοτοσυκλέτα που επρόκειτο να παρουσιάσει η Kymco, και τώρα την βλέπουμε για πρώτη φορά με "σάρκα και οστά" σε φωτογραφία που ανέβηκε ιστοσελίδα από την Ταϊβάν, από την Έκθεση που γίνεται στην Κίνα.
Πρόκειται για το Κ Rider που προορίζεται για τις αγορές τις Ασίας –και ειδικότερα της Ιαπωνίας- γι' αυτό και διαθέτει τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του Kawasaki ER-4 της μικρότερης δηλαδή έκδοσης του ER-6. Πέρα απ' αυτό, είναι ακριβώς ίδιο με την έκδοση των 650 κυβικών που θα έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά, μόνο που στα 400 κυβικά η απόδοση είναι 42 ίπποι και 3,7 χιλιογραμμόμετρα ροπής.
Οι ομοιότητες με το δικύλινδρο της Kawasaki δεν σταματούν στον κινητήρα, καθώς τα βασικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά δείχνουν ίδια, παρά τους ελαφρώς διαφορετικούς σωλήνες του πλαισίου. Το σχεδόν οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ προέρχεται από την ίδια πηγή έμπνευσης, ενώ η διαφοροποίηση έχει να κάνει με την αισθητική της μοτοσυκλέτας, με πιο επιθετική σχεδίαση και έναν ιδιαίτερα όμορφο οριζόντιο προβολέα που θυμίζει Benelli TNT, ενώ το ρεζερβουάρ και η ουρά θυμίζουν περισσότερο το ER-6.
Το βάρος για την έκδοση των 400 κυβικών ανακοινώνεται στα 210 κιλά (πλήρες υγρών), ένα νούμερο που θεωρείται υψηλό ακόμη και για την έκδοση των 650 κυβικών! Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του και η διαθεσιμότητά του, και περιμένουμε την παρουσίαση του 650 στην EICMA τις προσεχείς ημέρες.

Triumph Street Triple 765 RX 2026 - Νέα έκδοση με κορυφαία περιφερειακά, έτοιμη για trackday

Ανάρτηση Ohlins και στα δύο άκρα, ψηλά κλιπόν και 188 κιλά πλήρης υγρών
Triumph Street Triple 765 RX 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/11/2025

Η Triumph παρουσίασε τη Street Triple 765 RX που έρχεται να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας της τρικύλνδρης γυμνής με αλλαγές που θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως σε trackday. 

Η πρώτη φορά που είδαμε τα αρχικά "RX" σε Street Triple ήταν το 2015 με εκείνη την έκδοση να έχει επίσης αλλαγές που την έκαναν πιο διασκεδαστική και αποδοτική σε περιβάλλον πίστας.

Η Street Triple 765 RX, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας Motorcycle Live στο Birmingham της Αγγλίας, θα είναι διαθέσιμη μόνο για ένα έτος και έρχεται για να αποτελέσει το "απόλυτο όπλο σε πίστα", σύμφωνα με την Τriumph που επιμελήθηκε δεόντως για να πιάσει τόπο ο λόγος της.

Τη μεγάλη διαφορά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων την κάνουν οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι NIX30 και piggyback αμορτισέρ STX40. Το πιρούνι έχει διαδρομή 115 χλστ. και το αμορτισέρ δίνει στον πίσω τροχό 131,2 χλστ. διαδρομής.

Την πέδηση αναλαμβάνουν οι ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες Brembo Stylema που συνδυάζονται με ακτινική τρόμπα Brembo MCS, η οποία έχει ρυθμιζόμενη σε απόσταση μανέτα ενώ ρυθμίζεται ως προς την αναλογικότητα στο τράβηγμα της μανέτας.

Για τη βρετανική sport naked επιλέχθηκαν τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ενώ στον εξοπλισμό ανήκουν μεταξύ άλλων η TFT οθόνη των πέντε ιντσών, το quickshifter, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο βοηθημάτων για τον αναβάτη με Cornering ABS και Traction Control και λειτουργία πίστας για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. 

Αλλαγές στον δυνατό εν σειρά τρικύλινδρο των 765 κ.εκ. δεν έχουμε με την ισχύ του να φτάνει τους 128 ίππους και τη ροπή στα 8,16 kg.m ροπής στις 12.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Άλλες αποκλειστικότητες που χαρακτηρίζουν τη Street Triple 765 RX είναι η πάνω billet αλουμινένια πλάκα το όνομα της έκδοσης που έχει χαραχτεί με lazer στο τελικό, τα ψηλά κλιπόν και η διαφορετική επένδυση της σέλας που φέρει και το σήμα της έκδοσης. 

Αποκλειστικός είναι και ο χρωματικός συνδυασμός Matt Aluminium Silve/Diablo Red με ασημί ματ εμπρός φτερό, ρεζερβουάρ και ουρά και κόκκινο υποπλαίσιο, πλαϊνά πλαστικά και ζάντες. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός αποτίνει φόρο τιμής στο πρώτο Street Triple RX.