Με το MOTO στην Intermot

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Όπως έχετε καταλάβει, βρισκόμαστε ήδη στην Intermot στην Κολονία πριν καν ανοίξει τις πύλες της η Έκθεση για τους δημοσιογράφους. Πολλά από τα περίπτερα βάζουν τις πινελιές της τελευταίας στιγμής κι εμείς έχουμε ήδη τις πρώτες πληροφορίες για πολλά από τα μοντέλα που θα κάνουν αύριο επισήμως το παγκόσμιο ντεμπούτο τους.


Η Suzuki θα δείξει στην Κολονία πέντε νέα μοντέλα, ενώ για την EICMA έχει κρατήσει άλλα τέσσερα. Μεταξύ αυτών που θα δούμε σε λίγες ώρες θα είναι το ολοκαίνουργιο GSX-R1000, δύο νέα GSX-S (το ένα με 750 κυβικά) και δύο αναβαθμισμένες εκδόσεις των V-Strom.
Η BMW έχει επικεντρωθεί πάνω στην πλατφόρμα του R Nine T και θα δείξει την έκδοση Racer και μια χαμηλότερου κόστους, την Pure, ενώ θα κάνει την επίσημη πρώτη της και μια έκδοση sport touring του εξακύλινδρου Κ1600 που στοχεύει στον ανταγωνισμό των Hayabusa και GTR-1400.
Μία από τις εκπλήξεις που ετοιμάζει η Yamaha είναι μια παραλλαγή του MT-07 σε μορφή Dragster, ενώ η ΚΤΜ θα δείξει τον αντικαταστάτη του 1050 Adventure, το 1090 Adventure, όπως και το 1290 Adventure, με χυτές ζάντες στον εξοπλισμό τους, καθώς θα δούμε και το ανανεωμένο 1290 Adventure R.
Η Honda κρατάει περισσότερο το μυστήριο, αφού είδαμε δύο μοτοσυκλέτες σκεπασμένες, οι οποίες όσο μπορέσαμε να διακρίνουμε στοχεύουν στην αγορά των νέο-ρετρό, αλλά κι ένα βελτιωμένο VFR800.
Η Triumph θα δώσει το παρόν με ένα Street Twin με χαμηλότερη απόδοση προκειμένου να εναρμονιστεί με τους περιορισμούς της κατηγορίας Α2 των διπλωμάτων και χαμηλότερη σέλα στα 780mm, αλλά και με το Street Cup που είναι η πιο σπορ έκδοση του Street Twin, ενώ η Kymo θα παρουσιάσει το AK550, ένα scooter εξοπλισμένο με πλούσιες τουριστικές δυνατότητες.


Από αύριο το πρωί θα ξεκινήσει ο καταιγισμός των παρουσιάσεων νέων μοντέλων κι εμείς φυσικά θα είμαστε εκεί για να σε μεταφέρουμε ό,τι συμβαίνει ακριβώς τη στιγμή που συμβαίνει. Μείνετε συντονισμένοι στο site και στην σελίδα του περιοδικού στο Facebook για να βλέπετε live όλα τα νέα μοντέλα! Ακολουθεί το πρόγραμμα με τη σειρά των εταιρικών παρουσιάσεων που ξεκινάει στις 11:00 και τελειώνει στις 20:00

BMW
Kawasaki
Suzuki
Yamaha
Triumph
KTM
Harley-Davidson
Honda
Piaggio
Kymco
Ducati

Honda: Προσθέτει κι άλλη γραμμή παραγωγής δικύκλων στην Ινδία – Δυνατότητα επιπλέον 670.000 μονάδων ετησίως

Στοχεύουν στην παραγωγή 8 εκατομμύριων μονάδων ετησίως το 2028
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Η Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited (HMSI) ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει και τρίτη γραμμή παραγωγής στο δεύτερο εργοστάσιο της στην Ινδία, που θα παράγει 670.000 δίκυκλα ετησίως.

Σας είχαμε ενημερώσει πέρυσι, πως η ιαπωνική εταιρεία ετοιμαζόταν για την προσθήκη τέταρτης γραμμής παραγωγής στο πρώτο εργοστάσιο της στο Vithalapur και σήμερα η θυγατρική εταιρεία της Honda στην Ινδία ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει και τρίτη γραμμή παραγωγής στο δεύτερο της εργοστάσιο στην Tapukara.

Η νέα γραμμή παραγωγής υπολογίζεται πως θα αρχίσει να λειτουργεί το 2028, με ετήσια παραγωγική δυνατότητα 670,000 μονάδων, κάτι που θα αυξήσει την συνολική ετήσια παραγωγή του εργοστασίου στα 2,01 εκατομμύρια μονάδες. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο άρχισε να λειτουργεί τον Ιούλιο του 2011 με ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων, η οποία αυξήθηκε σε 1,2 εκατομμύρια μονάδες τον Μάρτιο του 2012.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στη ζήτηση για δίκυκλα στην Ινδία, η οποία αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται, η HMSI θα επενδύσει 140 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει ένα οικόπεδο έκτασης 74.000 στρεμμάτων δίπλα στο εργοστάσιο, ώστε να μπορέσει να επεκταθεί. Η νέα γραμμή παραγωγής θα είναι ικανή να παράξει 670.000 σκούτερ και μοτοσυκλέτες 125-160 κυβικών ετησίως, κάτι που θα δημιουργήσει παράλληλα 2.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η HMSI σχεδιάζει την γενικότερη ανάπτυξή της παραγωγικής της ικανότητας και σκοπεύει να την αυξήσει από τα 6,25 εκατομμύρια μονάδες που είναι σήμερα σε περίπου 8 εκατομμύρια μονάδες ετησίως έως το 2028.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Tsutsumu Otani, δήλωσε: “Η αγορά δικύκλων στην Ινδία συνεχίζει να επεκτείνεται σταθερά παράλληλα με την οικονομική ανάπτυξη. Η Honda θα συνεχίσει να ενισχύει συνεχώς το σύστημα εφοδιασμού της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη των πελατών της, τόσο στην Ινδία όσο και σε όλο τον κόσμο. Μέσω της πρόσθετης επένδυσης στο δεύτερο εργοστάσιο, θα προσφέρουμε ελκυστικά προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης των πελατών μας.”