Με το MOTO στην Intermot

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Όπως έχετε καταλάβει, βρισκόμαστε ήδη στην Intermot στην Κολονία πριν καν ανοίξει τις πύλες της η Έκθεση για τους δημοσιογράφους. Πολλά από τα περίπτερα βάζουν τις πινελιές της τελευταίας στιγμής κι εμείς έχουμε ήδη τις πρώτες πληροφορίες για πολλά από τα μοντέλα που θα κάνουν αύριο επισήμως το παγκόσμιο ντεμπούτο τους.


Η Suzuki θα δείξει στην Κολονία πέντε νέα μοντέλα, ενώ για την EICMA έχει κρατήσει άλλα τέσσερα. Μεταξύ αυτών που θα δούμε σε λίγες ώρες θα είναι το ολοκαίνουργιο GSX-R1000, δύο νέα GSX-S (το ένα με 750 κυβικά) και δύο αναβαθμισμένες εκδόσεις των V-Strom.
Η BMW έχει επικεντρωθεί πάνω στην πλατφόρμα του R Nine T και θα δείξει την έκδοση Racer και μια χαμηλότερου κόστους, την Pure, ενώ θα κάνει την επίσημη πρώτη της και μια έκδοση sport touring του εξακύλινδρου Κ1600 που στοχεύει στον ανταγωνισμό των Hayabusa και GTR-1400.
Μία από τις εκπλήξεις που ετοιμάζει η Yamaha είναι μια παραλλαγή του MT-07 σε μορφή Dragster, ενώ η ΚΤΜ θα δείξει τον αντικαταστάτη του 1050 Adventure, το 1090 Adventure, όπως και το 1290 Adventure, με χυτές ζάντες στον εξοπλισμό τους, καθώς θα δούμε και το ανανεωμένο 1290 Adventure R.
Η Honda κρατάει περισσότερο το μυστήριο, αφού είδαμε δύο μοτοσυκλέτες σκεπασμένες, οι οποίες όσο μπορέσαμε να διακρίνουμε στοχεύουν στην αγορά των νέο-ρετρό, αλλά κι ένα βελτιωμένο VFR800.
Η Triumph θα δώσει το παρόν με ένα Street Twin με χαμηλότερη απόδοση προκειμένου να εναρμονιστεί με τους περιορισμούς της κατηγορίας Α2 των διπλωμάτων και χαμηλότερη σέλα στα 780mm, αλλά και με το Street Cup που είναι η πιο σπορ έκδοση του Street Twin, ενώ η Kymo θα παρουσιάσει το AK550, ένα scooter εξοπλισμένο με πλούσιες τουριστικές δυνατότητες.


Από αύριο το πρωί θα ξεκινήσει ο καταιγισμός των παρουσιάσεων νέων μοντέλων κι εμείς φυσικά θα είμαστε εκεί για να σε μεταφέρουμε ό,τι συμβαίνει ακριβώς τη στιγμή που συμβαίνει. Μείνετε συντονισμένοι στο site και στην σελίδα του περιοδικού στο Facebook για να βλέπετε live όλα τα νέα μοντέλα! Ακολουθεί το πρόγραμμα με τη σειρά των εταιρικών παρουσιάσεων που ξεκινάει στις 11:00 και τελειώνει στις 20:00

BMW
Kawasaki
Suzuki
Yamaha
Triumph
KTM
Harley-Davidson
Honda
Piaggio
Kymco
Ducati

Χρυσό βραβείο για τη Honda WN7 στο iF Design Award 2026

Σχεδιαστική διάκριση για τη γυμνή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
WN7 Design Award
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

20/3/2026

Η Honda ανακοίνωσε ότι η νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα WN7 απέσπασε το Gold Award στην κατηγορία Σχεδιασμού Προϊόντων του iF Design Award 2026, ενός από τους πιο αναγνωρισμένους θεσμούς βράβευσης σχεδιασμού παγκοσμίως. Πρόκειται για την πρώτη φορά που προϊόν της Ιαπωνικής εταιρείας κατακτά τη συγκεκριμένη διάκριση στον θεσμό.

Η WN7 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό naked μοντέλο της Honda στην κατηγορία FUN και εξελίχθηκε με το μότο “Be the Wind”, προσπαθώντας να ενσαρκώσει την ελευθερία της κίνησης και τη νέα εποχή βιώσιμης μετακίνησης. Η μοτοσυκλέτα αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής της εταιρείας για την επίτευξη μιας κοινωνίας με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.

Νέα κατασκευαστική αρχιτεκτονική

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της WN7 είναι η υιοθέτηση της “frameless” αρχιτεκτονικής, όπου το περίβλημα της μπαταρίας λειτουργεί ως βασικό δομικό στοιχείο εν είδει πλαισίου. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει σημαντική μείωση βάρους και μεγαλύτερη ευελιξία στη διάταξη των επιμέρους εξαρτημάτων, συμβάλλοντας σε μια πιο συμπαγή μοτοσυκλέτα.

WN7

Σε επίπεδο επιδόσεων, η WN7 αποδίδει έως 50 kW (σχεδόν 68 ίππους) ισχύος, αντίστοιχη με μια συμβατική μοτοσυκλέτα 600 κυβικών, ενώ η μέγιστη ροπή άνω των 10 κιλών παραπέμπει σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας κυβισμού.

Design με ουσία

Η σχεδιαστική προσέγγιση της Honda εστιάζει στην λειτουργικότητα, με τις επιφάνειες της WN7 να είναι ομαλές και ρευστές. Ξεχωρίζει το εμπρός φωτιστικό σώμα με την χαρακτηριστική οριζόντια μπάρα, ως οπτική υπογραφή του μοντέλου. Το χρωματικό θέμα βασίζεται στο μαύρο, με χρυσές λεπτομέρειες που αναδεικνύουν επιλεγμένα μηχανικά μέρη, ενισχύοντας τον premium χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Σύμφωνα με την κριτική επιτροπή του iF Design Award, η Honda WN7 καταφέρνει να μεταφέρει το DNA της εταιρείας σε μια νέα ηλεκτρική ταυτότητα.

WN7

Ο Toshinobu Minami, Υπεύθυνος του Κέντρου Σχεδιασμού στο R&D της Honda, δήλωσε, "η Honda WN7 κατάφερε να κερδίσει το Gold Award στον παγκοσμίου φήμης θεσμό iF Design Awardκαι νιώθουμε ιδιαίτερη τιμή για αυτή την πρώτη μας διάκριση στο ανώτατο επίπεδο. Πιστεύουμε ότι η επιτροπή αναγνώρισε τη νέα αξία που φέρνει η εποχή της ηλεκτροκίνησης, τη χαρά της ελεύθερης κίνησης σαν τον άνεμο, τόσο από πλευράς λειτουργικότητας όσο και σχεδίασης. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που εμπνέουν και διευρύνουν τις δυνατότητες της ζωής των ανθρώπων."

Με τη WN7, η Honda προσπαθεί να πείσει το παραδοσιακό κοινό της ότι η ηλεκτροκίνηση δεν αφορά μόνο την τεχνολογία και την οικολογία, αλλά και την αίσθηση, φέρνοντας στο προσκήνιο μια νέα γενιά μοτοσυκλετών FUN που προσπαθούν να αλλάξουν τα δεδομένα, μιλώντας στο συναίσθημα του αναβάτη.