MotoGP video: Η πτώση του Petrucci στον Quartararo και οι δηλώσεις τους

Μία στιγμή που θα μπορούσε να εξελιχθεί χειρότερα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/10/2019

Την εκκίνηση των MotoGP στην Αυστραλία καθόρισε η σύγκρουση στον δεύτερο γύρο του Petrucci με τον Quartararo και για την ακρίβεια του Petrucci μονάχου, χωρίς μοτοσυκλέτα, πάνω στην Yamaha του Quartararo.

Ήταν ένας αγώνας με πολλές εναλλαγές στην πρώτη θέση και πολλές μάχες ακόμη κι όταν ξεκαθάρισαν οι βασικοί διεκδικητές που θα ανέβαιναν στο βάθρο. Για να θυμηθείτε τον αγώνα ανατρέξτε στην λεπτομερή περιγραφή του, εδώ.

Η πτώση ωστόσο στην αρχή ήταν από τις πλέον θεαματικές και αποτελεί ευτύχημα που δεν τραυματίστηκε κανείς, αν κι αυτό είναι σχετικό. Ο Fabio ήταν τραυματισμένος από την Παρασκευή με μία τρομακτική πτώση στην FP2 που τον έστειλε για εξετάσεις και τον άφησε να κουτσαίνει, ενώ ο Danilo χρειαζόταν μία καλή θέση για να βάλει μεγαλύτερο εμπόδιο στην προσπάθεια της Honda να κλέψει τον τίτλο της καλύτερης ομάδας, ή πιο σωστά να κόψει τον Marquez στην επέλαση που πραγματοποιεί για να κερδίσει και τον τίτλο της ομάδας μόνος του τελείως…

Αμέσως μετά οι δύο αναβάτες πραγματοποίησαν δηλώσεις, με τον Quartararo να είναι απόλυτα ψύχραιμος και να ξεχωρίζει για άλλη μία φορά ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης. Είπε πως αυτά συμβαίνουν και πως οι αγώνες έχουν ρίσκο. Τόνισε πως έκανε και ο ίδιος ένα λάθος από το οποίο θα μπορούσε να είχε ανακάμψει και να τερματίσει εντός δεκάδας, αλλά σε κάθε περίπτωση αυτός είναι ο πρώτος του χρόνος στα MotoGP και είναι φυσιολογικό να κάνει λάθη από τα οποία άλλωστε θα μάθει και πιο γρήγορα.

Ο Petrucci ήταν ξεκάθαρα απογοητευμένος, όπως το τόνισε και ο ίδιος. Χτύπησε στον αστράγαλο και περίμενε να προχωρήσει και σε περισσότερες εξετάσεις στους συνδέσμους του αστραγάλου. Ακούμπησε με τον Marquez, είδε και τον Quartararo εμπρός να κόβει και να φεύγει δεξιά και αμέσως μετά η πρόσφυση πίσω είχε χαθεί. Έριξε όλο το φταίξιμο στην μοτοσυκλέτα του, καθώς δεν φρενάρισε αλλά ούτε άνοιξε και το γκάζι όπως υποθέτει κανείς κοιτώντας ως θεατής το περιστατικό. Είναι κρίμα, είπε, γιατί ήταν γρήγορος όλο το σαββατοκύριακο σε όλες τις συνθήκες που επικράτησαν και δεν ήταν και λίγες, έτσι άστατος που ήταν ο καιρός.

 


Ετικέτες

Honda: Ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο εργοστάσιο παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία

Η αρχική ετήσια παραγωγική δυνατότητα θα είναι 100.000 μοτοσυκλέτες
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Η Honda Turkiye A.S. (HTR) εγκαινίασε τη νέα παραγωγική μονάδα της στην Aliaga της Σμύρνης, για να γίνει το 38ο εργοστάσιο του μεγαλύτερου κατασκευαστή μοτοσυκλετών παγκοσμίως.

Η Τουρκία έχει εξελιχθεί σε μία από τις βασικές αναπτυσσόμενες αγορές της Honda και η εταιρεία την περσινή χρονιά κατέλαβε την πρώτη θέση στην τούρκικη αγορά για 11η συνεχόμενη χρονιά.

Η παραγωγή στην Aliaga ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2026, με αρχική ετήσια παραγωγική ικανότητα 100.000 μοτοσυκλετών και δυνατότητα επέκτασης σε 200.000 μονάδες στο μέλλον. Η μονάδα αναμένεται να δημιουργήσει περίπου 300 άμεσες θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

Honda

Οι νέες εγκαταστάσεις εκτείνονται σε συνολική έκταση 100.000 τετραγωνικών μέτρων, εκ των οποίων τα 45.000 τετραγωνικά μέτρα είναι εσωτερικοί χώροι, οι οποίοι θα χρησιμοποιηθούν για σκοπούς logistics.

Στην τελετή εγκαινίων παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Honda Motor Europe, της διοίκησης της Honda Türkiye, δημόσιων φορέων, τοπικών αρχών και επιχειρηματικών εταίρων, υπογραμμίζοντας τη στενή συνεργασία μεταξύ της Honda και της περιοχής.

Ο Hans de Jaeger, Πρόεδρος και Διευθυντής της Honda Motor Europe, δήλωσε: “Η έναρξη της παραγωγής στο εργοστάσιο μοτοσυκλετών της Honda Türkiye αποτελεί μια ισχυρή έκφραση της εμπιστοσύνης μας στην αγορά, της σημασίας της για τις παγκόσμιες δραστηριότητές μας, καθώς και της δέσμευσής μας για μακροπρόθεσμη συνεργασία και ευημερία. Πιστεύουμε ειλικρινά ότι αυτή η εγκατάσταση θα συμβάλει σημαντικά τόσο στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Honda όσο και στους στόχους της Τουρκίας για βιομηχανική ανάπτυξη, απασχόληση και βιώσιμη ανάπτυξη.”