2η Χειμερινή Συνάντηση Ελληνικής Μοτοσυκλειστικής Ομοσπονδίας

Στον Βόλο στις 13-15 Δεκεμβρίου 2024 - Αναμένονται περισσότερες από 1.000 συμμετοχές
2η χειμερινή συνάντηση ΕΛΜΟΤΟ 2024
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2024

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει τη δεύτερη χειμερινή συνάντηση των μελών της, με τον Βόλο να αποτελεί την πόλη που θα την φιλοξενήσει.

Η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο δίνει το στίγμα της για μια νέα αρχή στον χώρο, θέλοντας να σβήσει τα κακώς κείμενα των προηγούμενων συγκεντρώσεων μοτοσυκλετιστών, και να διαδώσει μια νέα, υγιή εικόνα για τη μοτοσυκλέτα, όπως ακριβώς της αρμόζει.

Σύμφωνα και με τη σχετική ανάρτηση στη σελίδα της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. στο Facebook, η περσινή απόλυτα επιτυχημένη 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών στα Λουτρά Πόζαρ έβαλε πολύ ψηλά τον πήχη και στην αναζήση για ένα μέρος που θα μπορούσε να φιλοξενήσει με άνεση κι ευπρέπεια τις 1.000+ συμμετοχές που αναμένονται φέτος επιλέχθηκε ο Βόλος.

2η χειμερινή συνάντηση ΕΛΜΟΤΟ 2024

Η τριήμερο συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στις 13-15 Δεκεμβρίου με την ομοσπονδία να έχει αναρτήσει λίστα με προτεινόμενα ξενοδοχεία για την διαμονή εκείνων που θα λάβουν μέρος στη συνάντηση, ενώ ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί το πρόγραμμα της συνάντησης.

Όπως και πέρσι δεν απαιτείται καμία πληρωμή για τη συμμετοχή στις εκδηλώσεις παρά μόνο η αγορά του "welcome kit" με τα αναμνηστικά για την είσοδο μοτοσυκλετιστών στην κεντρική εκδήλωση το βράδυ του Σαββάτου 14 Δεκεμβρίου.

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.