35χρονος αναβάτης πιάστηκε να οδηγεί με 205 χλμ./ώρα στη Λ. Βουλιαγμένης

Πήγαινε τρεις φορές πάνω από το όριο - Συνελήφθη και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα 
Υπερβολική ταχύτητα αναβάτης στη Λ. Βουλιαγμένης
Από το

motomag

20/5/2025

Χτες το βράδυ, συνελήφθη 35χρονος μοτοσυκλετιστής ο οποίος κινούταν με ταχύτητα 205 χλμ./ώρα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης αφού εντοπίστηκε από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.

Σύμφωνα με την αστυνομία, διαπιστώθηκε μέσω συσκευής radar ότι ο 35χρονος οδηγός μοτοσυκλέτας κινούνταν με 205 χλμ./ώρα στη Λ. Βουλιαγμένης στην περιοχή της Αργυρούπολης, αντί του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου των 70 χλμ./ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες της οδού.

Στον αναβάτη της μοτοσυκλέτας, μάρκας ΚΤΜ, επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις ενώ σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση και οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Θυμίζουμε πως πέρυσι είχε συμβεί το απίστευτο συμβάν, όπου αναβάτης πέρασε 12 κόκκινα φανάρια, δεν είχε πινακίδα κυκλοφορίας, η μοτοσυκλέτα του ήταν ανασφάλιστη, αγνόησε το σήμα των αστυνομικών και συνελήφθη την επόμενη ημέρα στην περιοχή των Μεγάρων, που του επιβλήθηκε πρόστιμο 21.140 ευρώ και 150 βαθμοί ποινής στο point system.

Valentino Rossi: Επιβεβαίωσε τα αγωνιστικά τετράτροχα σχέδιά του για το 2026

Παραμένει και φέτος στην BMW, αλλάζει όμως πρωτάθλημα
valentino
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/1/2026

Ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi αν και αποχώρησε από τον θεσμό WEC της FIA, επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στη BMW και το 2026 και θα επιστρέψει στο GT World Challenge Europe, εκεί που αγωνιζόταν και τις σεζόν 2022 - 2024.

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής μοτοσυκλέτας μεταπήδησε στους επαγγελματικούς αγώνες αυτοκινήτου μετά το τέλος της καριέρας του στο MotoGP και εντάχθηκε στην βελγική ομάδα WRT με αυτοκίνητα Audi για τη σεζόν 2022. Την επόμενη χρονιά παρέμεινε στην WRT, που όμως αγωνιζόταν με αυτοκίνητα BMW.

Το 2024 συμμετείχε και στο World Endurance Championship (WEC), ενώ το 2025 επικεντρώθηκε πλήρως στο WEC. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ομάδας VR46 MotoGP στη Ρώμη την Τετάρτη, ο Ιταλός επιβεβαίωσε ότι θα επιστρέψει στο GTWCE και έχει συμφωνήσει με την BMW για τρία ακόμη χρόνια.

Ο Rossi ανέφερε ως λόγο για την αποχώρησή του από το WEC τις οικογενειακές του υποχρεώσεις: “Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίζομαι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, αλλά αποφάσισα να αλλάξω, επειδή το GTWC διεξάγεται στην Ευρώπη και οι αγώνες είναι πιο κοντά μεταξύ τους, ενώ στο WEC οι περισσότεροι αγώνες διεξάγονται εκτός Ευρώπης, με αποτέλεσμα να χρειάζονται πολλές πτήσεις και μακρινά ταξίδια. Με δύο μικρά κορίτσια και οικογένεια, είναι δύσκολο να λείπω για τόσες πολλές μέρες, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί το GTWC είναι πολύ διασκεδαστικό."

"Η επιλογή ήταν δική μου, σε συμφωνία με τη BMW, με την οποία υπέγραψα τριετή ανανέωση. Έπρεπε επίσης να καταλάβω προσεκτικά τι να κάνω μαζί τους, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί νιώθω καλά σε αυτό το πρωτάθλημα. Θα αγωνιστώ στο GTWC και είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί είναι ένα πρωτάθλημα που μου αρέσει πολύ και στο οποίο συμμετείχα στην αρχή της αγωνιστικής μου καριέρας”, δήλωσε ο Rossi.

Ετικέτες