4η Διαδικτυακή Ημερίδα ΠΑΣΕΕΕΔ

Συνεχίζεται το πρόγραμμα κατάρτισης
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/4/2021

Ο ΠΑΣΕΕΕΔ έδωσε στην δημοσιότητα ένα δελτίο τύπου, για τα αποτελέσματα της 4ης διαδικτυακής ημερίδας για την "Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε νέες δεξιότητες και επίκαιρες γνώσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας". Λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: «4η Διαδικτυακή Ημερίδα Πανελλήνιου Συνδέσμου Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων»

Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 4η διαδικτυακή ημερίδα ενημέρωσης με θέμα: «Πορεία υλοποίησης της Πράξης «Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε νέες δεξιότητες και επίκαιρες γνώσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας» για τους ενδιαφερόμενους στις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας. Η ημερίδα ξεκίνησε στις 14.30 και πραγματοποιήθηκε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Webex.

Όσοι παρακολούθησαν τις εργασίες της διαδικτυακής ημερίδας, μπόρεσαν να ενημερωθούν για την πορεία υλοποίησης της Πράξης, ενώ αναδείχθηκε και η αξία της τηλεκατάρτισης στην εποχή του Covid-19.

Στην διαδικτυακή ημερίδα του ΠΑΣΕΕΕΔ συμμετείχαν πλήθος ομιλητών. Η κα. Υφαντίδου Άννα ως συντονίστρια κατάρτισης του ΚΔΒΜ Εργασία Εκπαιδευτική η οποία τόνισε τα βασικά στοιχεία της Πράξης, ο κ. Μπόμπολης Σπυρίδων συντονιστής κατάρτισης του ΚΔΒΜ Εργασία Εκπαιδευτική ο οποίος μίλησε για την μέθοδο της τηλεκατάρτισης, η κα. Λαμπρογεώργου Φωτεινή, εκπρόσωπος της εταιρείας πιστοποίησης DQS η οποία παρουσίασε συνοπτικά την διαδικασία της εξ’ αποστάσεως πιστοποίησης, η κα. Κούτρα Αθανασία, συντονίστρια κατάρτισης του ΚΔΒΜ Εργασία Εκπαιδευτική η οποία έδωσε στη δημοσιότητα δεδομένα και στοιχεία από την υλοποίηση της Πράξης καθώς και ο κος Χρύσης Ευάγγελος, εκπαιδευτής του ΚΔΒΜ Εργασία Εκπαιδευτική, ο οποίος μίλησε για τα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης και τα αποκομιζόμενα οφέλη για τους συμμετέχοντες.

Παράλληλα, χαιρετισμό προς τους συμμετέχοντες απηύθυνε ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων, κος Αραούζος Γεώργιος.

Μετά το πέρας της ημερίδας, ακολούθησε η διοργάνωση ενός workshop όπου ομιλητές και θεατές της ημερίδας είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για διάφορα θέματα γύρω από την Πράξη, την τηλεκατάρτιση και την εξ’ αποστάσεως πιστοποίηση.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την Πράξη «Κατάρτιση και πιστοποίηση εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα σε νέες δεξιότητες και επίκαιρες γνώσεις υψηλής προστιθέμενης αξίας» οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν τις ιστοσελίδες:

www.paseeed.gr

www.024.paseeed.gr

Φορέας χρηματοδότησης της Πράξης είναι το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Κωδ. ΣΑΕ 1191.

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόσους μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων 2017ΣΕ11910033.

Μεγάλη ζυθοποιία εξαγόρασε το KTM X-Bow! Το μέλλον του περνά σε νέα χέρια με σχέδια για ανάπτυξη

Η οικογένεια De Mevius αγοράζει την KTM Sportcar GmbH
KTM X-Bow
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Η KTM είχε ανακοινώσει ότι το X-Bow δεν θα συνέχιζε υπό τη διοίκησή της μετά την αναδιάρθρωση με την Bajaj Auto. Η KTM ετοιμάζεται να ολοκληρώσει την αποχώρησή της από τον χώρο των supercars, καθώς η θυγατρική της KTM Sportcar GmbH περνά στα χέρια επενδυτικού σχήματος με επικεφαλής την οικογένεια De Mevius, ιδρυτές του ομίλου AB InBev.

Η μακρά και αποκλειστική συνέντευξη με τον νέο CEO της KTM είχαμε ξεκαθαρίσει πως η εταιρεία θα κάνει εκκαθάριση σε κάθε βάρος που δεν σχετίζεται με την μοτοσυκλέτα και μέσα σε αυτά ήταν και το X-Bow. Ήρθε πολύ γρήγορα η ώρα για το επόμενο βήμα λοιπόν καθώς, οι επενδυτές έχουν ήδη υπογράψει τις σχετικές συμφωνίες, με την ολοκλήρωση να εκκρεμεί για την τελική ρυθμιστική έγκριση στην Αυστρία.

KTM Αποκλειστικό: Όλο το παρασκήνιο της κατάρρευσης - Συνέντευξη Gottfried Neumeister, Νέος CEO KTM AG!

Επικεφαλής της ομάδας επενδυτών είναι η οικογένεια De Mevius, ιδρυτές της AB InBev, παγκόσμιου κολοσσού ζυθοποιίας (με ετικέτες όπως Budweiser, Corona, Stella Artois και πολλές ακόμα). Στην ομάδα συμμετέχουν επίσης Αυστριακοί επιχειρηματίες και άτομα με εμπειρία και εμπλοκή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το ποσό εξαγοράς δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά εκτιμήσεις αναφέρουν πως ανέβηκε γύρω στα 10 εκατ. ευρώ.

Το μέλλον του X-Bow

Οι νέοι ιδιοκτήτες, Frederic και Gregoire De Mevius, σκοπεύουν να δώσουν νέα ώθηση στο εγχείρημα. Ο Gregoire, πρώην οδηγός ράλι και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, φέρεται να σχεδιάζει ακόμη και επέκταση της γκάμας με πιθανή παρουσίαση ενός πιο off-road προσανατολισμένου μοντέλου στο μέλλον.

Το μέλλον του X-Bow, λοιπόν, δεν τελειώνει εδώ, αντίθετα ανοίγει σε μια νέα σελίδα με διεθνή επενδυτικά κεφάλαια και ισχυρό υπόβαθρο.

Ετικέτες