ΑΑΔΕ- Για πρώτη φορά σφραγίστηκε βενζινάδικο για 2 χρόνια για νοθεία καυσίμων

Λόγω παράνομης δεξαμενής με νοθευμένα καύσιμα
motomag ΑΑΔΕ- Για πρώτη φορά σφραγίστηκε βενζινάδικο για 2 χρόνια για νοθεία καυσίμων
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

13/3/2024

Είχατε διαβάσει στο ΜΟΤΟ για την νέα νομοθεσία της Κυβέρνησης για την πάταξη του λαθρεμπορίου και τη νοθεία καυσίμων η οποία θα επιβάλει σφράγισμα για δύο έτη στα πρατήρια καυσίμων που πωλούν νοθευμένα καύσιμα είτε εμπλέκονται σε λαθρεμπόριο, είτε έχουν παραποιήσει τους φορολογικούς μηχανισμούς έκδοσης αποδείξεων.

Η νομοθεσία αυτή δεν άργησε να εφαρμοστεί καθώς είχαμε για πρώτη φορά στην χώρα μας σφράγισμα πρατηρίου καυσίμων για δύο έτη από τους τελωνειακούς ελεγκτές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.

Ο έλεγχος συντονίστηκε από το Συντονιστικό Επιχειρησιακό Κέντρο (ΣΕΚ) της ΑΑΔΕ με τη συνεργασία της Οικονομικής Αστυνομίας της ΕΛΑΣ, του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του υπουργείου Ανάπτυξης.

ΑΑΔΕ- Για πρώτη φορά σφραγίστηκε βενζινάδικο για 2 χρόνια για νοθεία καυσίμων

Πιο συγκεκριμένα το κλιμάκιο της ΑΑΔΕ ανακάλυψε ότι το σταθμευμένο στο πρατήριο βυτιοφόρο όχημα είχε συνδέσει τη μάνικα παροχής καυσίμων στο δίκτυο παραλαβής του πρατηρίου.

Οι ελεγκτές υπέδειξαν στον οδηγό του βυτιοφόρου να ξεκινήσει την πλήρωση του δικτύου με το μεταφερόμενο άγνωστο προϊόν, ώστε να διαπιστωθεί εάν καταγράφεται η εισροή στο σύστημα εισροών – εκροών και να εξακριβωθεί αν πρόκειται για πλήρωση νόμιμης δεξαμενής.

Μετά την εκροή 500 λίτρων από το βυτιοφόρο όχημα προς τη δεξαμενή, ουδεμία ένδειξη καταγραφής εισροής εμφανίστηκε στο σύστημα εισροών – εκροών. Κατόπιν αυτού, εκδόθηκε απόφαση σφράγισης του πρατηρίου για δύο έτη.

Τα νοθευμένα και κατασχεμένα καύσιμα σύμφωνα με την ΑΑΔΕ θα καταστραφούν από αδειοδοτημένο φορέα καταστροφής επικίνδυνων αποβλήτων.

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.