ΑΑΔΕ: Σήριαλ σφράγισης και επανασφράγισης πρατηρίου καυσίμου στον Γέρακα - Νοθεία και βία από τον πρατηριούχο

Η πρώτη σφράγιση έγινε με τη συνδρομή ένοπλης ομάδας ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ., ενώ κατόπιν ο πρατηριούχος παραβίασε τις σφραγίδες, και η ΑΑΔΕ προχώρησε σε περαιτέρω μέτρα!
Κλειστό λόγω νοθείας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

11/6/2024

Επεισοδιακή ήταν η σφράγιση πρατηρίου καυσίμων στον Γέρακα για δυο χρόνια από την ΑΑΔΕ,  καθώς ο πρατηριούχος αντέδρασε βίαια στους ελεγκτές, με αποτέλεσμα να αποσταλεί εννεαμελής ομάδα της ΟΠΚΕ για την εκτέλεση της απόφασης. Όμως λίγες μέρες μετά ο πρατηριούχος παραβίασε τις σφραγίδες και αφαίρεσε τις πινακίδες που ανέφεραν τον λόγο της σφράγισης, με αποτέλεσμα η ΑΑΔΕ να επέμβει ξανά με περαιτέρω μέτρα!

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, ειδικό κλιμάκιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων πραγματοποίησε δειγματοληψία στο συγκεκριμένο πρατήριο, που βρίσκεται στον Γέρακα. Τα δείγματα ελέγχθηκαν από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ, και βρέθηκε ότι το δείγμα πετρελαίου κίνησης ήταν νοθευμένο με πετρέλαιο ναυτιλίας σε ποσοστό 95% .

Να σημειωθεί ότι, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, οι υπάλληλοι του πρατηρίου παρακώλυαν το έργο των ελεγκτών, σπρώχνοντάς τους, αποσπώντας και απορρίπτοντας μέρος των δειγμάτων, που λήφθηκαν από εν λειτουργία αντλίες του πρατηρίου, μη επιτρέποντάς τους να σφραγίσουν τα υπόλοιπα δείγματα καυσίμων.

Μετά την επιβεβαίωση της νοθείας από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ, στις 8/6 οι Τελωνειακοί ελεγκτές της Δίωξης Λαθρεμπορίου του 4ου Τελωνείου Πειραιά εκτελώντας σχετική απόφαση με τη συνδρομή εννεαμελούς ένοπλης ομάδας της ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ., προέβησαν στην σφράγιση της εγκατάστασης του παραπάνω πρατηρίου για δυο χρόνια.

Ταυτόχρονα, κινήθηκαν οι διαδικασίες για τη δημοσιοποίηση  των στοιχείων της επιχείρησης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Λίγες ημέρες αργότερα, στις 10/6/, στον επανελέγχο των ελεγκτών που πραγματοποιήθηκε για την τήρηση των μέτρων σφράγισης, διαπιστώθηκε ότι είχαν παραβιαστεί οι σφραγίδες από τρεις (3) αντλίες και δύο (2) δεξαμενές, ενώ είχαν αποκολληθεί οι αυτοκόλλητες πινακίδες που περιέγραφαν την αιτία της σφράγισης.
 
Άμεσα, οι τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ με τη συνδρομή ομάδας της ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ. πραγματοποίησαν εκ νέου φυσική καταμέτρηση των ποσοτήτων καυσίμων που βρίσκονταν στις δεξαμενές και τοποθέτησαν νέες σφραγίδες και αυτοκόλλητα.
 
Ταυτόχρονα ενεργοποιήθηκαν τα μέτρα δέουσας επιμέλειας, για την αυθημερόν διακοπή προμήθειας καυσίμων από όλες τις εταιρείες Εμπορίας και τα Διυλιστήρια προς το συγκεκριμένο πρατήριο, ενώ δρομολογήθηκε η υποβολή μηνυτήριας αναφοράς στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Ετικέτες

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.