ΑΑΔΕ: Σήριαλ σφράγισης και επανασφράγισης πρατηρίου καυσίμου στον Γέρακα - Νοθεία και βία από τον πρατηριούχο

Η πρώτη σφράγιση έγινε με τη συνδρομή ένοπλης ομάδας ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ., ενώ κατόπιν ο πρατηριούχος παραβίασε τις σφραγίδες, και η ΑΑΔΕ προχώρησε σε περαιτέρω μέτρα!
Κλειστό λόγω νοθείας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

11/6/2024

Επεισοδιακή ήταν η σφράγιση πρατηρίου καυσίμων στον Γέρακα για δυο χρόνια από την ΑΑΔΕ,  καθώς ο πρατηριούχος αντέδρασε βίαια στους ελεγκτές, με αποτέλεσμα να αποσταλεί εννεαμελής ομάδα της ΟΠΚΕ για την εκτέλεση της απόφασης. Όμως λίγες μέρες μετά ο πρατηριούχος παραβίασε τις σφραγίδες και αφαίρεσε τις πινακίδες που ανέφεραν τον λόγο της σφράγισης, με αποτέλεσμα η ΑΑΔΕ να επέμβει ξανά με περαιτέρω μέτρα!

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, ειδικό κλιμάκιο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων πραγματοποίησε δειγματοληψία στο συγκεκριμένο πρατήριο, που βρίσκεται στον Γέρακα. Τα δείγματα ελέγχθηκαν από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ, και βρέθηκε ότι το δείγμα πετρελαίου κίνησης ήταν νοθευμένο με πετρέλαιο ναυτιλίας σε ποσοστό 95% .

Να σημειωθεί ότι, κατά τη διάρκεια του ελέγχου, οι υπάλληλοι του πρατηρίου παρακώλυαν το έργο των ελεγκτών, σπρώχνοντάς τους, αποσπώντας και απορρίπτοντας μέρος των δειγμάτων, που λήφθηκαν από εν λειτουργία αντλίες του πρατηρίου, μη επιτρέποντάς τους να σφραγίσουν τα υπόλοιπα δείγματα καυσίμων.

Μετά την επιβεβαίωση της νοθείας από τη Χημική Υπηρεσία της ΑΑΔΕ, στις 8/6 οι Τελωνειακοί ελεγκτές της Δίωξης Λαθρεμπορίου του 4ου Τελωνείου Πειραιά εκτελώντας σχετική απόφαση με τη συνδρομή εννεαμελούς ένοπλης ομάδας της ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ., προέβησαν στην σφράγιση της εγκατάστασης του παραπάνω πρατηρίου για δυο χρόνια.

Ταυτόχρονα, κινήθηκαν οι διαδικασίες για τη δημοσιοποίηση  των στοιχείων της επιχείρησης στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Λίγες ημέρες αργότερα, στις 10/6/, στον επανελέγχο των ελεγκτών που πραγματοποιήθηκε για την τήρηση των μέτρων σφράγισης, διαπιστώθηκε ότι είχαν παραβιαστεί οι σφραγίδες από τρεις (3) αντλίες και δύο (2) δεξαμενές, ενώ είχαν αποκολληθεί οι αυτοκόλλητες πινακίδες που περιέγραφαν την αιτία της σφράγισης.
 
Άμεσα, οι τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ με τη συνδρομή ομάδας της ΟΠΚΕ της ΕΛ.ΑΣ. πραγματοποίησαν εκ νέου φυσική καταμέτρηση των ποσοτήτων καυσίμων που βρίσκονταν στις δεξαμενές και τοποθέτησαν νέες σφραγίδες και αυτοκόλλητα.
 
Ταυτόχρονα ενεργοποιήθηκαν τα μέτρα δέουσας επιμέλειας, για την αυθημερόν διακοπή προμήθειας καυσίμων από όλες τις εταιρείες Εμπορίας και τα Διυλιστήρια προς το συγκεκριμένο πρατήριο, ενώ δρομολογήθηκε η υποβολή μηνυτήριας αναφοράς στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Ετικέτες

Καλλιθέα: Μοτοσυκλετιστής παρέσυρε πεζή και σκοτώθηκε καταλήγοντας σε σταθμευμένο όχημα [Video]

Σοκαριστικό δυστύχημα σε διάβαση πεζών με αιτία την ταχύτητα το βράδυ της Πέμπτης 4/6
kallithea accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου λίγο πριν τις 22:00 στη λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα στο ρεύμα καθόδου προς Μοσχάτο, όταν μοτοσυκλετιστής παρέσυρε ηλικιωμένη γυναίκα που διέσχιζε διάβαση πεζών, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και εκσφενδονίστηκε στο αντίθετο ρεύμα για να καταλήξει σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όπου σκοτώθηκε ακαριαία.

Ο 28 ετών αναβάτης κατέβαινε τη Θησέως με πολύ μεγάλη ταχύτητα, κάτι που επιβεβαιώνεται από βίντεο κάμερας ασφαλείας στο σημείο του συμβάντος, ενώ η γυναίκα διέσχιζε εκείνη τη στιγμή τη λεωφόρο από διάβαση πεζών χωρίς φανάρι.

Όταν αντελήφθη τη μοτοσυκλέτα να έρχεται προς το μέρος της προσπάθησε να τρέξει τα τελευταία 2-3 μέτρα προς τη νησίδα στη μέση της λεωφόρου, ωστόσο ο αναβάτης είχε ήδη κινηθεί προς το αριστερό άκρο του δρόμου για να την αποφύγει, με αποτέλεσμα να την παρασύρει.

Στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και λίγο παρακάτω χτύπησε το κράσπεδο της νησίδας που χωρίζει τα δύο ρεύματα κατεύθυνσης της Θησέως, εκσφενδονίστηκε πάνω από αυτή και σύρθηκε στην άσφαλτο ως το απέναντι πεζοδρόμιο όπου χτύπησε πάνω σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, μάλιστα κατά κάποιες αναφορές η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο αναβάτης διαμελίστηκε. Η 72χρονη γυναίκα φέρεται να έχει τραυματιστεί ελαφριά.

Υπάρχουν αναφορές για κόντρα μεταξύ μοτοσυκλετών ή για καταδίωξη, ωστόσο τίποτε από αυτά δεν επιβεβαιώνεται προς ώρας. Τα μόνα δεδομένα είναι πως η πεζή περνούσε νόμιμα τον δρόμο από τη διάβαση και πως ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα, κάτι που φαίνεται καθαρότατα στο βίντεο, εξηγώντας γιατί αμφότεροι αντιλήφθηκαν ο ένας τον άλλο όταν ήταν πια πολύ αργά.

Με τη φόρα που είχε μαζέψει η μοτοσυκλέτα ήταν πρακτικά αδύνατο να προλάβει να φρενάρει προς της διάβασης, ως προβλέπει ο ΚΟΚ (άρθρο 43, παράγραφος 2): “οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με μικρή ταχύτητα ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς. Αν πεζοί χρησιμοποιούν ή ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τη διάβαση, οι οδηγοί ακινητοποιούν το όχημά τους μέχρι να εξέλθουν της διάβασης οι πεζοί.”

Ας ευχηθούμε αυτό να είναι το τελευταίο δυστύχημα στους δρόμους κι ας καταλάβουμε επιτέλους πως η υπερβολική ταχύτητα μέσα σε κατοικημένες περιοχές κοστίζει ζωές. Το συμβάν της Πέμπτης θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί πολύ χειρότερα αν σκεφτούμε πως αναβάτης και μοτοσυκλέτα διέσχισαν διαγώνια, εκτός ελέγχου και με φόρα όλο το αντίθετο ρεύμα της Θησέως χωρίς να συγκρουστούν με επερχόμενα οχήματα, γεγονός που καθαρά από τύχη δεν προκάλεσε περισσότερα θύματα.

UPDATE:

Οι αρχικές αντικρουόμενες μαρτυρίες για την παρουσία και την εμπλοκή ή όχι της αστυνομίας, ξεκαθάρισαν τις επόμενες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα.
Περισσότερα εδώ