Αλλάζουν τα δεδομένα για το εργοστάσιο της ΚΤΜ !

Kλείνει το εργοστάσιο για ένα μήνα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/3/2020

Η ΚΤΜ θα κλείσει το εργοστάσιό της για μεγαλύτερο διάστημα των δύο εβδομάδων που είχε ανακοινωθεί αρχικά, με την κατάσταση να “αλλάζει δραματικά τις τελευταίες ώρες” όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Πολλοί προμηθευτές της έκλεισαν απροειδοποίητα, ενώ η αυστριακή κυβέρνηση θέσπισε νόμους για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.

Ως συνέπεια των παραπάνω, η ΚΤΜ θα κλείσει όλα της τα εργοστάσια στο Mattighofen και το Mundfering από αύριο Πέμπτη 19 Μαρτίου και η παραγωγή θα σταματήσει μέχρι τις 14 Απριλίου, μέχρι νεοτέρας. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παραδόσεις που είχαν προγραμματιστεί ακυρώνονται. Το εργοστάσιο θα διεκπεραιώσει παραγγελίες που έχουν κατατεθεί μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης 17 Μαρτίου, ενώ το τμήμα παραλαβών της εταιρείας θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης. Παρόλα αυτά, δεσμεύονται για την ανακοίνωση καινούργιου προγράμματος παραδόσεων, όπως και το ότι θα γίνει η παραγωγή των μοντέλων που είχε σχεδιαστεί μέχρι το Πάσχα, με την αντίστοιχη –βέβαια- καθυστέρηση.

Επίσης, τονίζουν ότι θα συνεχιστεί η δημιουργία πρωτότυπων μοτοσυκλετών και γι’ αυτό επισημαίνουν στους προμηθευτές τους ότι η παράδοση των απαραίτητων εξαρτημάτων θα πρέπει να γίνεται εγκαίρως.

Από την άλλη, το κέντρο ανταλλακτικών και αξεσουάρ θα παραμείνει ανοιχτό, ενώ σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό τμήμα αναφέρουν ότι θα υπάρξει ξεχωριστή ενημέρωση. Οι εργαζόμενοι στο τμήμα αγορών θα έχουν μειωμένο ωράριο και γι’ αυτό μπορεί να υπάρξει μια μικρή ανακατεύθυνση αρμοδιοτήτων και προσώπων, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της εταιρείας.

Στο όλο ζήτημα να προσθέσουμε και το δεδομένο ότι οι ζάντες των 790 Adventure από Κίνα έχουν παραδοθεί στο εργοστάσιο, αλλά το πρόβλημα πλέον είναι με τις βιοτεχνίες από την Ιταλία οι οποίες προμηθεύουν με ορισμένα εξαρτήματα την ΚΤΜ για διάφορες μοτοσυκλέτες και που θα παραμείνουν κλειστές. Δημιουργώντας έτσι μεγάλο πρόβλημα με την επάρκεια ανταλλακτικών για την συνέχεια της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής.

Ducati – Δεύτερο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ενισχύει την παρουσία της στην Ταϊλάνδη η ιταλική εταιρία με νέα επένδυση 400.000 εκατ. ευρώ
motomag Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Η Ducati η οποία ήδη έχει εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη από το 2011 και συγκεκριμένα στην πόλη Rayong, άνοιξε νέο εργοστάσιο στην ίδια πόλη το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως εξαγωγικό κέντρο που θα τροφοδοτεί τις αγορές της Ασίας.

Το νέο εργοστάσιο θα έχει παραγωγική δυναμικότητα 10.000 μονάδων ετησίως σε πρώτη φάση και την εποπτεία του θα έχει η Ducati Motor Thailand. Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική εταιρεία θέλει να αυξήσει την παραγωγική διαδικασία στις αγορές της Ασίας οι οποίες παίζουν σημαντικό ρόλο για την ίδια. Με την άνοδο του μοτοσυκλετισμού και το πέρασμα από την κατάσταση "έχω δίκυκλο γιατί δεν μπορώ να πάρω αυτοκίνητο" στο "θέλω να κινούμαι πάνω σε δύο ρόδες" που πέρασε και η πλειοψηφία της Ευρώπης πριν από δεκαετίες, οι αγορές σε πολλές χώρες της Ασίας έχουν μία τρομακτική άνοδο που όλοι οι Ευρωπαίοι καλοβλέπουν. Η Ducati που όπως είπαμε έχει παρουσία στην περιοχή πολλά χρόνια, δεν θέλει να λείπει από αυτό το γαϊτανάκι που σκαρφαλώνει το βουνό και η αύξηση της παραγωγής είναι μία σωστή απόφαση και ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το μερίδιό της στις επιμέρους αγορές.

Ducati – Νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη ως εξαγωγικό κέντρο για την Ασία

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding, Claudio Domenicali, ανέφερε για την νέα δραστηριότητα της ιταλικής εταιρίας: “Η Ταϊλάνδη είναι μια σημαντική αγορά για premium και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες και θέλουμε να την καταστήσουμε ως εξαγωγική μας βάση. Παράγουμε όλα τα μοντέλα μοτοσυκλετών της Ducati στο εργοστάσιό μας στο Rayong.

Πέρυσι πουλήσαμε σχεδόν 58.000 μοτοσυκλέτες. Ο όγκος των πωλήσεων θα καθοριστεί από την αύξηση της ζήτησης και τις τάσεις της αγοράς”.

Ετικέτες