Αλλάζουν τα δεδομένα για το εργοστάσιο της ΚΤΜ !

Kλείνει το εργοστάσιο για ένα μήνα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/3/2020

Η ΚΤΜ θα κλείσει το εργοστάσιό της για μεγαλύτερο διάστημα των δύο εβδομάδων που είχε ανακοινωθεί αρχικά, με την κατάσταση να “αλλάζει δραματικά τις τελευταίες ώρες” όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Πολλοί προμηθευτές της έκλεισαν απροειδοποίητα, ενώ η αυστριακή κυβέρνηση θέσπισε νόμους για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.

Ως συνέπεια των παραπάνω, η ΚΤΜ θα κλείσει όλα της τα εργοστάσια στο Mattighofen και το Mundfering από αύριο Πέμπτη 19 Μαρτίου και η παραγωγή θα σταματήσει μέχρι τις 14 Απριλίου, μέχρι νεοτέρας. Αυτό σημαίνει ότι όλες οι παραδόσεις που είχαν προγραμματιστεί ακυρώνονται. Το εργοστάσιο θα διεκπεραιώσει παραγγελίες που έχουν κατατεθεί μέχρι το μεσημέρι της Τρίτης 17 Μαρτίου, ενώ το τμήμα παραλαβών της εταιρείας θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης. Παρόλα αυτά, δεσμεύονται για την ανακοίνωση καινούργιου προγράμματος παραδόσεων, όπως και το ότι θα γίνει η παραγωγή των μοντέλων που είχε σχεδιαστεί μέχρι το Πάσχα, με την αντίστοιχη –βέβαια- καθυστέρηση.

Επίσης, τονίζουν ότι θα συνεχιστεί η δημιουργία πρωτότυπων μοτοσυκλετών και γι’ αυτό επισημαίνουν στους προμηθευτές τους ότι η παράδοση των απαραίτητων εξαρτημάτων θα πρέπει να γίνεται εγκαίρως.

Από την άλλη, το κέντρο ανταλλακτικών και αξεσουάρ θα παραμείνει ανοιχτό, ενώ σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό τμήμα αναφέρουν ότι θα υπάρξει ξεχωριστή ενημέρωση. Οι εργαζόμενοι στο τμήμα αγορών θα έχουν μειωμένο ωράριο και γι’ αυτό μπορεί να υπάρξει μια μικρή ανακατεύθυνση αρμοδιοτήτων και προσώπων, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της εταιρείας.

Στο όλο ζήτημα να προσθέσουμε και το δεδομένο ότι οι ζάντες των 790 Adventure από Κίνα έχουν παραδοθεί στο εργοστάσιο, αλλά το πρόβλημα πλέον είναι με τις βιοτεχνίες από την Ιταλία οι οποίες προμηθεύουν με ορισμένα εξαρτήματα την ΚΤΜ για διάφορες μοτοσυκλέτες και που θα παραμείνουν κλειστές. Δημιουργώντας έτσι μεγάλο πρόβλημα με την επάρκεια ανταλλακτικών για την συνέχεια της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής.

Zontes G368, SYM και Daytona οδηγούν την πρωτιά της Γκοργκόλης Α.Ε. στις ταξινομήσεις Μαΐου

Η SYM διατηρεί την πρωτιά στις ελληνικές ταξινομήσεις των σκούτερ επί 14 έτη και τον Μάιο 2026 κατέκτησε την πρώτη θέση και στη γενική κατάταξη ταξινομήσεων δικύκλων
zontes g368
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/6/2026

Όντας ένα από τα πιο διαχρονικά best sellers των σκούτερ στην Ελλάδα, το Symphony στις διάφορες εκδόσεις του έχει συμβάλλει ώστε η SYM να διατηρείται μονίμως στην κορυφή της κατηγορίας και οι επιδόσεις του Μαΐου 2026 επιβεβαιώνουν πως αυτή η τάση επιμένει, καθώς τρεις διαφορετικές εκδόσεις Symphony βρίσκονται στην πρώτη πεντάδα των δημοφιλέστερων σκούτερ της χώρας μας:

  • Symphony ST 200 με 296 ταξινομήσεις στη 2η θέση,
  • Symphony ST 125 με 248 ταξινομήσεις στην 4η θέση,
  • Symphony SR 125 με 229 ταξινομήσεις στην 5η θέση.

Ακόμη και η απώλεια της πρωτιάς στα σκούτερ για τη SYM πάντως αναδεικνύεται σε κέρδος για τη Γκοργκόλης ΑΕ, καθώς εδώ και τρεις συναπτούς μήνες η πρώτη θέση των ταξινομήσεων σκούτερ έχει καπαρωθεί από το Zontes G368.

Όσον αφορά στα παπιά, η Daytona είναι η σταθερή αξία της εγχώριας αγοράς επί εννιά χρόνια και αυτό δεν αλλάζει μετά τη δημοσιοποίηση των ταξινομήσεων Μαΐου 2026, όπου η εταιρεία της Γκοργκόλης ΑΕ παραμένει πρώτη στα παπιά τόσο στον μήνα, όσο και αθροιστικά στο πρώτο πεντάμηνο της χρονιάς. Αιχμή του δόρατος της Daytona είναι το αειθαλές DY 125RS με 105 ταξινομήσεις.

Τα παραπάνω αποτελέσματα συμβάλλουν αθροιστικά σε μερίδιο αγοράς 29,53% για τη Γκοργκόλης ΑΕ τον Μάιο 2026 και πρωτιά στην ελληνική αγορά δικύκλων για 17η συνεχόμενη χρονιά.