Αμερικανός influencer μοτοσυκλέτας συνελήφθη γιατί έτρεχε με 309 χλμ/ώρα σε πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους

Είχε ανάγκη για προβολή και τώρα έχει ανάγκη έναν καλό δικηγόρο
Αμερικανός influencer μοτοσυκλέτας συνελήφθη γιατί έτρεχε με 309 χλμ/ώρα σε πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους
Από το

motomag

15/4/2025

Οι αστυνομικοί του Connecticut συνέλαβαν έναν 22χρονο influencer για επικίνδυνη και απερίσκεπτη οδήγηση με μοτοσυκλέτα - με 309 χλμ/ώρα – για μία σειρά video που ανέβαζε συνεχώς από πέρυσι επιδεικνύοντας σωρεία παραβάσεων σε δύο από τους πιο πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους της Πολιτείας Nutmeg.

Ο Brice Bennett πιθανότατα θα συνέχιζε να ξεφεύγει της σύλληψης, αν δεν είχε μοιραστεί το βίντεο με τους 220.000 συνδρομητές του, ορισμένοι από τους οποίους τον κατήγγειλαν αρκετές φορές ώσπου να κινητοποιηθούν οι αρχές. Η πολιτειακή αστυνομία δήλωσε ότι ενημερώθηκε για την ύπαρξη του από ανώνυμη καταγγελία στα τέλη Δεκεμβρίου.

Το βασικό ενοχοποιητικό βίντεο του Bennett που έχει «ανεβάσει» ο ίδιος, φέρεται να τον δείχνει να τρέχει με Honda CBR 1000RR Fireblade με ταχύτητες έως και 309 χιλιομέτρων την ώρα. Το βίντεο αυτό έχει πάνω από 4 εκατομμύρια προβολές από τότε που αναρτήθηκε για πρώτη φορά, δηλαδή 11 μήνες πριν.

Σύμφωνα με το ένταλμα, οι αστυνομικοί εξέτασαν 72 βίντεο που δημοσίευσε ο Bennett το 2024 και έδειχναν «έναν άνδρα να κινείται με υπερβολική ταχύτητα σε δημόσιους δρόμους».

Αμερικανός influencer μοτοσυκλέτας συνελήφθη γιατί έτρεχε με 309 χλμ/ώρα σε πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους

Παρόλο που τα βίντεο περιλαμβάνουν μια δήλωση αποποίησης ευθυνών ότι «όλο το περιεχόμενο έχει γυριστεί στο Μεξικό», οι αστυνομικοί δήλωσαν ότι ήταν προφανές ότι τραβήχτηκαν στο Connecticut, εφόσον σε ένα βίντεο στο Instagram φαινόταν ακόμη και η πινακίδα «Καλώς ήρθατε στο Χάρτφορντ» και χρησιμοποίησαν τα δικά του προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εντοπίσουν τον άνθρωπο πίσω από τον λογαριασμό S1Rocket καταλήγοντας στον Bennett.

Το ένταλμα αναφέρει πως «Με βάση τους λογαριασμούς του Bennett στο YouTube και το Instagram, έχει διαπιστωθεί ότι οδηγεί απερίσκεπτα, υπερβαίνοντας συνεχώς και κατά εξακολούθηση τα 85 μίλια την ώρα». Ο Bennett προσπερνά με επικίνδυνο τρόπο άλλους οδηγούς, δημιουργώντας υψηλό κίνδυνο σωματικών βλαβών για τους άλλους και τον ίδιο». Φέτος, ο Μπένετ έχει αναρτήσει 16 βίντεο, «υποδεικνύοντας συνεχώς τις σίγουρα όχι ασφαλείς και παράνομες οδηγικές του συνήθειες».

Ο influencer συνελήφθη στο σπίτι του στο Bloomfield και κατηγορείται για απερίσκεπτη έκθεση σε κίνδυνο, απερίσκεπτη οδήγηση και αποτυχία οδήγησης στην κατάλληλη λωρίδα κυκλοφορίας.

Ο Bennett κατέθεσε εγγύηση 5.000 δολαρίων σε μετρητά για την απελευθέρωσή του, όμως τα πράγματα στις ΗΠΑ είναι αρκετά πιο σοβαρά συγκριτικά με εμάς εδώ και θα κληθεί να αντιμετωπίσει υψηλότατη ποινή σε λίγο καιρό.

Ηλεκτροκίνηση: Honda R&D και QuantumScape εξελίσσουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης

Ανακοινώθηκε συμφωνία συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών με το βλέμμα στην ηλεκτροκίνηση
QuantumScape
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Με ανακοίνωσή της η αμερικανική QuantumScape Corporation αποκαλύπτει πως ήρθε σε συμφωνία με τη Honda R&D Co., Ltd., θυγατρική της Honda Motor Co., Ltd., προκειμένου να εξελίξουν την πλατφόρμα μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid state). Στα πλαίσια αυτής της συμφωνίας, οι δύο πλευρές θα εστιάσουν την προσοχή τους αφενός στην εξέλιξη της απόδοσης αυτής της τεχνολογίας, αλλά και της κατασκευαστικής αλυσίδας τους.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον υγρό ηλεκτρολύτη με στερεό υλικό και προτείνουν ως βασικά τους πλεονεκτήματα τη μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα για ίδιο όγκο, ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, αλλά και την πλήρη εξάλειψη του κινδύνου ανάφλεξης που έχουν οι μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Η QuantumScape εξελίσσει μια δική της τεχνολογία μπαταριών λιθίου-μετάλλου, η οποία είναι και το σημείο αιχμής που την έφερε δίπλα στη Honda. Όπως εξηγεί ο Atsushi Ogawa, διευθυντής του Research Center of Excellence της Honda R&D, “η τεχνολογία της QS έχει επιδείξει μοναδικά και πειστικά πλεονεκτήματα κατά τη διάρκεια της αξιολόγησής μας. Βλέπουμε τη δυναμική αυτής της τεχνολογίας στο να προσθέσει αξία σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών, συμπεριλαμβάνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα, και είμαστε ενθουσιασμένοι που προχωρούμε στο επόμενο βήμα της συνεργασίας μας.”

Μάλιστα αυτή η τεχνολογία της QuantumScape είναι η ίδια που εξετάζεται από τον Όμιλο Volkswagen με τη βοήθεια της Ducati και της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας V21L που χρησιμοποιήθηκε για την ηλεκτρική κατηγορία MotoE του MotoGP.