Ανάκληση Honda Africa Twin 2022-2025 στην Ελλάδα: Για αναβάθμιση - επανεγγραφή Λογισμικού

Αφορά συνολικά 553 μοτοσυκλέτες στη χώρα μας
Ανάκληση Honda Africa Twin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/1/2025

H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία Honda Motor Co. Ltd., σε συνεργασία με τους εθνικούς διανομείς και ειδικότερα την εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, Επίσημο Εισαγωγέα και Διανομέα των μοτοσυκλετών HONDA στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης ασφάλειας μοτοσυκλετών HONDA μοντέλα CRF1100A/A2/A3/A4/D/D2/D3/D4 2022- 25ΥΜ, (κωδικός ανάκλησης 3P8) με σκοπό την αναβάθμιση – επανεγγραφή Λογισμικού.

Η συγκεκριμένη ανάκληση για την οποία σας είχαμε γράψει όταν πρωτοεμφανίστηκε στις Η.Π.Α. και κατόπιν όταν ήλθε και στην Ευρώπη, τώρα επεκτείνεται και στην Ελλάδα, όπου περιλαμβάνει συνολικά 553 μοτοσυκλέτες HONDA CRF1100A/A2/A3/A4/D/D2/D3/D4 2022-25ΥΜ (Africa Twin), και αφορά σε μοντέλα SD08, SD09, SD13 & SD14 και ημερομηνίες παραγωγής από 8.7.2021 ως και 15.10.2024, που έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα από τον Επίσημο Εισαγωγέα.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στα επηρεαζόμενα δίκυκλα, ενδέχεται, όταν ο αναβάτης χειρίζεται το γκάζι υπό συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, με χαμηλή ταχύτητα και λειτουργία Ελέγχου Ανύψωσης Εμπρός Τροχού (Wheelie Control) ενεργοποιημένη, να προκύψει μη φυσιολογική οδική συμπεριφορά οχήματος και άναμμα της προειδοποιητικής λυχνίας του Συστήματος Ελέγχου Πρόσφυσης (Traction Control). Κατά συνέπεια αυξάνονται οι πιθανότητες κινδύνων και πρόκλησης ατυχημάτων. Στην χειρότερη περίπτωση θα μπορούσε να προκαλέσει απώλεια ελέγχου της μοτοσυκλέτας και πτώση του αναβάτη. Ως εκ τούτου κρίνεται σκόπιμη και απαραίτητη η "αναβάθμιση – επανεγγραφή Λογισμικού".

Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των εμπλεκόμενων δίκυκλων θα ενημερωθούν προσωπικά και εγγράφως, μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν, ύστερα από τηλεφωνικό ραντεβού, στον πλησιέστερο Συνεργάτη του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών HONDA ανά την Ελλάδα, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να πραγματοποιηθούν οι δέουσες ενέργειες δηλαδή η αναβάθμιση – επανεγγραφή και εγκατάσταση Λογισμικού Διαχείρισης με νέο βελτιωμένο.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών / Τεχνική Διεύθυνση της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ καθημερινά στα τηλέφωνα 210 3483300, 210 3483702 & 210 3483701 με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της, ή μέσω e-mail: [email protected]

Ετικέτες

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.