Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας 2018

Ένα πλούσιο τριήμερο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/5/2018

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και οι εκδηλώσεις που διοργανώνονται προσφέρουν ιδανικές ευκαιρίες για βόλτες και εκδρομές. Το Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας, είναι μια από τις πιο πλούσιες και ενδιαφέρουσες, όπως θα διπαιστώσετε και από το δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

Δελτίο τύπου
"Το Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας σας περιμένει στη δεύτερη ετήσια συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί στο όμορφο Καρπενήσι στις 15-17 Ιουνίου 2018. Θα μαζευτούμε πάλι και φέτος όλοι μαζί για να διασκεδάσουμε, να βολτάρουμε, να ενημερωθούμε και να δούμε ξανά φίλους και γνωστούς.
Μαζί μας την Παρασκευή 15 Ιουνίου το βράδυ στο Καρπενήσι ο Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης για μια μουσική βραδιά με γεύση από Κρήτη και όχι μόνο.
Το πρωινό του Σαββάτου ξεκινά με 2 ασφάλτινα εκδρομικά για κοντινούς προορισμούς και μια βατή χωμάτινη διαδρομή για όσους επιθυμούν μια χαλαρή βόλτα. Για όσους θελήσουν κάτι ποιο δυναμικό το κυνήγι θησαυρού με έπαθλα αξίας 2.500 ευρώ της ΜΑΚΑΝ θα προσφέρει περισσότερες συγκινήσεις. Για όσους πάλι πιστεύουν ότι το έχουν το απόγευμα του Σαββάτου σε μια πίστα moto gymkhana (κλειστή διαδρομή επιδεξιότητας) στο χώρο του camping μπορούν να το αποδείξουν. Όλοι πάντως θα είναι το βράδυ του Σαββάτου μπροστα στη σκηνή για να απολαύσουν την ροκ Τάνια Κικίδη και την Αθηνά Κοντοδήμα που θα κλείσει τη βραδιά με ελαφρολαϊκούς, παραδοσιακούς και ρεμπέτικους ήχους.
Το πρωί της Κυριακής ο πολυπρωταθλητής Λευτέρης Πίππος θα μας παρουσιάσει σε μια επίδειξη trial στην πλατεία του Καρπενησίου πώς μια μοτοσυκλέτα μπορεί να κάνει πράγματα που κάποιοι από εμάς ούτε φανταζόμαστε ή τουλάχιστον προσπαθήσαμε να κάνουμε κάποτε με ποδήλατο.
Στο Αντάμωμα Φίλων Μοτοσυκλέτας μπορούν όλοι να συμμετέχουν είτε ατομικά είτε οργανωμένα σαν ομάδα ή λέσχη. Για κρατήσεις δωματίων ή camping μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποια από τις διοργανώτριες λέσχες. Η τριήμερη εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όλους τους ενδιαφερόμενους μοτοσυκλετιστές και δεν θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου. Πραγματοποιείται με την συνεργασία του Δήμου Καρπενησίου και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Υπάρχει μια μικρή εισφορά του ποσού των 5 ευρώ για κάθε κράτηση δωματίου (ανεξάρτητα διανυκτερεύσεων) και για κάθε θέση camping. Τα χρήματα αυτά θα διατεθούν αποκλειστικά και ισόποσα για την ενίσχυση μη κερδοσκοπικών οργανισμών "Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων Α.μεΑ." και για τον φιλανθρωπικό σύλλογο Ευρυτανίας "Μαζί για τον συνάνθρωπο". Για τον ίδιο σκοπό θα διατεθούν και όποια οικονομικά οφέλη προκύψουν από την οργάνωση της εκδήλωσης. Σκοπός μας είναι να προβάλουμε την πολιτιστική, κοινωνική, αθλητική και ταξιδιωτική εικόνα του μοτοσυκλετισμού, σεβόμενοι τον αναβάτη, τον περίγυρο μας και την ασφάλεια όλων."

Βρείτε μας στο Facebook για περισσότερη ενημέρωση
www.facebook.com/antamomamoto/
ή συμμετέχετε στην διαδικτυακή εκδήλωση
www.facebook.com/events/188517561939671/

Οι διοργανώτριες λέσχες
Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Χαλκίδας (Α.Μ.ΛΕ.Χ)
Ελληνική Λέσχη Ιαπωνικής Κλασσικής Μοτοσυκλέτας
Ελληνική Λέσχη Μοτοσυκλετιστών BMW
Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (Λ.Ε.ΜΟΤ.)
Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου (ΛΕ.ΜΟ.Ν.)
Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Σαλαμίνας (ΛΕ.Μ.Σ.)
Μοτολέσχη Ι.Π. Μεσολογγίου
Μοτολέσχη Ορχομενού (ΜΟΤ.ΟΡ.)
Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Αμαλιάδας (ΜΟΤΟ.ΛΕ.Α.)
Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Βόλου (ΜΟΤΟ.ΛΕ.Β.)
Africa Twin Club Hellas
Desmo Owners Club (Ducati)
Friends and Riders club
KTM Hellas Club
TDΜ Hellas,
Varadero Club Hellas,
V-Strom Hellas Club

Έξυπνες κάμερες και στους πεζόδρομους για να πιάνουν μοτοσυκλέτες!

Αίτημα του Δήμου Αθηναίων που εξετάζει θετικά η κυβέρηση - Στόχος για το 2026 να μπουν 2.000 έξυπνες κάμερες παντού
Έξυπνες κάμερες και στους πεζόδρομους για να πιάνουν μοτοσυκλέτες!
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

30/12/2025

Σε συνεντεύξεις του στο ERT News και στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου δίνει περισσότερες πληροφορίες για τις κάμερες τεχνητής νοημοσύνης που τοποθετούνται αυτή τη στιγμή πανελλαδικά (με έμφαση στην Αττική), με στόχο την αυτόματη αναγνώριση παραβίασης διαφόρων παραβάσεων του Κ.Ο.Κ. (κόκκινο, κράνος, ζώνη, κινητό) και την επίσης αυτόματη ηλεκτρονική αποστολή της κλήσης στον παραβάτη.

Τα σημεία που ξεχωρίσαμε στις συνεντεύξεις του Υπουργού είναι πως οι 100 κάμερες της Περιφέρειας Αττικής θα καταγράφουν τα οχήματα από πίσω, έχοντας τη δυνατότητα αναγνώρισης μόνο της παραβίασης του κόκκινου, ενώ οι υπολοιπες -αρκετές χιλιάδες- κάμερες (με στόχο σε βάθος χρόνου τις 6.000) θα καταγράφουν παραβάσεις τόσο από πίσω όσο και από μπροστά, αναγνωρίζοντας παραβίαση κόκκινου, χρήση κινητού τηλεφώνου, μη χρήση κράνους και ζώνης.

Όπως γνωρίζουμε όλοι, σήμερα οι κάμερες που υπάρχουν σε λειτουργία στους δρόμους είναι ελάχιστες, ενώ από την ώρα που θα καταγραφεί μια παράβαση μέχρι τη στιγμή που θα παραλάβει την κλήση ο παραβάτης πολλές φορές υπάρχει καθυστερηση μηνών ή και ετών! Με τις νέες ΑΙ κάμερες, αφού αυτές περάσουν μια δοκιμαστική περίοδο καταγραφής χωρίς να αποστέλονται οι κλήσεις ώστε να επιβεβαιωθεί η ακρίβεια εντοπισμού των παραβάσεων στο 100%, θα ξεκινήσουν να στέλνουν τις κλήσεις μεσα σε λίγες ώρες από την καταγραφή τους στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του παραβάτη, ενώ η διαδικασία ενστάσεων θα γίνεται κι αυτή με ηλεκτρονικό τρόπο. Θα υπάρχει περιθώριο 13 ημερών για τις ενστάσεις, ενώ θα κλείνουμε ραντεβού αν θέλουμε να μιλήσουμε με κάποιον αξιωματικό σε αστυνομικό τμήμα.

Σύμφωνα με τον Υπουργό, οι κλήσεις "θα έρχονται στο κινητό με έναν κωδικό RF που θα αποστέλλεται στο gov.gr wallet. Θα μπορείς να δεις τις φωτογραφίες, να κάνεις ένσταση και αν δεν ευδοκιμήσει να κάνεις την πληρωμή ηλεκτρονικά", προσθέτοντας ότι "στόχος είναι μέσα μέσα στο 2026 να μπουν πάνω από 2.000 κάμερες".

Αξίζει να σημειωθεί πως από τα 8 σημεία που θα λειτουργούν οι κάμερες του πιλοτικού συστήματος της Αττικής, η κάμερα στη Λεωφόρο Συγγρού σε διάστημα τεσάρων μόλις ημερών κατέγραψεε περισσότερες από1.000 παραβιάσεις κινητού και ζώνης και περίπου 800 παραβιάσεις ορίου ταχυτητας!

Σε ένα πρώτο δείγμα γραφής των νέων καμερών, στη Λεωφόρο Συγγρού φωτογραφήθηκε οδηγός αυτοκινήτου να οδηγεί με 90 χιλιόμετρα την ώρα και τα δύο του χέρια στο κινητό...

Πότε θα ξεκινήσουν να κόβουν κλήσεις οι νέες κάμερες; Όπως αναφέρει ο Υπουργός, "ελπίζω μέσα Γενάρη να έχουμε υπογράψει πλέον με τις εταιρείες που παίρνουν τον διαγωνισμό για να ξεκινήσει να λειτουργεί το Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα που ετοιμάζει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Ως τότε οι κάμερες θα διασυνδεθούν με το υπάρχον σύστημα της Τροχαίας."

Σημειώνουμε εδώ πως στην τοποθέτηση χιλιάδων καμερών τρέχει διαγωνισμός και για 600 ακόμα κάμερες που θα τοποθετηθούν στις λεωφορειολωρίδες, ενώ κάποιες θα μπουν και μέσα στα λεωφορεία.

Τέλος, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το αίτημα του Δήμου Αθηναίων στην κυβέρνηση, για τοποθέτηση ΑΙ καμερών σε πεζόδρομους της πρωτεύουσας, που θα εντοπίζουν την κίνηση μοτοσυκλετών κόβοντας αυτόματα κλήση στα δίκυκλα κυρίως διανομέων που κινούνται σε αυτούς.

Η λίστα των σημείων που θα τοποθετηθούν κάμερες σε πεζόδρομους εποπτεύοντας μοτοσυκλέτες:

Σημεία

Διεύθυνση

(iii-α):

(iii -α) Χωροθέτηση καμερών αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων σε πεζόδρομους:

Κ1

Στη συμβολή του πεζόδρομου Βύσσης με την οδό Αθηνάς

Κ2

Στη συμβολή του πεζόδρομου Αιόλου με την οδό Σοφοκλέους

Κ3

Στη συμβολή του πεζόδρομου Δώρου με την οδό Βερανζέρου

Κ5

Στη συμβολή του πεζόδρομου Ηπίτου με την οδό Βουλής

Κ7

Στη συμβολή του πεζόδρομου Σατωβριάνδου με την οδό Γ’ Σεπτεμβρίου

Κ8

Δώρου και Πλατεία Ομονοίας

Κ9

Στη συμβολή του πεζόδρομου Βασιλικής με την οδό Κολοκοτρώνη

Κ11

Στη συμβολή του πεζόδρομου Μιλτιάδου με την οδό Πραξιτέλους

Κ12

Στη συμβολή του πεζόδρομου Κοραή με την οδό Σταδίου

Κ18

Στη συμβολή του πεζόδρομου Διονυσίου Αρεοπαγίτου με την οδό Μακρή

Κ28
Κ29

Στη συμβολή του πεζόδρομου Βουκουρεστίου με την οδό Πανεπιστημίου

Κ30

Στη συμβολή του πεζόδρομου Βουκουρεστίου με την οδό Βαλαωρίτου

Κ31

Στη συμβολή του πεζοδρόμου Ηρακλειδών με την οδό Νηλέως

Κ33

Στη συμβολή του πεζόδρομου Μυκηνών με την οδό Μ. Αλεξάνδρου

Κ35

Στη συμβολή του πεζόδρομου Σαλαμίνος με την οδό Π. Τσαλδάρη

Κ36

Στη συμβολή της πλατείας Ελευθερίας με την οδό Σαχτούρη

Κ37

Στη συμβολή του πεζόδρομου Γερανείου με την οδό Π. Τσαλδάρη

Κ38

Στη συμβολή του πεζόδρομου Ζήνωνος με την οδό Π. Τσαλδάρη

Κ40

Στη συμβολή του πεζόδρομου Πανδρόσου με την πλατεία Μητροπόλεως

Κ41

Στη συμβολή του πεζόδρομου Γιατράκου με την οδό Μ. Αλεξάνδρου

Κ43

Στη συμβολή του πεζόδρομου Αιόλου με την οδό Ευριπίδου

Κ44

Στη συμβολή του πεζόδρομου Βλαχάβα με την οδό Αθηνάς

Κ45

Στη συμβολή του πεζόδρομου Γαμβέτα με την οδό Θεμιστοκλέους

 

Τη χωροθέτηση καμερών αναγνώρισης πινακίδων οχημάτων σε πεζόδρομους:

Ν3

Στη συμβολή του πεζόδρομου Αισώπου με την οδό Τάκη

Ν4

Στη συμβολή των πεζόδρομων Θησείου και Άστιγγος

Ν5

Στη συμβολή του πεζόδρομου Ερμού με την οδό Σταδίου

Ν6

Στον πεζόδρομο Πετράκη, μεταξύ των πεζόδρομων Φωκίωνος και Πεντέλης

Ν8

Στη συμβολή του πεζόδρομου Γκούρα με τη Λ. Αμαλίας

Ν10

Στη συμβολή του πεζόδρομου Μέτωνος με την οδό Π. Τσαλδάρη

Ν11

Στη συμβολή του πεζόδρομου Αιόλου με την οδό Σταδίου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ακολουθούν όσα είπε μέχρι στιγμής για τις κάμερες, ώστε να γνωρίζουμε τι μας περιμένει, ο κ. Παπαστεργίου σε ΣΚΑΙ και ΕΡΤ: