Αρωματικό κερί Motul 800 2T - Με άρωμα διχρονόλαδου!

Περιορισμένη παραγωγή με τιμή στα 37 ευρώ
Motul 2T
Από το

motomag

24/7/2023

Η Flying Tiger σε συνεργασία με τη Motul Performance Lubricants παρουσίασε το Motul 800 2T, το οποίο είναι ένα αρωματικό κερί από μείγμα σόγιας που όταν καίγεται βγάζει άρωμα... λιπαντικού μίξης δίχρονης μοτοσυκλέτας.

Αν αγαπάτε τη δίχρονη μοτοσυκλέτα και σας λείπουν οι εποχές που "καπνίζατε" όλη τη γειτονιά κατά το παραδοσιακό... "ξεμπούκωμα" το πρωί, κι αν θέλετε να κάνετε ένα ιδιαίτερο "δίχρονο" δώρο στον εαυτό σας ή στους φίλους σας, η λύση είναι μία. To αρωματικό κερί περιορισμένης παραγωγής Motul 800 2T από μείγμα σόγιας και δυνατά τεχνητά αρώματα, αποτελεί την καλύτερη επιλογή ώστε να μυρίζει ο χώρος σας σαν καμμένο λιπαντικό Motul 800 2Τ για δίχρονες μοτοσυκλέτες. Το αρωματικό κερί Motul 800 2T διατίθεται σε μεταλλικό κουτί ενώ οι οδηγίες χρήσης αναφέρουν πως πρέπει να καίει για τουλάχιστον 3 με 4 ώρες ανά χρήση. Είμαστε σίγουροι πως η οσμή λιπαντικού δίχρονου κινητήρα δεν θα σας λείπει για αρκετό διάστημα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν το κερί Motul 800 2T της Flying Tiger στα 36,95 ευρώ, ΕΔΩ.

Motul 2TMotul 2TMotul 2TMotul 2TMotul 2T
Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες