“Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί” - Υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας το 2023

Tα Seat MO 125 και τα eBikes της Ducati πρωτοστάτησαν στην υπηρεσία vehicle sharing “astyGO”
motomag “Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί” - Υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας το 2023
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

17/4/2024

Με εξαιρετικά αποτελέσματα έκλεισε το 2023 για το πρόγραμμα «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί», αναφορικά τόσο με την διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων στην καθημερινότητα των κατοίκων και επισκεπτών του νησιού, όσο και με την ευρεία χρήση του οικοσυστήματος έξυπνης κινητικότητας “astyMOVE”.

Το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Αστυπάλαια - Έξυπνο και Αειφόρο νησί», που βρίσκεται πλέον στο τρίτο έτος υλοποίησής του, έχει ως στόχο τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων μέσω του μετασχηματισμού της Αστυπάλαιας σε υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας και κυκλικής οικονομίας, τόσο σε ότι αφορά τις μετακινήσεις όσο και στο σκέλος της παραγωγής ενέργειας.

Το 2023, με την αρωγή του εξειδικευμένου προγράμματος επιδότησης ηλεκτρικών οχημάτων «e-astypalea» και την επιπρόσθετη επιδότηση από την Kosmocar και το Volkswagen Group, η Αστυπάλαια πέτυχε μια σημαντική πρωτιά για την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Μάλιστα, το καλοκαίρι του 2024 αναμένεται να κυκλοφορούν στην Αστυπάλαια περισσότερα από 150 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

“Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί” - Υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας το 2023

Στον πυλώνα της έξυπνης κινητικότητας, το καινοτόμο οικοσύστημα έξυπνης και οικολογικής μετακίνησης μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής “astyMOVE” αγκαλιάστηκε από ακόμα περισσότερους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού στη δεύτερη χρονιά πλήρους εφαρμογής του.

Η υπηρεσία vehicle sharing “astyGO” πρόσφερε κατά τους καλοκαιρινούς μήνες την δυνατότητα επιλογής διαμοιρασμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID.3 της Volkswagen, των eScooters SEAT MO 125 και των eBikes της Ducati για σχεδόν 900 χρήσεις, μια αύξηση 84% σε σχέση με το 2022.

H Kosmocar και τo οικοσύστημα Έξυπνης κινητικότητας “astyMOVE” έχει λάβει κορυφαίες διακρίσεις από έγκριτους θεσμικούς οργανισμούς, όπως:

Gold διάκριση στην κατηγορία «H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη» στην απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) 2022.

“Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί” - Υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας το 2023

Το κορυφαίο βραβείο "Car Company of the Year" και τρία βραβεία Gold στις κατηγορίες “Mobility as a Service (MaaS)”, “Urban Transport” και “Ride Hailing and Car Sharing” στα “Mobility Awards” 2023,  αναγνωρίζοντας την δέσμευση της εταιρείας στην ανάδειξη και προαγωγή έξυπνων και βιώσιμων λύσεων κινητικότητας

Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η εμπιστοσύνη των χρηστών, οι οποίοι επιβραβεύουν τo οικοσύστημα astyMOVE με ποσοστό ικανοποίησης 90%.

Το 2024 θα αποτελέσει μια ακόμα χρονιά-σταθμό για το πρόγραμμα «Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί», καθώς στα ήδη υλοποιημένα προγράμματα της ηλεκτροκίνησης και του οικοσυστήματος μετακίνησης, θα προστεθεί και η υλοποίηση της πρώτης φάσης του προγράμματος παραγωγής «πράσινης» ενέργειας μέσω της δημιουργίας ενός υβριδικού ενεργειακού συστήματος βασισμένου σε φωτοβολταϊκά, ικανού να καλύψει το 60% των συνολικών ενεργειακών αναγκών του νησιού.

“Αστυπάλαια – Έξυπνο και Αειφόρο Νησί” - Υπόδειγμα πράσινης κινητικότητας το 2023

 

Ετικέτες

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.