Athens Supercross 2010: Έδαφος - Αέρας: σημειώσατε 2

Από το

Μαύρο Σκύλο

25/11/2010

Μετά από ένα διάλειμμα ενός έτους, το Athens Supercross επέστρεψε, αποζημιώνοντας τις προσδοκίες που είχαν δημιουργηθεί λόγω της διακοπής του θεσμού. Πλούσιο θέαμα, πολλοί και σύντομοι αγώνες και μπόλικη... "γαρνιτούρα" με σόου, έφεραν έναν φρέσκο αέρα σε σχέση με ό,τι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Η προσπάθεια που καταβλήθηκε για τέρψη του κοινού ήταν συλλογική, τόσο από τη μεριά της διοργάνωσης όσο και από τους αναβάτες. Οι τελευταίοι είχαν μάλιστα τσακωθεί με τους νόμους της φυσικής. Οι τροχοί των μοτοσυκλετών βρισκόντουσαν περισσότερη ώρα στον αέρα παρά στο καλοστρωμένο –σε σύγκριση με το παρελθόν- χώμα της σφιχτής και τεχνικής πίστας. Οι freestylers ανέβασαν το επίπεδο στα αντίστοιχα ξένα events και η έκπληξη της βραδιάς ήταν οι BMXers, οι οποίοι απέταξαν το ρόλο του "φτωχού συγγενή", κλέβοντας την παράσταση με απίθανα κόλπα. Το μυστικό έγκειται στο ότι όσοι συμμετείχαν ήταν εξίσου διψασμένοι για θέαμα με το κοινό κι αυτός είναι ένας συνδυασμός που αποδίδει.

 

Σίγουρα ήταν μια προσπάθεια που έχει χώρο ακόμη για πολλές βελτιώσεις, αλλά από την άλλη ήταν ξεκάθαρη η εξέλιξη και το ότι παρά το κενό της μιας χρονιάς, η διοργάνωση έκανε βήματα μπροστά. Ήταν φανερό ότι κατάφεραν να πιάσουν τον παλμό του κοινού, που θέλει να βλέπει μπόλικες κόντρες με τους καλούς αναβάτες. Ο διαγωνισμός του "Rider's Challenge" έδωσε αυτό ακριβώς το πράγμα. Μια έξυπνη λύση που πρόσφερε συνεχώς θέαμα στον κόσμο, με σφιχτές και σύντομες μάχες, από την αφρόκρεμα του είδους.

Το βέβαιο πάντως είναι ότι το Athens Supercross αξίζει να παίξει το ρόλο του εφαλτηρίου για περισσότερα πράγματα. Θα μπορούσε να αποτελέσει μια "μαγιά" για να την υλοποίηση ενός indoor enduro ή ακόμη και indoor trial, με διαφορετικό μεν αλλά εξίσου πλούσιο θέαμα. Το κοινό πλέον είναι εκπαιδευμένο για αντίστοιχες διοργανώσεις, μέσω του Supercross, κι είναι κρίμα να μείνει ανεκμετάλλευτη η όποια δυναμική έχει δημιουργηθεί, καθώς όπως δείχνουν τα πράγματα υλικό και φαντασία από την πλευρά της διοργάνωσης υπάρχει...

Το πιο περίεργο ατύχημα έγινε στον Καναδά – Το ιπτάμενο GSX-R [Video]

Τροχαίο με μάλλον θετική κατάληξη αν σκεφτούμε τι χρειάστηκε ώστε η μοτοσυκλέτα να πετάξει ως τον δεύτερο όροφο
canada accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

11/5/2026

Το ατύχημα που συνέβη το πρωί του Σαββάτου 9 Μαΐου στα περίχωρα του Βανκούβερ στον Καναδά είχε τέτοια κατάληξη που σήμερα κάνει τον γύρο του κόσμου και μια οποιαδήποτε φωτογραφία από αυτό αρκεί για να δικαιολογήσει το γεγονός.

Κεντρική διασταύρωση, αυτοκίνητο συγκρούεται με μοτοσυκλέτα υπό άγνωστες συνθήκες, τραυματισμός αναβάτη. Θα μπορούσε να είναι από το καθημερινό ειδησεογραφικό δελτίο οποιασδήποτε σύγχρονης πόλης, αλλά το συγκεκριμένο καταφέρνει να ξεχωρίσει χάρη στην κατάληξη της μοτοσυκλέτας, η οποία βρέθηκε να … κρέμεται ψηλά από την οριζόντια δοκό του φωτεινού σηματοδότη της διασταύρωσης, ελαφρωμένη από φέρινγκ και υποπλαίσιο μάλιστα!

Και πρέπει να ήταν πολύ καινούργια η μοτοσυκλέτα, Suzuki GSX-R1000R με την επετειακή βαφή των 40 ετών, κρίμα.

canada accident

Άγνωστο το πώς φτάσαμε εδώ και με ποιου την υπαιτιότητα, πάντως η Φυσική έχει μερικά δεδομένα να συνεισφέρει. Για να φτάσεις ψηλά στο άλμα χρειάζεσαι σωστή ταχύτητα και επίσης σωστή γωνία στη ράμπα - ρόλο που ανέλαβε το αυτοκίνητο – και δύσκολα θα πειστούμε πως ο μοτοσυκλετιστής διέσχιζε τη διασταύρωση με 30.

Σε κάθε περίπτωση, ο αναβάτης τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά, κατά το καναδικό ρεπορτάζ, αλλά δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του.