Australian tour 2015: Στο μεγάλο νησί του Νότου. Με το βλέμμα στη Δύση

14/7/2015

Το τεράστιο δακτυλίδι του φεγγαριού με βρήκε καθισμένο κατάχαμα να πίνω ολομόναχος την μπύρα μου στην παραλία της Darwin. Είχα ήδη περάσει τρεις "γεμάτες" μέρες στην πρωτεύουσα της πολιτείας Northern Territory. Η γνωριμία μου με τον Νικ Χαλκίτη (τον αντιπρόεδρο της τοπικής Ελληνικής Κοινότητας), τα αστικά αξιοθέατα της Darwin και η επίσκεψη σε μια φάρμα κροκοδείλων, αποτέλεσαν τις πιο δυνατές αναμνήσεις που μου χάρισε το μεγαλύτερο αστικό κέντρο του Top End της Αυστραλίας.


Από την επομένη, ξανά στους δρόμους της μοναξιάς και της ανίας με την μαύρη ΚΤΜ… Καινούργιο πεδίο εξερεύνησης η δυτική πλευρά του νησιού –αρχικός προορισμός η πόλη Broome της πολιτείας Western Australia (2.100 χλμ. δυτικά της Darwin). Τουλάχιστον, είχα αφήσει πίσω μου –έστω και προσωρινά– την τρομερή Outback. Ακόμα ένα μπουκάλι μπύρα και ξεκινώ, νωρίς το άλλο πρωί.
Στην πόλη Broome έφτασα τελικά μετά από έξι μέρες πορείας. Είχα πολλά να δω και να κάνω καθοδόν, αρχής γενομένης από το Εθνικό Πάρκο Nitmiluk National Park. Εδώ, οι καταρράκτες Edith Falls και το φαράγγι Katherine Gorge αποτελούν σημεία αναφοράς για το ανεπιτήδευτο κάλλος και την μοναδικότητά τους –η διήμερη στάση στην κοντινή πόλη-ορμητήριο Katherine ήταν επιβεβλημένη.


Ο χωμάτινος οδικός άξονας Gibb River Road ήταν σύμφωνα με τις πληροφορίες των ντόπιων μια αρκετά όμορφη και συναρπαστική διαδρομή μέσα στο ημι-ορεινό τοπίο της βορειοδυτικής Αυστραλίας –δεν μπορούσα να μην την διατρέξω. Ξόδεψα άλλες δυο μέρες καθοδόν για τα περίπου 600 χιλιόμετρα της διαδρομής, άξιζε όμως την ταλαιπωρία του χωματόδρομου.


Και μετά τους καταρράχτες, τα φαράγγια, τις άπειρες υπέργειες τερμιτοφωλιές και τους χωματόδρομους της διαδρομής Darwin-Kathrine-Kununurra-Broome, ο ασφάλτινος άξονας Great Northern Hwy με οδήγησε τελικά στην πόλη Broome, που καθρεπτιζόταν στο ωκεάνιο γαλάζιο της δυτικής αυστραλιανής ακτογραμμής. Εδώ, ο λαμπερός ήλιος, η θάλασσα, τα αιματοβαμμένα δειλινά, οι κατάμεστες παραλίες και ο υδράργυρος των 30ο C υπόσχονταν να μου χαρίσουν τις πολύτιμες στιγμές χαλάρωσης και "αποφόρτισης" που τόσο είχα ανάγκη…
Κωνσταντίνος Μητσάκης

 

 

 

 

 

Συλλεκτική καφετιέρα από ανθρακόνημα για τα 100 χρόνια της Ducati

Θα παραχθούν μόλις 1.926 κομμάτια
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

H Ducati γιορτάζει φέτος τα 100 της χρόνια και το Borgo Panigale σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία Cuisine Barista λανσάρουν μία μοναδική μηχανή καφέ από ανθρακόνημα που θα βγει σε περιορισμένα κομμάτια.

Η ανακοίνωση για το μοναδικό αυτό προιον έγινε στα κοινωνικά δίκτυα της Ιταλικής εταιρείας που ανέφερε: “1926–2026. Ένας αιώνας Ducati. Για να γιορτάσει τα 100 χρόνια ιταλικής μηχανικής, η Cuisine Barista από την Ελβετία παρουσιάζει τη Barista M3 1926 Limited Edition Carbon Fiber by Ducatiτη μοναδική στον κόσμο καφετιέρα καψουλών κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Περιορισμένη σε 1.926 τεμάχια. Ένα αφιέρωμα στο έτος που όλα ξεκίνησαν. Ελβετική ποιότητα. Σώμα από ανθρακονήματα. Συμβατή με Nespresso. Εκκίνηση σε 7 δευτερόλεπτα. Παραδοσιακός σωλήνας ατμού. Ένας αιώνας πάθους. Τώρα στον πάγκο της κουζίνας σας.”

Ducati

Η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί, όμως η απλή έκδοση της καφετιέρας που δεν φέρει ανθρακονήματα, κοστίζει 1.600 ευρώ. Αν λοιπόν είστε Ducatisti, λατρεύετε τον καφέ και σας περισσεύουν κάποια χιλιάρικα, ίσως και να μπορέσετε να κάνετε δική σας μία από τις 1.926 πανέμορφες ομολογουμένως καφετιέρες.

Ετικέτες