Brembo "New G Sessanta": δαγκάνα με LED!

Για τον εορτασμό των 60ων γενεθλίων της εταιρείας
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/5/2021

Η Brembo γιορτάζει τα 60α της γενέθλια, και με την αφορμή παρουσίασε τη "New G Sessanta", ένα concept εμπνευσμένο από την πρώτη δαγκάνα της εταιρείας που φτιάχτηκε ποτέ για μοτοσυκλέτα, εμποτισμένη με το όραμα του εργοστασίου για το μέλλον.

Ο πυρήνας της ιδέας είναι η επαναστατική εφαρμογή τεχνολογίας LED απευθείας στο "σώμα" της δαγκάνας. Αυτή η τεχνολογική λύση είναι εφαρμόσιμη, σε κάθε τύπο δαγκάνας, ενισχύοντας τόσο την εμφάνιση όσο και την λειτουργικότητα. Μπορεί να επικοινωνεί αμφίδρομα με τον αναβάτη, ενώ αποτελεί και μια ξεχωριστή αισθητική επιλογή, ανάλογα με τις προτιμήσεις του.

Η "New G Sessanta" δαγκάνα, είναι ένα concept που σχεδιάστηκε να λειτουργεί ανεξάρτητα, χρησιμοποιώντας ασύρματη τεχνολογία, όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, έτσι ώστε να εκπέμπει την επιθυμητή απόχρωση και φωτισμό ανάλογα με την διάθεση του αναβάτη, να τονίζει το στιλ της μοτοσυκλέτας ή να προσαρμόζεται με το περιβάλλον. Η χρήση του χρώματος και του φωτός έχει την δυνατότητα να στέλνει δεδομένα  και πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας αλλά και της ίδιας της δαγκάνας, ή να βοηθά στον εντοπισμό του παρκαρισμένου οχήματος.

Όπως αναφέρουμε και πιο πάνω, η "New G Sessanta" δαγκάνα αποτελεί ένα φόρο τιμής στην πρώτη δαγκάνα της Brembo για μοτοσυκλέτες που σχεδιάστηκε το 1972, αλλά και στο όνομα του σχεδιαστή της. Διατηρώντας τις παραδοσιακές γραμμές που αποτελούν σήμα κατατεθέν των προϊόντων της Brembo, συνδυάζει ταυτόχρονα τις τεχνολογίες του αύριο δίνοντας και το στίγμα της εταιρείας για τις τάσεις του μέλλοντος.

EICMA Shift Up: Συνεργασία με MotoGP φέρνει τις αγωνιστικές στη φετινή έκθεση

Η νέα συνεργασία ανακοινώθηκε στο Grand Prix του Mugello και θα περιλαμβάνει αμφίδρομες δράσεις
EICMA_MOTOGP
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

3/6/2026

Υπό τον τίτλο “EICMA. Shift Up” μια νέα συμμαχία με το MotoGP ξεκινά από τη φετινή EICMA 2026 στο Μιλάνο (5-8/11).

Η ανακοίνωση έγινε στο περιθώριο του Ιταλικού GP στο Mugello, όπου έγινε γνωστό πως η πρώτη κοινή δράση αυτής της συνεργασίας θα έρθει τον Νοέμβρη στην ερχόμενη 83η διοργάνωση της EICMA, όπου θα στηθεί μια ειδική έκθεση αφιερωμένη στην ιστορία του MotoGP με θρυλικές μοτοσυκλέτες, πρωτότυπα, εικόνες και άλλο ιστορικό υλικό που πιθανότατα δεν έχει εμφανιστεί ποτέ συγκεντρωμένο στον ίδιο χώρο.

Παράλληλα, το MotoGP θα χρησιμοποιήσει την έκθεση για να προμοτάρει κυρίως τους Ιταλικούς του αγώνες σε Mugello και Misano, ενώ στα πλαίσια του προγράμματος “Road to EICMA” θα συμπεριληφθεί και η προώθηση του αγώνα WSBK στην Cremona, στον οποίο η EICMA θα κατέχει ρόλο κεντρικού χορηγού.

Η συνέργεια αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι στον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, είναι όμως μια δυνατή επικοινωνιακή σύμπραξη μεταξύ δύο πασίγνωστων θεσμών με μεγάλη παγκόσμια απήχηση. Το MotoGP προέρχεται από μια χρονιά-ρεκόρ (2025) με 3,6 εκατομμύρια θεατές στις πίστες του πρωταθλήματος και δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάθε αγώνα, ενώ η EICMA ολοκληρώθηκε τον περασμένο Νοέμβρη με εξίσου εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας: 600.000 επισκέπτες, 734 εκθέτες με 2.024 μάρκες από 50 χώρες, περισσότεροι από 43.000 έμποροι από 167 χώρες του κόσμου και πάνω από 8.200 εκπρόσωποι του διεθνούς Τύπου.

Εν ολίγοις, είναι μια συνεργασία από την οποία όλες οι πλευρές βγαίνουν κερδισμένες, ακόμη και οι μη μετέχοντες σε αυτή, όπως οι επισκέπτες της EICMA που θα απολαύσουν μοναδικά ιστορικά εκθέματα τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Ετικέτες